Welke zender zit jij te kijken? Want ik zie niets.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lijkt er op dat het Kabinet de galg voor Bos zelf aan het timmeren is.
tweedekamer.nl ; live streamquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke zender zit jij te kijken? Want ik zie niets.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Bos zit wel flink te zuchten in die microfoon
Dat is toevallig, want dat doet die ene vrouw uit de video van de vorige post ook...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ministers die weglopen voor de stemming!
Ja ik vond het ook gekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ministers die weglopen voor de stemming!
Oh was die aangenomen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Stemming: Militairen die uitgezonden zijn nu voor einde dienstverband al Veteraan.
quote:
De motie van Kant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Wat werd er nou net verworpen ivm Uruzgan?
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?quote:
Dus alle opties voor een verlenging zijn weer aanwezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?
Die Amerikanen zijn echt fucked up.quote:"A Pennsylvania high school is using laptops they issued to students to spy on them in homes and outside of school. According to a class action filling the webcams and microphones in these laptops could be remotely activated by school officials, and have been used in this role. One student was accused of 'improper behavior in his home' and the school provided a photo taken via his laptop as proof."
En dat is dan het volk welk de ongecensureerde versie van het dagboek van Anne Frank uit de scholen wil hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn echt fucked up.
Ik zie al snel een "school official" een webcammetje aanzetten van een lekkere studentenchick die nietsvermoedend haar huiswerk doet terwijl ze net onder de douche is geweest.
Wat ik wel weet is dat ik nu even een lekker bakkie koffie pak.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Bos mag stikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed, morgen een spannende dag voor het Kabinet. Gaat het slikken of stikken worden voor Bos?
Mwah, kan gebeuren. Ik vind Twitter wel leuk, met name omdat ik redelijk wat mensen in het echt ken die ook twitteren. Ik zie Twitter daarom meer als een forum dat ik zelf kan samenstellen dan als een platform waarop ik iets te melden moet hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een tijdje getwitterdMaar ik had absoluut niet het idee dat ik iets nuttigs te melden had, dus daar ben ik mee gestopt
I know!! Ben in goed gezelschapquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
OMG
Ik zit een herhaling van Sex and the City te kijken en Charlotte zat bij een sorority Kappa Kappa Gamma
Ik heb nu een lang weekend. 8 dagen.quote:
Ik zou naar Finland gaan, maar dat gaat helaas niet door.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijne duurt maar 2 dagen helaas.
Heb je nog plannen voor je weekend dan?
Helaas wel. Vandaag de derde kans in deze week om te vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef De_Hertog het volgende:
Mogguh. Is er nog een kabinet deze ochtend?
Dan kan de PvdA zichzelf wel opheffen na al het geschreeuw van deze week. Ook mooi, en zonder PvdA is er alsnog geen kabinetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas wel. Vandaag de derde kans in deze week om te vallen.
Al verwacht ik dat de PvdA (weer) draait en accoord gaat met een verlenging van de/nieuwe missie.
De PvdA heeft vannacht DE kans verprutst om hun standpunt te behouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan kan de PvdA zichzelf wel opheffen na al het geschreeuw van deze week. Ook mooi, en zonder PvdA is er alsnog geen kabinet
/wishfull thinking
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De PvdA heeft vannacht DE kans verprutst om hun standpunt te behouden.
Zij hebben tegen de motie van Kant gestemd. De motie die een nieuwe missie onmogelijk zou maken.
Bos mag dus nu, namens de PvdA kamerleden, legaal draaien en voor een nieuwe missie stemmen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.
En natuurlijk onnodig te vermelden dat Hamer weer verzaakt heeft actief deel te nemen aan het debat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.
Uiteraard. Volgens mij is de enige reden dat ze daar nog zit dat de PvdA nu iemand heeft om eruit te schoppen als de verwoestende uitslagen van 3 maart binnenkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk onnodig te vermelden dat Hamer weer verzaakt heeft actief deel te nemen aan het debat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Uiteraard. Volgens mij is de enige reden dat ze daar nog zit dat de PvdA nu iemand heeft om eruit te schoppen als de verwoestende uitslagen van 3 maart binnenkomen
En? Weer een date?quote:
Jepjep, vrijdag EN zaterdagavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |