bij low carbs mag je toch ook spek en vet vlees? het vet verbrand het vetquote:Op zondag 21 februari 2010 15:42 schreef Mr.J het volgende:
1 Kipfilet, 100 gram komkommer, 2 crackots, 2 eieren en een eetlepel olijfolie.
Low crabs suck...
Wat voor toegevoegde voedingswaarde heeft dat dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij low carbs mag je toch ook spek en vet vlees? het vet verbrand het vet
voedingswaarde niet echt, maar wel een idee dat je meer gegeten hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde voedingswaarde heeft dat dan?
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 21 februari 2010 16:05 schreef minilot het volgende:
Drie rare gangetjes, want het is zondag en ik heb nogal wat restjes.![]()
- Felgroene soep van gepureerde tuinerwtjes, verse munt en feta
- Hummus, falafel, knoflookyoghurt, tomaten en uien in een dubbegeklapt, versgebakken plat brood van half bloem, half maismeel
- Crumble van peer, rozijnen en brandewijn
lekker mager maaltje ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef computergirl het volgende:
ik heb vandaag pastinaak in stukjes gehakt en met wat specerijen in de oven geroosterd. Was erg lekker.
Het is slechts 1 maaltijd van de 8. En don't worry over vitamines, met 4 gram vitamine C, 100mg Vitamine B, wat multivits en Zink zit ik ruim boven het gemiddelde.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
100 gram komkommer?? Al eet je 5 komkommers dan nog heb je te weinig vitamines
NIce, have fun! Heb spontaan zin om de zon op te zoeken met dit weerquote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef lies1947 het volgende:
we eten vanavond waarschijnlijk zeetong, mmmmm.....
we gaan n.l. uit eten, vertrekken dan naar schiphol en vliegen morgenochtend voor een maand naar curacao.
ik maak daar wel wat foto's van de maaltijden daar met eventueel wat commentaar, heb mijn laptopje bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |