Uhu, dat zie je zeker.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet trouwens meteen de overeenkomsten met Alevieten: de kleding, de saz en de dans.![]()
Prachtige natuur trouwens, daar in de Altay.
Ik word ook vaak aangezien voor Spanjaard, Italiaan of Griek, terwijl ik ook een nicht heb die je niet zou kunnen onderscheiden van een Zweed, zo blond is ze (met felblauwe ogen). Daarnaast heb ik ook een neef die redelijk donker is, die je zo voor een Koerd of een Arabier aan zou kunnen zien. De Turken zijn gewoon behoorlijk divers in uiterlijk, blijkt maar. Zelfs binnen dezelfde familie komen zeer uiteenlopende uiterlijken voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:57 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat is grappig he. Mijn nicht en neef zijn half Braziliaans. Hij heeft een blanke huid, zwart haar en bijna zwarte ogen. Zij heeft een licht getinte huid, bruin haar en groene ogen. 2 Hele verschillende types qua uiterlijk, maar toch echt van dezelfde ouders
Ik geniet er altijd zo van als er een groot familiefeest is. Half Turks/Braziliaanse, half Braziliaanse, half Indonesische, half Antiliaanse en volledig Nederlandse kinderen lopen rond te rennen en ook al zijn ze uiteindelijk allemaal familie; ze lijken geen van allen op elkaar en ze hebben allemaal de grootste lolquote:Op maandag 22 februari 2010 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik word ook vaak aangezien voor Spanjaard, Italiaan of Griek, terwijl ik ook een nicht heb die je niet zou kunnen onderscheiden van een Zweed, zo blond is ze (met felblauwe ogen). Daarnaast heb ik ook een neef die redelijk donker is, die je zo voor een Koerd of een Arabier aan zou kunnen zien. De Turken zijn gewoon behoorlijk divers in uiterlijk, blijkt maar. Zelfs binnen dezelfde familie komen zeer uiteenlopende uiterlijken voor.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ze hebben je zien masturberen.
Ik heb het al eerder gezegd in het Turken op FOK!-topic. Ik ben half Turks en zo blond als wat en mijn zusjes zijn donker. Ik ben er trots op halfbloedje te zijn terwijl mijn zussen er liever niks van willen weten.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik word ook vaak aangezien voor Spanjaard, Italiaan of Griek, terwijl ik ook een nicht heb die je niet zou kunnen onderscheiden van een Zweed, zo blond is ze (met felblauwe ogen). Daarnaast heb ik ook een neef die redelijk donker is, die je zo voor een Koerd of een Arabier aan zou kunnen zien. De Turken zijn gewoon behoorlijk divers in uiterlijk, blijkt maar. Zelfs binnen dezelfde familie komen zeer uiteenlopende uiterlijken voor.
Divers in uiterlijk, wellicht, maar wel allemaal een groot hoofd en een nog grotere gok.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ligt het aan jullie opvoeding? Als je volledig Nederlands bent opgevoed kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat je niet zoveel hebt met je Turkse kant. Maar schamen voor je afkomst is eigenlijk sowieso triest.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd in het Turken op FOK!-topic. Ik ben half Turks en zo blond als wat en mijn zusjes zijn donker. Ik ben er trots op halfbloedje te zijn terwijl mijn zussen er liever niks van willen weten.![]()
OT: In elke bevolkingsgroep zitten rotte appels. Of dat nu Marokkanen zijn of Turken of Grieken of Hollanders.
Inderdaad. Zet dit naast dat Shalalagebeuren en zie het kwaliteitsverschil. Een vermoeden van Turks-zijn komt dan ras op.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet dit naast dat Shalalagebeuren en zie het kwaliteitsverschil. Een vermoeden van Turks-zijn komt dan ras op.
quote:
Het is of een troll, of een idioot. Maar de discussie die daarna volgde is toch zeer de moeite waard.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef IHVK het volgende:
Niet haten op Sieneke.![]()
![]()
Ik vind het maar een vreemde vraagstelling trouwens in de OP trouwens. Maar goed.
quote:
Discussie was wel boeiend ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is of een troll, of een idioot. Maar de discussie die daarna volgde is toch zeer de moeite waard.
Twee zielen, een gedachte.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lied heet 'Twee landen 1 volk'.
Eigenlijk zijn dit soort discussies toch veel leuker dan die links-rechts discussies, ze zijn echter wel een stuk zeldzamer, helaas.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaringen betreffen Turken in NL en Turkije, zelf spreek ik aardig Turks.
Turken zijn gastvrij maar op hetzelfde moment is er geen volk zo facistisch en arrogant als het Turkse.
Mal he dat ik dat zo ervaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |