quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef borisz het volgende:
Nationaal ben ik blij dat het kabinet weg is.
Internationaal staan we voor lul.
dat stond we met Balkenende toch welquote:
Hebben we straks een kabinet met misschien wel weer de prutsers van de CDA en PVV. Weet niet of dat Nationaal (zeker ook internationaal met Wilders) gezien wel zo'n verbetering is. Daarnaast zou het wel eens kunnen zijn dat lopende projecten (verbreding N33) nu in gevaar komen. Persoonlijk........ had ik liever gezien dat ze de termijn vol hadden gemaakt, maar zal niet ontkennen dat het de laatste tijd nergens op leek, maar wat wil je met JPB.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ofc, dat ontken ik ook niet, maar beter was het als verhagen gewoon niet op dat verzoek was in gegaan (het niet officiële), want het is het CDA dat er wel uiteindelijk voor gezorgd heeft hehquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat stond we met Balkenende toch wel
Gerard ekdom dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Tot vanvond. Heb een fok meeting in Utreg
Nee niet bij Mike o Connels of bij Henk Westbroek
.
Dat meen je niet?! Ik vind het juist een erg leuk onderdeel van de showquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:42 schreef Bol_Wan het volgende:saaiste onderdeel van het programma...
vind het altijd een beetje genant om naar te luisteren als ze afgwezen worden, en zo niet, dan is het nog niet leuk want dan is er niks grappigs aanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Ik vind het juist een erg leuk onderdeel van de show.
Roel is het met je eens, denk ik!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind het altijd een beetje genant om naar te luisteren als ze afgwezen worden, en zo niet, dan is het nog niet leuk want dan is er niks grappigs aan
die is het al vaak eens als er iets te klagen valtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel is het met je eens, denk ik!>.
Volgens mij is ze focking dom, zo te horen iigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Afgewezen !Ze wil vrienden blijven...
alsof dat iets uitmaaktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze focking dom, zo te horen iig
Ze is nog jongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze focking dom, zo te horen iig
er werd íets doorheen geschreeuwt ja, maar wat hoorde ik ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Huh ik hoor in die plaat op het eind ' Giel ' , maar volgens mij hoorde ik daar net voor ' oud en nieuw '. Toch maar eens even terugluisteren
Net even geluisterd, maar rond 2:50/2:51 hoor ik oud en nieuwquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er werd íets doorheen geschreeuwt ja, maar wat hoorde ik ook niet
haha, inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even geluisterd, maar rond 2:50/2:51 hoor ik oud en nieuw.
Mail 'm wel ffquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, inderdaad ja![]()
.. bel Timur!
Da kan toch nie Timoerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Huh ik hoor in die plaat op het eind ' Giel ' , maar volgens mij hoorde ik daar net voor ' oud en nieuw '. Toch maar eens even terugluisteren
2:51
My thoughts exactly.Nu krijgen we die partij voor de "vrijheid"( yeah fucking rightquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben we straks een kabinet met misschien wel weer de prutsers van de CDA en PVV. Weet niet of dat Nationaal (zeker ook internationaal met Wilders) gezien wel zo'n verbetering is. Daarnaast zou het wel eens kunnen zijn dat lopende projecten (verbreding N33) nu in gevaar komen. Persoonlijk........ had ik liever gezien dat ze de termijn vol hadden gemaakt, maar zal niet ontkennen dat het de laatste tijd nergens op leek, maar wat wil je met JPB.
Moet je toch niet aandenkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Nu krijgen we die partij voor de "vrijheid"( yeah fucking right![]()
) van die blonde racist eraan
![]()
Hij is niet blond, hij heeft zwart haar, komt uit Indonesië, zijn vrouw komt uit Hongarije en zij heeft dus twee paspoorten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.Nu krijgen we die partij voor de "vrijheid"( yeah fucking right![]()
) van die blonde racist eraan
![]()
echt niet neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:26 schreef -Hans- het volgende:
Bombaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Moet je toch niet aandenken![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |