Godverdommequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef jmac het volgende:
Is er al een zamboni gesignaleerd?
Erg treurig. Pijnlijk hoe de media hier faalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
De enige informatie is Twitter momenteel, hoe treurig is dat anno 2010.
HET KABINET BEVINDT ZICH OP GLAD IJS !!!!111!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef jmac het volgende:
daar wordt juist naar gevraagdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zie tweets over livebeelden op politiek24.nl maar mijn stream daar laat gewoon de Orde van de Dag zien
Met Wendy?quote:
Nee. Volgende.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef larry91 het volgende:
Gaat het kabinet dan tijdens dit topic vallen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef Jojogirl het volgende:
Ik wilde al gaan slapen, maar blijf toch nog ff op nu.
Ze hadden wel een aardige discussie kunnen laten zien tussen een aantal leden van het parlement. Maar eigenlijk is er de hele dag geen nieuws te melden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg treurig. Pijnlijk hoe de media hier faalt.
Ze komen van grote hoogte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Erasmo het volgende:
Schiet eens op met vallen, moet er al om 7 uur uit
Daar zijn ze lekker vlot mee. Eens zien of het langer duurt dan een update van enkele minutenquote:
Juist niet, ze komen vanuit het ultieme dieptepunt, dus ze moeten klimmen, daarom duurt het zo lang!quote:
Ik kijk maar weer naar Cruz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hadden wel een aardige discussie kunnen laten zien tussen een aantal leden van het parlement. Maar eigenlijk is er de hele dag geen nieuws te melden.
Het is weekend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Erasmo het volgende:
Schiet eens op met vallen, moet er al om 7 uur uit
hahahquote:
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg treurig. Pijnlijk hoe de media hier faalt.
Nee, de Pfaffs gaan uitzenden laat zien hoe belangrijk je het vindtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4
Liever dat, heb je in ieder geval nog een mogelijke spanning.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ze hadden natuurlijk ook 3 kwartier een camera op een deur kunnen laten zien, primetime op nederland 1 of rtl 4
gelijk sfeer in dit topicquote:
*proest*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef jmac het volgende:
laptop meenemen, of je pis ophoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:
Ik weet dat als ik ga pissen, ik weer 2 topics mis
Kijken genoeg mensen naar, daar is het toch om te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ned2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Seam het volgende:
welke zender of stream kan ik nu het beste volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |