Voordeel is dan wel weer dat we gelijk van Wilders en z`n paupers af zijn, net als destijds met de LPFquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef Bol_Wan het volgende:
ik zie et wel gebeuren, de PVV.. al denk ik dat niet veel mensen zo denken als Geert dus zal er heel snel onenigheid in de partij ontstaan en zitten we weer zonder kabinet
ja, maar dan zijn we ook (weer) gelijk het lachertje van de hele wereldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel weer dat we gelijk van Wilders en z`n paupers af zijn, net als destijds met de LPF
Dat heb ik er maar al te graag voor overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, maar dan zijn we ook (weer) gelijk het lachertje van de hele wereld
Zijn we sowieso al welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, maar dan zijn we ook (weer) gelijk het lachertje van de hele wereld
Als je zijn DNA gaat bekijken dan zal je 100% zeker allelen vinden voor zwart haar, dus dan noem ik hem een zwart harige.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is toch redelijk blond wat mij betreft. Dat het (slecht) geverfd is, is wat anders. Hij is nu blond
]http://flic.kr/p/7EpCSW[/quote][/url]quote:Die geur van die hakhoning! Eet nog liever de pus uit een puistje! [url=http://flic.kr/p/7EpCSW
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je zijn DNA gaat bekijken dan zal je 100% zeker allelen vinden voor zwart haar, dus dan noem ik hem een zwart harige.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:14 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragmentje geknipt van het bellen van Balkenende zojuist. Verschijnt zo op 3FM.nl.
quote:
En uit haar nieuwe 'lied'quote:I stayed grounded as the amounts roll in
I'm real, even on Oprah
That's just me
Nothin phony, don't hate on me
Then can't forget to stay real
To me it's like breathing
Used to have a little, now I have a lot
Gristus, wat een hekel heb ik aan dat kind.quote:I'm throwing on my Louboutins.
I'm throwing on my Louboutins (x9)
See, somedays you will love me.
Then you don't, then you do, then you won't.
Then you're here, then you're gone.
I'm alone.
beetje jammer, ja.. maar deze SP-plaat verdient commerciëel succes, dat is zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ze 'm opnieuw uitbrengen, dan wordt het een Sky Radio plaatje en niet meer een 'kuddevolk kennen deze parel van Snow Patrol niet, lekker puh'-plaatje. Of zoiets.
In principe kan het wel, maar technisch was er in de database geen ruimte voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:16 schreef alors het volgende:
wtf nu kun je helemaal geen afleveringen meer van de afgelopen week terugluisteren???
Alleen de laatste aflevering maarwat kut zeg
Maar vroeger kon het toch ook?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In principe kan het wel, maar technisch was er in de database geen ruimte voor.
Maar mogelijk kan het dmv. een simpele aanpassing wel. Misschien kan ik er zo nog even naar kijken.
Klopt, maar toen werd er een compleet andere manier van opslag gebruikt. Ik heb echter wel een idee hoe het opgelost zou kunnen worden.quote:
heb jij de afleveringen ook in een link, want op de site kan ik nooit iets beluisterenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar toen werd er een compleet andere manier van opslag gebruikt. Ik heb echter wel een idee hoe het opgelost zou kunnen worden.
Om even technisch te doen:
- Elke uitzending heeft een laatste.wma in de directory staan, maar ook vrijdag.wma, donderdag.wma, enz. met de laatste uitzendingen op die dagen. Vervangen in de code van 'laatste' door de dag zou moeten werken.
Hoe bedoel je 'nooit iets beluisteren'? Verschijnt de player niet of bedoel je iets anders?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb jij de afleveringen ook in een link, want op de site kan ik nooit iets beluisteren
Dankje, het werktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar toen werd er een compleet andere manier van opslag gebruikt. Ik heb echter wel een idee hoe het opgelost zou kunnen worden.
Om even technisch te doen:
- Elke uitzending heeft een laatste.wma in de directory staan, maar ook vrijdag.wma, donderdag.wma, enz. met de laatste uitzendingen op die dagen. Vervangen in de code van 'laatste' door de dag zou moeten werken.
Ja, dankjewel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, dit is wat je vrouw nodig heeft, 3 keer per week
hij verschijnt wel, maar als ik op de playkop drukt reageert ie gewoon niet, zelfde probeer ik overigens bij de kale webcam, gewone players en andere modusjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'nooit iets beluisteren'? Verschijnt de player niet of bedoel je iets anders?
Ja, is een goede vraag eigenlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, dankjewel.
Ik wil graag fotomodel worden. Huh?
En je weet zeker dat je niet achter een firewall oid zit die streaming audio/video blokkeert?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij verschijnt wel, maar als ik op de playkop drukt reageert ie gewoon niet, zelfde probeer ik overigens bij de kale webcam, gewone players en andere modusjes![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
ELF SC# To fall or not to fall!
Mensen die geen 3fm luisteren heh, dan krijg je dat
3FM luisteren zou verplicht moeten worden gesteld!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
ELF SC# To fall or not to fall!
Mensen die geen 3fm luisteren heh, dan krijg je dat
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
3FM luisteren zou verplicht moeten worden gesteld!
Ik was er al bang voor, ik was er al bang voor![]()
neuj, VR doet et namelijk wel, plus Firefox staat bij mijn uitzonderingen, dat weet ik welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet achter een firewall oid zit die streaming audio/video blokkeert?
Het zou gewoon moeten werken namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |