Ze komen van grote hoogte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Erasmo het volgende:
Schiet eens op met vallen, moet er al om 7 uur uit
Daar zijn ze lekker vlot mee. Eens zien of het langer duurt dan een update van enkele minutenquote:
Juist niet, ze komen vanuit het ultieme dieptepunt, dus ze moeten klimmen, daarom duurt het zo lang!quote:
Ik kijk maar weer naar Cruz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hadden wel een aardige discussie kunnen laten zien tussen een aantal leden van het parlement. Maar eigenlijk is er de hele dag geen nieuws te melden.
Het is weekend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Erasmo het volgende:
Schiet eens op met vallen, moet er al om 7 uur uit
hahahquote:
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg treurig. Pijnlijk hoe de media hier faalt.
Nee, de Pfaffs gaan uitzenden laat zien hoe belangrijk je het vindtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4
Liever dat, heb je in ieder geval nog een mogelijke spanning.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4
gelijk sfeer in dit topicquote:
*proest*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef jmac het volgende:
Is er al een zamboni gesignaleerd?
laptop meenemen, of je pis ophoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:
Ik weet dat als ik ga pissen, ik weer 2 topics mis
Kijken genoeg mensen naar, daar is het toch om te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ned2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Seam het volgende:
welke zender of stream kan ik nu het beste volgen?
Twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Seam het volgende:
welke zender of stream kan ik nu het beste volgen?
You talkin to me?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef superworm het volgende:
Spelletje!![]()
Wat zegt JP tegen Bos?
[ afbeelding ]
Suggestie: "Ik heb je wijf geneukt!"
Ik hoor alleen het akelig piepend geluid van een roeiboot.quote:
En live helikopter shots van het Binnenhof.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |