quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Turken zijn meestal toffe mensen(behalve Turken die in een BMW M3 rondtuffen)
Ik zou ook een hartinfact krijgen als ik in een BMW M3 zou moeten rijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:36 schreef childintime het volgende:
[..]
Mijn (Indische) zwager, tufte in een M3 rond in Duitsland. Werd dan ook regelmatig als een potentiele Islamitische aanslagpleger gezien
(lichtgetint, kale kop); helaas kreeg' ie op zijn 46e een hartinfarct en overleedt.......Terwijl'ie altijd zo zijn best had gedaan voor de maatschappij......
We zouden willen dat we dat ons konden veroorloven.....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartinfact krijgen als ik in een BMW M3 zou moeten rijden.
Ooit gehoord van Ament?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:50 schreef childintime het volgende:
[..]
We zouden willen dat we dat ons konden veroorloven.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:42 schreef AwesomeSauce het volgende:
Niks mis met volwassen turken.
Elke turk hier die 23+ is, prima mensen, dragen hun steentje bij aan de maatschappij. Vriendelijke mensen.
Turkse jeugd daarintegen. Man man man. Daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken, jullie weten allemaal wel hoe dat zit.
vertel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:42 schreef AwesomeSauce het volgende:
Niks mis met volwassen turken.
Elke turk hier die 23+ is, prima mensen, dragen hun steentje bij aan de maatschappij. Vriendelijke mensen.
Turkse jeugd daarintegen. Man man man. Daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken, jullie weten allemaal wel hoe dat zit.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn dochter speelde vaak in de speeltuin om de hoek met 2 Turkse meisjes (tweeling). Op den duur mochten die 2 meisjes en mijn dochter daar niet meer spelen door andere reljeugd die hen bedreigde en zelfs hun haarstiekjes afjatte ( waren 6 jaar oud!)quote:
Jij ook niet volgens mij.quote:
Ik heb problemen met Turken. Ook met Marokkanen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:57 schreef nattermann het volgende:
Ik heb geen problemen met Turken. Ook niet met Marokkanen.
Welke namen bedoel je? Veel Turken dragen (helaas) Arabische namen. Ik heb niks tegen Arabieren, maar ik vind het zonde om je eigen identiteit op deze manier te verliezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef RileyFreeman het volgende:
turkse namen kunnen soms heel erg lame uitvallen
De meeste Turken volgen ook een Arabische god dus zo gek is dat wat dat betreft niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef Draganta het volgende:
[..]
Welke namen bedoel je? Veel Turken dragen (helaas) Arabische namen. Ik heb niks tegen Arabieren, maar ik vind het zonde om je eigen identiteit op deze manier te verliezen.
Zo'n topic vraagt er toch om?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
al dat gezeik op allochtonen altijd
En Ali.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Moslims mogen toch kiezen uit 3 namen? Ibrahim, Mohammed, Achmed...
lol die man is een Turk, er worden zoveel nationaliteiten genoemd als het om die man gaan, maar als je zijn naam hoort begrijp je al dat hij een Turk of een Koerd is, Armeniėr lijkt me heel onwaarschijnlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef dombo123 het volgende:
Armenen weten er wel raad mee!
Bekijk deze YouTube-video
Sommige Iraniėrs kunnen er ook wat van hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaringen betreffen Turken in NL en Turkije, zelf spreek ik aardig Turks.
Turken zijn gastvrij maar op hetzelfde moment is er geen volk zo facistisch en arrogant als het Turkse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |