Het resultaat is erg lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx! klinkt goed, al zou ik de peen weglaten. deze staat binnenkort iig op het menu, misschien zelfs morgen aldan een raita van komkommer erbij en turks brood.
het is een kunst om goed beslag te maken! het is een kunst om goed te bakken en het is een kunst om de beste pannekoekkenpannen te kiezen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Pannekoeken!
Alleen dan speciaal met salami spek ham mozzarella Parmezaanse kaas normale geraspe kaas.
MMmnnnmm
het werd Italiaansquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
nu een halve twix. vanavond met een groep oud-school vriendinnen Grieks in Leiden![]()
(wordt vast weer gek en gezellig, alleen heb niet zo'n trek in Grieks.. en heb het zelf nog voorgesteld ook haha)
dat klinkt alsof het niet uit een zakje komt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef Windigo het volgende:
Spaghetti met ragú van kippenlever afgeblust met wat rode wijn, bacon, ui, knoflook en tomaat
Bij mij komt nóóit iets uit een zakjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat klinkt alsof het niet uit een zakje komt!
Ja ik ben geloof ik met mijn 22 een grote uitzondering op kookgebied. Leeftijdgenoten die zo met eten bezig zijn zie ik niet vaakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
zakjes![]()
vroeger, toen ik jong en onbezonnen was, gebruikte ik ze wel, sinds ik de kunst van het combineren van eigen kruiden en specerijen heb ontdekt, komt er hier geen zakje meer inWas ook meer bedoeld als tegenstelling tot de spaghetti uit de post boven je
OT:
Wraps (helaas niet zelf gemaaktmoet ik echt echt echt gaan doen binnenkort..!) met gehakt, paprika in 3 kleuren, kastanjechamps en ui met daarbij verse pittige guacamole en creme fraiche en een klein beetje chilisaus!
Hier ook nauwelijks zakjes en pakjes. Ik maak alleen een uitzondering voor de Beef Chimichuri van Knorr Wereldgerechten. Dat vind ik zoooo lekker! Net fastfood voor mij, woehaha!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik ben geloof ik met mijn 22 een grote uitzondering op kookgebied. Leeftijdgenoten die zo met eten bezig zijn zie ik niet vaakMaar ja, ik las op mijn 7e al kookboeken, dus het zat er zeg maar vroeg in
Maar ik geloof dat in Nederland zowieso vrij liefdeloos met eten wordt omgegaan, anders kan ik ook het succes niet verklaren van Knorr wereldmaaltijden en bertolli pastasauzen enzo. Ik zie ze regelmatig staan in keukenkastjes.. Terwijl het zo makkelijk en lekker is om je eigen saus te maken!
Oh dus jij was toen net zo oud als ik.. Het enige verschil is dat ik nooit aan zakjes begonnen ben.. Hoewel ik ze soms mag proeven als ik bij mijn vader eet die na de scheiding nooit wilde leren koken en nu dus altijd 'makkelijk' kookt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
juist die tacokruiden zijn zo makkelijk om zelf te 'maken'! En veel lekkerder dan die zoutprut!
komijnpoeder, paprikapoeder, wat chilopoeder en eventueel nog wat anders wat je hebt staan, gewoon proberenmaar vooral komijn, en je bent een heel eind!
Ik ben nu 24 en ben 2 jaar geleden gestopt met zakjes
no offence, maar echt alles wat je post is terug te brengen op honig, knorr of texmex, om maar niet te spreken over de eeuwige mexico-melange.. ben je die niet zat ondertussen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik maak de laatste tijd best vaak dingen zonder pakjes, maar als ik laat thuis ben dan is zo'n zakje wel makkelijk.
mijn vader is een groot zout-liefhebber en vooral ook hollandse potquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh dus jij was toen net zo oud als ik.. Het enige verschil is dat ik nooit aan zakjes begonnen ben.. Hoewel ik ze soms mag proeven als ik bij mijn vader eet die na de scheiding nooit wilde leren koken en nu dus altijd 'makkelijk' kookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |