Ja joh, we doen aan lange afstands inseminatiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij wordt vader en jij bent zwanger?
Over 2000 jaar hebben we miljoenen aanhangers enzo en schreeuwen mensen als bezeten de naam van ons kind, onder andere als ze zichzelf stoten of ergerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
Dat jullie nog niet in het nieuws zijn verbaast me. Of bij Dr. PhilOver de gevolgen van cybersex enzo
dat maakt je als ouder niet uit, lieve ets. Overigens, ik ben van plan af en toe op onverklaarbare plaatsen en manieren te verschijnen, in grotten, op bergtoppen, de schimmel achter je koelkastquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Dan moet je het een goede naam gevenJammer dat je het zelf niet meer mag meemaken
Wickedly awesomequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat maakt je als ouder niet uit, lieve ets. Overigens, ik ben van plan af en toe op onverklaarbare plaatsen en manieren te verschijnen, in grotten, op bergtoppen, de schimmel achter je koelkast
Ik gok dat dat kind dan 'Kut' of 'Godverdomme' gaat heten...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Over 2000 jaar hebben we miljoenen aanhangers enzo en schreeuwen mensen als bezeten de naam van ons kind, onder andere als ze zichzelf stoten of ergeren
Of 'Zo Dan'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat dat kind dan 'Kut' of 'Godverdomme' gaat heten...
Facebookstalker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een vermoeden dat DS hier zo een nieuwtje komt posten
god wat ben ik toch een 'creep'
Ik ook niet, maar ff terugkomend op Nem aan het begin van dit topicquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik me stoot of erger, roep ik geen 'zo dan' (per definitie roep ik dat niet)...
Zorg eerst nou maar eens dat korte afstandsinseminatie lukt. Je weet maar nooit wie er aan je post zitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja joh, we doen aan lange afstands inseminatie
Altijd minder dan je hooptquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en het is weer weekend![]()
Ik heb van de week wat rondgekeken op funda e.d. voor een huisje, heb nu ook wel een hele leuke gevonden
Volgende week zaterdag een afspraak met een hypotheekadviseur, ik ben benieuwd wat m'n budget is
Weet ik, maar nu weet ik nog niks...quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja joh, we doen aan lange afstands inseminatie
quote:
Dus als een reden als 'ik wilde iemand misselijk maken' is wel legitiem?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is trouwens illegaal om zomaar lichaamsvloeistoffen over de post te versturen
Nee, het moet in speciale verpakkingen en van particulier naar particulier is ook niet toegestaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus als een reden als 'ik wilde iemand misselijk maken' is wel legitiem?
Is een poederbrief dan misschien een optie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het moet in speciale verpakkingen en van particulier naar particulier is ook niet toegestaan
Wat heb jij willen versturen dat je dit nu weet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het moet in speciale verpakkingen en van particulier naar particulier is ook niet toegestaan
Oh, dat je er zelf water bij doet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een poederbrief dan misschien een optie?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat je er zelf water bij doet?
Deze vraag zag ik natuurlijk al aankomenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heb jij willen versturen dat je dit nu weet?
Ik ben blij dat ik aan je verwachtingen voldoequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze vraag zag ik natuurlijk al aankomen
toch al wel weer een tijdjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]B.
Leuke sig, sinds wanneer heb je die?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb even je olifantje in de OP gegooid hoor B.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.manbijthond.nl/rubrieken/mandy-eigen-benen
Die komt steeds filmen dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's 300 meter bij mij vandaan. Ik vroeg me al af wat die Man Bijt Hond auto daar moest.
Maar het ziet er knus uit. Zou er nog plek zijn?quote:
Zou je er tussen willen zitten dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het ziet er knus uit. Zou er nog plek zijn?
Je bent toch ook niet verplicht naar MBH te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het leuk voor ze dat ze min of meer zelfstandig kunnen wonen, maar ik hoef dat echt niet op televisie te zien hoor
Misschien over 40 jaar als ik kwijlend in een rolstoel zit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je er tussen willen zitten dan?
Dat kan dus ook na een avondje flink stappen zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien over 40 jaar als ik kwijlend in een rolstoel zit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan dus ook na een avondje flink stappen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |