Paas me ook webshop. thx.quote:Op maandag 12 april 2010 21:25 schreef Draganta het volgende:
[..]
Bron?
![]()
PS heb een paar dagen geleden een hele mooie vlag besteld bij een webshop:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 21:25 schreef Draganta het volgende:
[..]
Bron?
![]()
PS heb een paar dagen geleden een hele mooie vlag besteld bij een webshop:
[ afbeelding ]
Generalisatie.quote:Op maandag 12 april 2010 22:06 schreef PeterLudolf het volgende:
Je hebt aardige Turken en je hebt stomme Turken. Het enige waar ik me wel een beetje aan kan ergeren is de ongezonde dosis nationalisme.
En hier dan maar de nationaliste uithangenquote:Op maandag 12 april 2010 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb thuis niet eens een Turkse vlag.![]()
Eensch is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Stelletje extreem-nationalistische Atatürk-aanbidders zijn het!
Tyfe toch op joh.quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En hier dan maar de nationaliste uithangen
Je hebt toch wel een portret van Ataturk aan je wand hangen, mag ik toch hopen?
Oh boe!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef Mestras het volgende:
[..]
Door al dat geneuzel in het Turks gaat je Nederlands hard achteruit zo te zien.
Wanneer ga je terug naar de Krim?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
In de stad van mijn neef hebben ze die kop van zo een standbeeld van Ataturrek erafgeslagen. Goede actie.
Wanneer de standbeelden van Ataturrek allemaal kapot zijn in Turkije.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer ga je terug naar de Krim?
Blijf gewoon allemaal gezellig hier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wanneer de standbeelden van Ataturrek allemaal kapot zijn in Turkije.
extreem genoeg?
Wanneer ga je terug naar Thessaloniki?
Haar hormonen spelen weer op. Vrouwen reageren ook veel te emotioneel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Blijf gewoon allemaal gezellig hier!
Netjes van zequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
In de stad van mijn neef hebben ze die kop van zo een standbeeld van Ataturrek erafgeslagen. Goede actie.
Dit vind ik echt laag van je, sorry dat ik het zeg, maar helaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
Had ik al gezegd dat er ook frequent poep op werd gesmeerd. En vaak wordt zo een standbeeld kapot gemaakt. En terecht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:31 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dit vind ik echt laag van je, sorry dat ik het zeg, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |