Hij maakt je klaar.quote:
Eigen schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet ik heel m'n songtekst aanpassen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef jna het volgende:
Hij komt langs je schuurtje, neemt je koe een uurtje
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef jna het volgende:
Hij komt langs je schuurtje, neemt je koe een uurtje
Iets met een balk en een splinter inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:50 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)reden-corruptie.html
Als er een vent fout en corrupt is.. is het Berlusconi wel
Enende?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Iets met een balk en een splinter inderdaad.
I'm inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef jna het volgende:
Exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli'
Die mogen dan wel om half 3 wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef jna het volgende:
Oh en Rotterdam is ook niet zo ver voor Zeeland dus die kunnen ook allemaal komen
Stoppelbaardje, check, borsthaar,quote:
in Roffa?quote:
Sowieso.quote:
Dan moeten wij zelf ook om 1 uur wegquote:
Ah, dus ik heb nog kans als IT'er zijnde.....quote:
Weet je hoe veel treinverhalen en foto's je in de tussentijd kunt posten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moeten wij zelf ook om 1 uur weg
Jou kennende wel 41quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je hoe veel treinverhalen en foto's je in de tussentijd kunt posten!
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jou kennende wel 41
Ik ga zo ook weer 3 uur de trein in, daar moet toch wat boeiends uitkomen
Verdomme, wie is het?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Oh ik ben mn tweede kaartje al kwijt jna, sorry
Ga je dr dan in elkaar slaan?quote:
Roffaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
HET IS NOG EEN VROUW OOK! WAAR WOONT ZE?!
Waarom denk je dat ik met haar ga, puur om al die hooligans van me af te houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee fucken, die zijn te ghetto voor een nerd als ik
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met haar ga, puur om al die hooligans van me af te houden
Neequote:
Onderzoek... nerds vallen op lelijke vrouwen...quote:
Neequote:
Ze is niet lelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onderzoek... nerds vallen op lelijke vrouwen...
Met een hartslagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ze is niet lelijkMaar ook niet lekker. Gewoon een vrouw.
Zelfs dat jaquote:
We heten niet allemaal Bootjequote:
Maar we zijn ook niet allemaal necrofielquote:
quote:
Als we het over de duvel hebbenquote:
Vast een scriptje voor geklustquote:
Oh, ik heb Fok! Free abboquote:
Oh? Ik voel dit gewoon aan met mijn antenne..quote:
quote:
Zit nu mobiel, maar gewoon bij opties ergens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh? Ik voel dit gewoon aan met mijn antenne..
Maar waar staat die optie dan?
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, maar gewoon bij opties ergens.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?
Die hele optie bestaat nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Ik heb iig wel aangevinkt dat posts van mij, of een citaat van mij groen kleuren. Of bedoelde je die optie?
En ik heb niet eens hongerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die hele optie bestaat nietmaar gelukkig trap jij er weer vol in door te gaan zoeken
We don't carequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die hele optie bestaat nietmaar gelukkig trap jij er weer vol in door te gaan zoeken
Nee hoorquote:
Het blijft wel een Fries...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Moet je nog eens zaalvoetballen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Houniet het volgende:
Jo.
Jazeker. Ik was 11uur thuis. Jij ook? Ik heb thuis nog even schaatsen gekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef jna het volgende:
Milouuuuuu. Nog heel thuisgekomen gister?
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jazeker. Ik was 11uur thuis. Jij ook? Ik heb thuis nog even schaatsen gekeken
Bij mij werd de trein gesloopt. Stomme ajacieden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook zoietsOnderweg nog wel even een Italiaans restaurant in de fik gestoken.
Het zieligste vind ik nog de mensen die uit moeten stappen bij het station. Die komen dus gewoon de trein onmogelijk uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij werd de trein gesloopt. Stomme ajacieden.
Volgende week, en die week erop. Jij?quote:
Ja is ook. Was ook tering druk in die trein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
Het zieligste vind ik nog de mensen die uit moeten stappen bij het station. Die komen dus gewoon de trein onmogelijk uit
BIj mij ook ja. Maar niks qua slopen of geweld gelukkigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja is ook. Was ook tering druk in die trein.
Sorryquote:
Vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgende week, en die week erop. Jij?
Ik moet volgende week thuis tegen Steenderen.quote:
Eensquote:
Blijft een klassiekerquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
Hallo Hallo vanuit het zonnige Twente
Hou het vee binnen, Brave B is in townquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
Hallo Hallo vanuit het zonnige Twente
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hou het vee binnen, Brave B is in town
Dat rijmt toch niet klapjostiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hou het vee binnen, Brave B is in town
DAN NOG MOET HET RIJMEN JAquote:
Het rijmt niet, het dicht welquote:
Als ik mn vinger in de dijk stop dicht het ook, so?quote:
Uuh jawel hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef jna het volgende:
Dat is Tukkers, Buur. Ze spreken ze t op het eind nooit uit.
Toch Bar?
Volgens mij hoefde jij niet meer te reagerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga vroeg naar bed. Ik ben echt kapot al.![]()
Ik dacht, ik ben de mensen voor...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde jij niet meer te reageren
ik wil welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Dzjenn. het volgende:
Wie wil er vanavond mee uit in het prachtige Vlissingen?
Kan je in één keer door.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik wil wel.. maar ik heb om morgen om 9 uur iets al staan
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je in één keer door.
foto plsaatsen dan wil ikl misschien er wel overnadenkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Dzjenn. het volgende:
Wie wil er vanavond mee uit in het prachtige Vlissingen?
Lekker vakantie hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is weekend.![]()
Dus even rust.
![]()
Daar?
Dat is altijd lekker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker vakantie heWeinig plannen voor het weekend dus lekker relaxen
ik pas in juliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.![]()
Ik heb pas in mei vakantie. Tot die tijd ook helemaal geen tijd voor.
Ik had even gekeken hoeveel uren in heb na aftrek van mijn twee weken verplichte zomervakantie en mijn vakantie van 6 weken in november/december en dan nog hield ik iets van drie weken vakantie over.quote:
Ik denk dat jij een andere bedoeld.....quote:
De Giro komt toevallig vlak langs mijn werkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had even gekeken hoeveel uren in heb na aftrek van mijn twee weken verplichte zomervakantie en mijn vakantie van 6 weken in november/december en dan nog hield ik iets van drie weken vakantie over.
Aangezien de Giro 10 mei naar Middelburg komt, wilde ik die dag sowieso al vrij zijn. Daarnaast is het de donderdag erop Hemelvaart en de dag erna zijn we ook sowieso vrij. En om dan voor die dinsdag en woensdag wel te komen werken....
Waar staat het parcour dan? Of weet je uit je hoofd ongeveer waar ze langs komen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Giro komt toevallig vlak langs mijn werk
Laat maarquote:Wijziging route 3e etappe Giro d’Italia Amsterdam-Middelburg
Geplaatst op 19 feb 2010 door Redactie GiroMiddelburg.NL in Giro Nieuws
MIDDELBURG – De route van de derde etappe van de Giro d’Italia op 10 mei 2010, van Amsterdam naar Middelburg, is gewijzigd. Dat meldt de gemeente Middelburg, die verantwoordelijk is voor deze etappe. De gemeenten Den Haag en Rijswijk vallen af.
Verdammtquote:
quote:
quote:Nee. Inmiddels nacht. Boze tongen beweren dat Bos pas naar buiten komt als de NOS weer live is. Oneindige Cirkel dus.
Ze zijn nu live, daarom dacht ik dat ze naar buiten waren gekomen. Maar helaasquote:
Ik denk dat het met een sisser af gaat lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn nu live, daarom dacht ik dat ze naar buiten waren gekomen. Maar helaas
Als ik in Delft zat had ik met je mee gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef jna het volgende:
Zal ik er naartoe gaan en zwaaien naar jullie?
Weer eens wat anders dan een treinfoto
Of dit lijkt me ook een leuke. Minuut voordat ze naar buiten komen gillen dat er een bom ligt. Komen ze naar buiten en staat er niemand meer. En dan zingen: NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWNNNNquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik in Delft zat had ik met je mee gedaan
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Of dit lijkt me ook een leuke. Minuut voordat ze naar buiten komen gillen dat er een bom ligt. Komen ze naar buiten en staat er niemand meer. En dan zingen: NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWNNNN
Koek en zopiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef jna het volgende:
Of broodjes shoarma gaan verkopen daar. Die journalisten zullen vast honger hebben
Grapje hoop ik toch he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:47 schreef jna het volgende:
WHEHEHEHEHEHE Amerika dreigt ons uit de g20 te gooien als we niet blijvenHet is net een schoolplein
![]()
![]()
Ja dat hoor ik ook net op Nederland 3. Blijkbaar heeft Biden dat dus echt gezegdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grapje hoop ik toch he?Gaan ze ons serieus daarmee chanteren? Terwijl we er al 3 keer zo lang zitten dan eerst bedoeld? Het moet niet gekker worden...
Die gast is niet goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook net op Nederland 3. Blijkbaar heeft Biden dat dus echt gezegd!
WAARquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:54 schreef jna het volgende:
HOLY FUCK CHECK NED 3! een gast van 3 meter volgens mij
HIj is naar binnen gegaan, maar die gast liep langs die agenten en was minstens 3 koppen groter. HIj zal ook wel weer naar buiten komen. Het is een kale gastquote:
quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef jna het volgende:
[..]
HIj is naar binnen gegaan, maar die gast liep langs die agenten en was minstens 3 koppen groter. HIj zal ook wel weer naar buiten komen. Het is een kale gast
Wakker blijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef jna het volgende:
Qwertyuiop
asdfghjkl
zxcvbnm
mnbvcxz
lkjhgfdsa
poiuytrewq
Ja ik ook. Kunnen we binnen 6 maanden weer naar de stembusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik kijk uit naar wilders I
Bij de LPF duurde het 83 dagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Kunnen we binnen 6 maanden weer naar de stembus
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Behalve dat het kabinet gevallen is... as expected
Waar was je nou?quote:
Ja kom ik daar eindelijk met 40 broodjes shoarma en 30 bakjes patat van de vrijheid. Is dat klote kabinet gevallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar was je nou?Ik ben de hele nacht opgebleven om je op tv te zien, als shoarma verkopende Hagenees, maar niks
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ja kom ik daar eindelijk met 40 broodjes shoarma en 30 bakjes patat van de vrijheid. Is dat klote kabinet gevallen
6 maand? ik denk eerder joh!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Kunnen we binnen 6 maanden weer naar de stembus
Ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
6 maand? ik denk eerder joh!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Porsche 935 K3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
topic is toch zo goed als dood, dan kan ik nog best even een mes tussen de ribben duwen!quote:
Ik word niet warm of koud van die Porschequote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
topic is toch zo goed als dood, dan kan ik nog best even een mes tussen de ribben duwen!
+1quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet warm of koud van die Porsche
En van die Porsche ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier word je wel warm van he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet warm of koud van die Porsche
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier word je wel warm van he?
http://www.totallycrap.com/magazine/sexiest_self_shot_babe_ever/
Ik zou dr doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier word je wel warm van he?
http://www.totallycrap.com/magazine/sexiest_self_shot_babe_ever/
Jepquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op het juiste moment teruggekomen.
quote:
Geef!!!!quote:
AMEN!!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:41 schreef Houniet het volgende:
GOD BESTAAT @ http://www.dumpert.nl/med(...)s_gek_op_dansen.html
Nog niets, platen draaien, stappen of naar een maat. Denk dat het de laatste wordt hehe.quote:
OS kijkenquote:
Zuid Holland toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
chat met een meisje op paiq. Weet ze niet eens waar Middelburg ligt.
Daar komt dat meisje vandaan, hoe weet jij dat?quote:
Ik ken alle meisjes in ZHquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar komt dat meisje vandaan, hoe weet jij dat?
Zaterdag avond, nog geen 30 en dan al zo'n instelling...!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Straks" 1500 m kijken.Als ik ervoor wakker kan blijven. Dus wellicht zometeen alvast even gaan slapen.
Nu weet ik niet of ik daar:quote:
En dan ook nog deze erbij:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zaterdag avond, nog geen 30 en dan al zo'n instelling...!
Lucy, je stelt ons teleurquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
chat met een meisje op paiq..
Hee... zo laag zijn wij ook weer niet gezakt.quote:
Die jongen die graag de soa bingo wilt halen.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die Bart waar ze het allemaal over hebben?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zaterdag avond, nog geen 30 en dan al zo'n instelling...!
inderdaad! Je hoort tenminste tot half 5 vanacht uit te gaan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
En dan ook nog deze erbij:
[..]
Lucy, je stelt ons teleur
pussyquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een chronisch slaaptekort.
Doh!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die Bart waar ze het allemaal over hebben?
quote:
een naamtopicquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
topic titel voor de nieuwe topic
Stage SC #1304: Luctor.et.Emergo is een Pussy eerste kla
jahoor. Ben alleen best moe, dus ik weet niet of ik ik 1500 m redt.quote:
Ook moe, maar dat ben ik altijd. Net een dutje gedaan/gehad (?).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. Ben alleen best moe, dus ik weet niet of ik ik 1500 m redt.![]()
Met jou?
pas vanaf 1:00 uur (Nederlandse tijd).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook moe, maar dat ben ik altijd. Net een dutje gedaan/gehad (?).![]()
Wanneer begint die dan?
Dan slaap je toch lekker en zet je een wekker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pas vanaf 1:00 uur (Nederlandse tijd).![]()
Allemaal vanwege die kut-Amerikanen
.
Eigenlijk had ik nu al even moeten slapen. Maar ja. Ik zit nog lekker in mijn stoel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan slaap je toch lekker en zet je een wekker?
Ik wist dat er een smoesje zou komen, maar ik kan nooit gokken waarover het ongeveer zou gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik nu al even moeten slapen. Maar ja. Ik zit nog lekker in mijn stoel.
Ik drink geen koffie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist dat er een smoesje zou komen, maar ik kan nooit gokken waarover het ongeveer zou gaan.
Ook een kunst om trots op te zijn.
Misschien kan je gewoon koffie drinken wanneer het begint.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:29 schreef jna het volgende:
Dan moet je maar gewoon de uitslag morgenochtend lezen. Deed je bij de val van het kabinet ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |