Het is Klopkoek. Zo'n beetje alles in en om hem heen is mislukt. Niemand weet waarom en waardoor, maar het is altijd de fout van een ander.quote:
Nee het grootkapitalistje van Bertelsmann mag best verder lopen stoken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zal wel een smsje krijgen en verder lekker stemmingmaken. Niets mis mee.
Nee waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ok mensen, laatste voorspelling; valt het of niet?
Nee, maandag of anders die maandag erna.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef eriksd het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef eriksd het volgende:
Als het kabinet om 00:10 valt vind ik het ook goedquote:
De grootste mislukkeling ben je met je stuitende gebrek aan moraal. Het verwaarlozen van de journalistieke taak en dat vermengen met partijpolitiek vindt je een goede zaak tot het oorlog voeren in een zandbak omdat VNO het leuk vindt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is Klopkoek. Zo'n beetje alles in en om hem heen is mislukt. Niemand weet waarom en waardoor, maar het is altijd de fout van een ander.
Het gaat momenteel allang niet meer om Uruzgan hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef wise het volgende:
[..]
Nee, maandag of anders die maandag erna.
Ze kregen van Hamer een deadline tot 1 maart. En aangezien dit kabinet van vooruitschuiven houdt, zullen ze dit maar al te graag aangrijpen.
Man, je praat als Verhagen... Niet te volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De grootste mislukkeling ben je met je stuitende gebrek aan moraal. Het verwaarlozen van de journalistieke taak en dat vermengen met partijpolitiek vindt je een goede zaak tot het oorlog voeren in een zandbak omdat VNO het leuk vindt...
Wat moet jij een slecht leven hebben. Afgrijselijke jeugd gehad zeker, geen geld voor playmobil enzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee het grootkapitalistje van Bertelsmann mag best verder lopen stoken.
Frits Wester
Dat is niet waar toch? Paars 2, Balkenende 1, Balkenende 2, Balkenende 4. Balkenende 3 was een tijdelijk kabinet met CDA en VVD na de val van Balkenende 2, en is volgens mij nooit gevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wordt dus het vijfde kabinet op rij dat valt. Wat een bananenrepubliek zeg.
Als jij je hele leven lang krampachtig vast wil houden aan je boektheorieen over rechtvaardigheid en democratie dan wens ik je veel succes; kijk hoe je geworden bent. Gedesillusioneerd, verkrampt, ongelukkig en vol haat. Dan heb ik liever mijn realistische insteek waarmee ik processen probeer te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De grootste mislukkeling ben je met je stuitende gebrek aan moraal. Het verwaarlozen van de journalistieke taak en dat vermengen met partijpolitiek vindt je een goede zaak tot het oorlog voeren in een zandbak omdat VNO het leuk vindt...
Wie is mijn heiland?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel als zijn heiland een ruggegraat loze leider blijkt te zijn...
O, had 'm nog niet gezien hier.quote:
Ja, en het is er heel gezellig.quote:
Bos die aan het schaterlachen wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ja, en het is er heel gezellig.
realistische insteekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als jij je hele leven lang krampachtig vast wil houden aan je boektheorieen over rechtvaardigheid en democratie dan wens ik je veel succes; kijk hoe je geworden bent. Gedesillusioneerd, verkrampt, ongelukkig en vol haat. Dan heb ik liever mijn realistische insteek waarmee ik processen probeer te begrijpen.
Niet lang meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef SeLang het volgende:
Hoelang blijft het linkse kabinet nog is stand?
(tvp)
en verhagen die glundertquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bos die aan het schaterlachen wasDolle pret daar idd.
Al je reacties bewijzen mijn gelijkquote:
Van alles wat Wester niet weet, denkt hij dat het onzin is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of het onzin is? het werd al eerder gemeld door een reporter van radio1.
Nou ok, vier dan. Nog steeds uitermate matig en het toont de grote zwakte aan van een dergelijk democratisch systeem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is niet waar toch? Paars 2, Balkenende 1, Balkenende 2, Balkenende 4. Balkenende 3 was een tijdelijk kabinet met CDA en VVD na de val van Balkenende 2, en is volgens mij nooit gevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Van alles wat Wester niet weet, denkt hij dat het onzin is.
Of het legt de zwakte van Balkenende bloot. Voor de opkomst van Balkenende (en vooral Fortuyn natuurlijk) wilde een kabinet de rit nog wel eens uitzitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ok, vier dan. Nog steeds uitermate matig en het toont de grote zwakte aan van een dergelijk democratisch systeem.
En de toekomst brengt ons wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
Korte analyse: PvdA vindt het onwaarschijnlijk dat het kabinet nog lang bij elkaar blijft, en creëert een situatie waarin afgerekend wordt met Bos' imago als draaier. Bos houdt ondertussen de schijn op dat hij wil overleggen: er is niets te verliezen terwijl het CDA er nog wel als draaier uit kan komen. PvdA maakt de situatie geloofwaardig en vergroot de kans dat CDA bij zal draaien door te lekken dat Verhagen bij overleg met de NAVO zijn boekje te buiten is gegaan.
Nou, je zou d'r bijna uitslag van krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef StephanL het volgende:
wordt een lange avond, wachten op uitslag
ow wat is dit een links kabinet. dit kabinet dat de aandeelhouders beschermt, de WW en wajong uit kleedt... echt links...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef SeLang het volgende:
Hoelang blijft het linkse kabinet nog is stand?
(tvp)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, je zou d'r bijna uitslag van krijgen.
Ach, als de uitslag maar Kamer 1-0 Kabinet is, vind ik alles bestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, je zou d'r bijna uitslag van krijgen.
Als de wagen uit elkaar valt kun je beter stoppen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of het legt de zwakte van Balkenende bloot. Voor de opkomst van Balkenende (en vooral Fortuyn natuurlijk) wilde een kabinet de rit nog wel eens uitzitten.
Nog wel eens? Zeker 3/4e van de kabinetten zat de rit uit volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of het legt de zwakte van Balkenende bloot. Voor de opkomst van Balkenende (en vooral Fortuyn natuurlijk) wilde een kabinet de rit nog wel eens uitzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |