Dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
EkStra Weekendtopics waren ook wel eens sneller gevuld!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dit topic gaat niet meer zo snel als het eerst liep
Tevens, goed liedje
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
9 van de 10 TMF presentatoren is gewoon zo, accepteer het maar.
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
EkStra Weekendtopics waren ook wel eens sneller gevuld!
Dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat er vanuit dat het allemaal vmbo-ers zijn volgens mij
Grappiger dan EkStra Weekend? Echt niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.
de kabinetscrisis is grappiger.
Nou, dat is ook al minstens 5 keer hetzelfde liedje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.
Helemaal mee eens ,ik kan niet eens meer lachen om de Ron Brandsteder grappen en de gasten zijn vaak dooddoeners.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn uit het raam en het geheime woord grappig, maar dat is ook iedere keer weer hetzelfde...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tuurlijk gastquote:
De voicelift is en blijft grappig, en de jingleservice is nieuw en grappig, maar die gastes elke keerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn uit het raam en het geheime woord grappig, maar dat is ook iedere keer weer hetzelfde...
oi oi oi HBO, nou dat is echt een prestatiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tuurlijk gast![]()
Sylvie Meis, wie voor mij de prototype "domme" vj is , heeft zelfs een HBO afgerond
Watquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
oi oi oi HBO, nou dat is echt een prestatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iemand hoe niet naar te zijn omdat ie dom is, maar ook omdat zoals bv een Sylvie zoo mediageil is dat het pathetisch is.
Het beginquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef AapjeAapje het volgende:
hooipiepelooi allemaal!![]()
heb ik wat gemist?
Alleen door het blonderen met de peroxide , is het iq van 125 naar 89 gegaan bij de laatste iq testen van haar op tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tuurlijk gast![]()
Sylvie Meis, wie voor mij de prototype "domme" vj is , heeft zelfs een HBO afgerond
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand ook hoe oud Tess is?
Bron: http://www.tmf.nl/artiest(...)e_nieuwe_tmf_vj.htmlquote:10/02/10 17:43 - Nieuwe VJ kreeg ontgroening van collega’s en presenteert vanaf 2 maart TMF Fresh
Vandaag maakte Tess Milne haar entree bij TMF Kijk Dit Nou. Als nieuwe VJ van TMF gaven haar collega’s haar een heftige ontgroening. Zo heeft ze haar enorme angst voor kippen moeten overwinnen door een nacht in een kippenren te slapen. En heeft ze zich verkleed als prinses door allerlei vreemde mannen laten kussen om te testen of er een prins op het witte paard tussen zat.
Deze en andere heftige ervaringen zijn de komende tijd te zien in TMF Kijk Dit Nou waar Tess als sidekick te zien is. Daarnaast is VJ Tess vanaf 2 maart iedere dinsdag om 22.00 uur te zien als VJ van TMF Fresh, waarin zij de allernieuwste clips van TMF presenteert.
De 22-jarige Tess is opgegroeid in Purmerend en woont op dit moment al weer een tijdje in Amsterdam. Als stagiaire van een castingbureau deed ze haar eerste ervaring met de camera op. Ze sprong tijdens een castingklus als grap voor de camera, de opdrachtgever vond haar leuk en ze kreeg de klus.
Tess: 'Vroeger wilde ik elk jaar iets anders worden, maar toen de camera voor het eerst begon te draaien wist ik het meteen, dit is het!' Hierna had ze meerdere opdrachten voor 101.tv, GeenStijl.tv en Parkpop. Ook heeft ze geacteerd in series zoals A’dam–e.v.a en SpangaS.
Tess is een fanatiek gamer en was presentatrice van de TMF Game Awards in het najaar van 2009. Een logisch gevolg was de casting voor TMF VJ waarin Tess oud TMF-VJ Valerio Zeno moest interviewen.
"Ik zag de andere kandidaten zwaar lachend de castingstudio uitkomen en dacht, dit is mijn interview het is niet de bedoeling dat ik om hem lach, hij moet maar om mij lachen. En dat lukte! Met als resultaat, vanaf 2 maart mijn eigen programma op TMF" aldus Tess.
de laatste weken, daarom zijn de gasten ook minder leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Sinds wanneer is de gast er echt om iets van hem/haar zelf te promoten?
Dank! Ze klinkt jonger, trouwens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.tmf.nl/artiest(...)e_nieuwe_tmf_vj.html
Idd jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal Lily Allen ook nog wel langskomen vanavond.
Laten ze eens de nieuwe single van haar draaien dat 22 is zo uitgekauwd nuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal Lily Allen ook nog wel langskomen vanavond.
Ja, maar als het wel zo is, dan is het zeker de moeite waard om te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef Bol_Wan het volgende:
tmf en een programma met enige muzikale waarde? klinkt te mooi om waar te zijn
Door Gerard ook flink gedraaid destijds.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Plaatje is behoorljik gepromoot door Rudy, maar helaas nooit echt een hit geworden. Te gekke track!
Volgens mij Veenstra ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Door Gerard ook flink gedraaid destijds.
* Captain_Snow is back *quote:
Let's hope togetherquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week wordt het al een stuk warmer. Ziet er goed uit.
dat zie je verkeerd, is Grace Jonesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Staan de Pet Shop Boys nou op haar shirt, of zie ik dat verkeerd?
Ik zal wel beginnen te hallucineren van de verdoving van vanmiddagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd, is Grace Jones![]()
klein verschilletje![]()
ben je onder het mes gegaan, hebben ze je helm chirugisch moeten verwijderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zal wel beginnen te hallucineren van de verdoving van vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |