Jullie vallen niet te overtreffen na die bekerwedstrijd.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:23 schreef larry91 het volgende:En julie noemde ons een valploeg en tijdrek ploeg. Hoop dat jullie nu inzien dat jullie net zo hard hetzelfde zijn.
Buiten dat, jullie overwinning was meer dan verdiend, en gefeliciteerd!
Vandaag waren jullie net zo aan het vallen als dat NEC dat tijdens de bekerwedstrijd deed. Ik weet dat het als supporter moeilijk te zien is, maar het ging nergens over(net zoals NEC in de beker deed). Niemand snapte waarom er maar 3 minuten bij kwamen. Als het er 8 waren was het ook volstrekt normaal geweest.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:31 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Jullie vallen niet te overtreffen na die bekerwedstrijd.
Ik hoop voor je dat je dat niet gedaan hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb Sarpong en zet denk ik Bacuna er weer in
Beter zeg je dan volgende week even wie je wat hebt zien drinken in de stad, bespaart me een hoop zenuwen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Grappig ik zag 's middags Lovre en Matavz wat drinken in de stad en 's avonds scoren ze beide de enige doelpunten.
Helaas welquote:Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat niet gedaan hebt
Wat een prutser, als je het mij vraagt een flinke sanctie vanuit de club. Hij is nog jong, dus zal het wel begrijpen en er hopelijk van leren.
Had hem als basisquote:Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef e-wok het volgende:
Omruilen maar weer
Ik kon binnen de fok!poule maar 1 iemand vinden met bacuna, heb je hem als reserve? Beter koop je een 1miljoen speler van rkc of willem2 en ruil je em om. Zo kun je je middenveld wat sterker maken.
Ik kom die twee ook wel eens tegen in de stad. (Rumbaquote:Op zondag 21 februari 2010 12:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Grappig ik zag 's middags Lovre en Matavz wat drinken in de stad en 's avonds scoren ze beide de enige doelpunten.
Wees hem dankbaar..quote:
Juust!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:10 schreef Repsak het volgende:
En dat zou mij dan weer helemaal niks uitmaken, Verbeek naar Groningen, prima.
En wat is er mis met hoge sponsorinkomsten hebben? Doe je het dan niet juist goed? Het stadion is ook (het half-lege Gelredome daargelaten) het grootste na de top 3, dus het is niet gek dat je daar ook de meeste inkomsten uit weet te halen.
Bronquote:GRONINGEN - FC Groningen-speler Leandro Bacuna is door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie wedstrijden.
Bacuna kreeg afgelopen zaterdag een rode kaart in de uitwedstrijd tegen NEC.
Heb je gezien hoe het veld in Rotterdam, bij Sparta, was? Dat was meer een zwembad dan een voetbalveldquote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft dat FC Groningen een modderpoel als grasveld? Mag dit wel van de KNVB?
Dat leek tenminste nog op grasquote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe het veld in Rotterdam, bij Sparta, was? Dat was meer een zwembad dan een voetbalveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om hier nog even op terug te komen, dat valt wel redelijk mee toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is op z'n mist een opmerkelijke keuze te noemen. Ron Jans heeft het prima gedaan bij Groningen. Het is een nuchtere, soms erg grappige man, maar de keuze voor heerenveen begrijp ik niet zo goed. Ik vind heerenveen niet een al te beste vooruitgang op Groningen. Waarom niet naar het buitenland? Duitsland bijvoorbeeld.
Conspiracy: Jans gaat heerenveen, namens Groningen, van binnenuit kapot maken
Ja die grasmat is inderdaad om te huilen, maar dan alsnog, we voetballen er niet slecht op.quote:
Laat em liever nog een jaar blijvenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
Blind was weer goed vandaagVolgend jaar gewoon in Ajax 1
Ja die actie was echt lelijk, mocht van mij gewoon rood voor. Alleen Luciano moest d'r uit vanwege klachten aan z'n andere been.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Zonder geluk vaart niemand wel. Die actie van Reuser trouwens
Ja ook al was het niet de oorzaak van de blessure, het is hoe dan ook een vieze overtreding en ik hoop dat hij alsnog lekker geschorst wordt inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgens mij zag de scheidsrechter het niet. Ik mag hopen dat de aanklager Reuser een stomp op z'n neus toch een schorsing geeft voor deze actie.
Wat ik begrepen heb van de samenvatting gister is dat Luciano wel verder kon spelen, maar dat hij 5 minuten later kramp kreeg.
Die actie van Reuser was smerig ja. Ik vind die schorsing voor Gorter beetje overdreven, 3 duels geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgens mij zag de scheidsrechter het niet. Ik mag hopen dat de aanklager Reuser een stomp op z'n neus toch een schorsing geeft voor deze actie.
Wat ik begrepen heb van de samenvatting gister is dat Luciano wel verder kon spelen, maar dat hij 5 minuten later kramp kreeg.
Hij kreeg 1 duel omdat hij eerder die wedstrijd geel kreeg (5e van het seizoen)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef flevoboys het volgende:
[..]
Die actie van Reuser was smerig ja. Ik vind die schorsing voor Gorter beetje overdreven, 3 duels geloof ik.
quote:Zuid-Koreaan op proef bij FC Groningen
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010 15:13
Gewijzigd: dinsdag 16 maart 2010 15:24
GRONINGEN - In navolging van Ajax heeft FC Groningen deze week een Zuid-Koreaan op proef.
Het gaat om de 19-jarige Lee Hak-Min. Lee is een ploeggenoot van Ajacied Suk Hyun-Jun in het nationale team van Zuid-Korea onder 20. Net als Suk eerder dit seizoen bij Ajax nam Lee zelf het initiatief om mee te mogen trainen bij FC Groningen.
De aanvaller betaalt alle kosten van het verblijf in Groningen uit eigen zak en hoopt zo een contract af te dwingen bij de FC. Lee gaat de komende week meetrainen met zowel de beloften als de A1 van FC Groningen.
Reken sws maar op 1 grote sfeeractie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Staan er nog wat leuke ludieke acties op de planning voor de wedstrijd tegen ron jans?
Mwa, ontwerp gezien. Had misschien niet 'sws' moeten zeggen, maar het ontwerp leek mij wel haalbaar.quote:
Thank god dat ze hem dit seizoen nog willen houden!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Inca het volgende:
FC Groningen wijst Fenerbahçe af Van onze Telesportredactie
GRONINGEN -
FC Groningen heeft een bod van Fenerbahçe op hun centrale verdediger Andreas Granqvist (25) afgewezen.
Het was een serieuze bieding. Maar wij hebben die gedecideerd afgewezen", aldus algemeen directeur Hans Nijland. "Gelukkig kunnen we het ons veroorloven om een bod van een Europese topclub naast ons neer te leggen."
Granqvist scoorde dit seizoen al acht keer. De Zweedse aanvoerder heeft in Groningen nog een doorlopend contract.
Fenerbahçe vind ik momenteel een stap terug, evenals Galatasaray. Besiktas maakt nu de dienst uit in Turkije...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Inca het volgende:
FC Groningen wijst Fenerbahçe af Van onze Telesportredactie
GRONINGEN -
FC Groningen heeft een bod van Fenerbahçe op hun centrale verdediger Andreas Granqvist (25) afgewezen.
Het was een serieuze bieding. Maar wij hebben die gedecideerd afgewezen", aldus algemeen directeur Hans Nijland. "Gelukkig kunnen we het ons veroorloven om een bod van een Europese topclub naast ons neer te leggen."
Granqvist scoorde dit seizoen al acht keer. De Zweedse aanvoerder heeft in Groningen nog een doorlopend contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |