Zelfs Balkenende gaf dat gisteravond in derde termijn (in zeer verdekte termen) doe...quote:
Het zijn dan ook roerige tijden waar we in leven. Zonder het CDA was het waarschijnlijk nog erger geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
zegt genoeg over het CDA lijkt me....... dat mensen nog op deze partij stemmen. Niet echt goed voor de stabiliteit van het land
Hij zal wel een smsje krijgen en verder lekker stemmingmaken. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah maar net of er bij het CDA een loopjongen/lek is dat continue die kamer in en uit loopt op frits op de hoogte te houden
Zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nou ja, Frits loopt al zo lang mee in de politiek. Hij zal echt wel zijn bronnen hebben, zelfs binnen de gesloten deuren.
denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
onzin, Verhagen bedondert & beliegt de boel.
quote:
Ik weet ook zeker dat Frits de schuld straks in de schoenen van Bos en de PvdA schuiftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Frits is gewoon erg goed ingevoerd bij het CDA. Daar komtie ook vandaan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn dan ook roerige tijden waar we in leven. Zonder het CDA was het waarschijnlijk nog erger geweest.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
Ok, dit is dè POL crisisreeks nu.
Een "best of" compilatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef Disavowed het volgende:
Wordt dat debat nu herhaald op Politiek24?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:41 schreef Hammer-Time het volgende:
@FemkeHalsema
Gerucht: er wordt een zaaltje klaargemaakt op het Ministerie van Financien voor een persconferentie van Bos #eindeinzicht?
@fritswester
klopt niet onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |