Het kan nooit prematurig genoeg zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat is wel wat prematuur om te zeggen
Spa....nnend!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef Qwea het volgende:
RT @locuta: "Oke, ontknoping komt eraan. Ook andere politiek assistenten en woordvoerders zijn/gaan nu naar binnen. #deval #crisis"
Zit er daar geen journalist om te checken of die al aan het inpakken is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Dynd het volgende:
BramvanBuren
@fritswester Keert de koningin gelijk terug van vakantie als het kabinet valt?
half a minute ago from web
fritswester
# @BramvanBuren ja
less than a minute ago from web in reply to BramvanBuren
Wilders zit nu zeker weten fappend voor de buisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waar zou Wilders nu bevinden!
Wat zal dat heerlijk zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef leukvoorlater het volgende:
Dadelijk komen we met z'n allen klaar!
Je moet wat doen als er al uren niets gebeurd en je alleen patat en hamburgers gegeten hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Jojogirl het volgende:
Lol Wester is zelfs nu nog aan het twitteren.
Het gaat niet goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef larry91 het volgende:
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/
quote:
Ik heb mijn stream nog, hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Kwaliteit het volgende:
geen RTL Nieuws?
NL2 stream is gestopt (Gebeurd altijd rond 23:00 uur, is normaal)
pol24 werkt nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Kwaliteit het volgende:
geen RTL Nieuws?
ik ookquote:
Je bedoelt die gast die constant opgefokt en aangevallen reageert?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Orbis het volgende:
Wat praat die vent bij Nova storend, zeg...
That's the one.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Je bedoelt die gast die constant opgefokt en aangevallen reageert?
op journaal24 gaat het gewoon verderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Kwaliteit het volgende:
geen RTL Nieuws?
"Ik zeikte over JP heen".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook
straks zit ik op de WC tijdens HET MOMENTHoe moet ik dat later aan mijn kleinkinderen vertellen
Nohhhhhquote:CDA-BEWINDSLIEDEN WOEDEND, RUZIE LOOPT NOG VERDER OP.
bij mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef Gotrick het volgende:
Kenker... pleurt die stream van mij ook nog eens uit...
quote:
http://www2.twitstream.net/kabinet werkt niet meer bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |