Dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
EkStra Weekendtopics waren ook wel eens sneller gevuld!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dit topic gaat niet meer zo snel als het eerst liep
Tevens, goed liedje
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
9 van de 10 TMF presentatoren is gewoon zo, accepteer het maar.
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
EkStra Weekendtopics waren ook wel eens sneller gevuld!
Dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat er vanuit dat het allemaal vmbo-ers zijn volgens mij
Grappiger dan EkStra Weekend? Echt niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.
de kabinetscrisis is grappiger.
Nou, dat is ook al minstens 5 keer hetzelfde liedje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd te veel van het zelfde te worden met niet boeiende gasten.
Helemaal mee eens ,ik kan niet eens meer lachen om de Ron Brandsteder grappen en de gasten zijn vaak dooddoeners.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn uit het raam en het geheime woord grappig, maar dat is ook iedere keer weer hetzelfde...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tuurlijk gastquote:
De voicelift is en blijft grappig, en de jingleservice is nieuw en grappig, maar die gastes elke keerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn uit het raam en het geheime woord grappig, maar dat is ook iedere keer weer hetzelfde...
oi oi oi HBO, nou dat is echt een prestatiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tuurlijk gast![]()
Sylvie Meis, wie voor mij de prototype "domme" vj is , heeft zelfs een HBO afgerond
Watquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
oi oi oi HBO, nou dat is echt een prestatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iemand hoe niet naar te zijn omdat ie dom is, maar ook omdat zoals bv een Sylvie zoo mediageil is dat het pathetisch is.
Het beginquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef AapjeAapje het volgende:
hooipiepelooi allemaal!![]()
heb ik wat gemist?
Alleen door het blonderen met de peroxide , is het iq van 125 naar 89 gegaan bij de laatste iq testen van haar op tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tuurlijk gast![]()
Sylvie Meis, wie voor mij de prototype "domme" vj is , heeft zelfs een HBO afgerond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |