quote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Generalisatie.
Ik moet als Turk niets hebben van dat overdreven nationalistische gedoe van al mijn landgenoten...
Dat is dan wel weer grappig, toen Spanje het EK had gewonnen en wij naar de Ardennen afreisden, zag je door de steden en dorpen heen Spaanse vlaggen wapperen. Dat heeft dan wel weer iets heel apartsquote:Wilt niet zeggen dat ik niet nationalistisch ben (als in alleen een nationalistisch gevoel hebben tijdens voetbal (lees: zoals in Nederland)) maar het is in mijn ogen wel veel minder.
Had niks anders verwacht van iemand die haatbaarden in tulbanden aanbidtquote:Op woensdag 14 april 2010 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er ook frequent poep op werd gesmeerd. En vaak wordt zo een standbeeld kapot gemaakt. En terecht.
Het is jammer dat je bij een minder-intelligente subgroep hoort van de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:56 schreef Draganta het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht van iemand die haatbaarden in tulbanden aanbidt
Waar je mee om gaat, daar wordt je mee besmet. Ik ken (bijna) alleen 'goede' Turken. En daar ben ik er zelf een van.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Shinji-Ono het volgende:
Turken -> Marrokanen.
Toch vind ik het maar een agressief patserig ingesteld volkje. En die eigenschappen vind ik niet eigenlijk niet zo leuk = Ik vind turken niet leuk.
Over het algemeen dan, ik ken van al die turken die ik ontmoet ook wel 1 goede hoor;). Alleen jammer dat het percentage goede Turken zo laag is.
Istanbul, en verder Nederlands praten graagquote:
Oh dat is fijnquote:Op zondag 31 juli 2011 19:17 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat, daar wordt je mee besmet. Ik ken (bijna) alleen 'goede' Turken. En daar ben ik er zelf een van.
Maar dat is niet voorbehouden aan Turken natuurlijk. Als ik ga stappen dan kom ik bergen Sjonnies en Anita's tegen. Ook niet mijn type mensen, maar als je daar dan een babbeltje mee maakt dan blijken het best aardige mensen, en zijn mijn vooroordelen op niets gebaseerd.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:34 schreef Shinji-Ono het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Ik zat op voetbal, en daar kom je er nog al een bak van tegen, en eerlijk gezegd zijn dat niet echt mijn type mensen. Op 1 na dan. Maarja, dat is mijn persoonlijke ervaring.
Ja hallo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef Paul het volgende:
ik ken wel wat Turken en ze zijn wel lief
Marokkanen zijn wel stom
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij vinden weleens sporen van ze, de resten van broodjes Doner bv!
oy, geen uitlokkende toestanden hierquote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef amenth het volgende:
ik denk dat elke arier diep van binnen het liefst een turk zou zijn
Maar niet van buiten? rugkleed en een plat achterhoofd is zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef amenth het volgende:
ik denk dat elke arier diep van binnen het liefst een turk zou zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |