http://streams.selfip.com/sv.aspquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks, ik ruik bloed.
Uitstekende suggestie, mocht u behoefte voelen om zelf de OP te bouwen: akkeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Graag wel deze zin erin houden, Meneer de Voorzitter: De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse.
Meneer de Voorzitter, dat laat ik graag aan u over. Ik pies er daarna wel overheenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitstekende suggestie, mocht u behoefte voelen om zelf de OP te bouwen: akkeurd.
"Ónze fractie vindt dat we dat elkaar moeten gúnnen."quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Opa Lobbes gunt ons een derde termijn!
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Ónze fractie vindt dat we dat elkaar moeten gúnnen."
vergeet het gips nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het kabinet komt dalijk met kleerscheuren en blauwe ogen aanstrompelen?
quote:@kuijpersp: als heel twitter weet dat er een 3e termijn komt, waarom weet de regering het niet dan?
Thanx....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/sv.asp
Het is nu vrij rustig, maar m.n. de woensdagavond met de Terror Jaap Show is het behoorlijk heftig!
En verder is de COS natuurlijk niet te missen
"Parmantig" was het woord dat ik er op msn voor gebruiktequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Marrije het volgende:
Dat loopje was wat gay.
Maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Parmantig" was het woord dat ik er op msn voor gebruikte
Teveel Bamiquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Verhagen heeft het zwaar.
Zeker, daarom ben ik ook TEGEN schorsingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
Pechtold probeert het bewonderenswaardig, maar vak K heeft de kieren dichtgemetseld lijkt het.
dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
Neeeee Verdonk!!! 2 feb was Bos afwezig en DAAROM kon ie die brief & inhoud niet zien aankomen
Ik vind eigenlijk dat ze die mobieltjes moeten verbieden in die zaal. Ze voeren derden, derden voeren hun, ze letten niet voldoende op, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Bos dus netjes twitter had bijgehouden was er eigenlijk niets aan de hand?
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel dat ze nou allemaal een klein beetje liegen, dan heb ik toch wel respect voor de stalen ballen die ze tonen.
Verhagen niet en dat siert hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.
Vragen kunnen ontstaan, gaande het debat he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Marrije het volgende:
Kant had geen behoefte aan een 3e termijn.
Nu toch wel.
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhagen niet en dat siert hem.
Verhagen moet gewoon ondertussen tien keer over zijn woorden nadenkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje Klucht Kant is ook nog wakker.Verhagen niet meer gezien zijn spraaksnelheid.
Misschien is Moeder Verhagen wel heul gesjellug.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomt
Dat zou ook wel héél verrassend zijn, als dat nu alsnog zou lukken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef rudedeltadude het volgende:
mooi he, de oppositie is nu alleen maar aan het houthakken... alleen krijgen ze de boom niet om
Tenzij ze niet liegen en de waarheid sprekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
"als we dan toch tot 't gaatje gaan"
Je zou toch denken dat iemand zich ooit moet verspreken.
Dan zit ik nog liever in de rechtbank.quote:
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tenzij ze niet liegen en de waarheid spreken
Juist daarom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.
Het gaat nergens over Pietje. Ze zouden zo moeten debatteren over besluiten, niet over geneuzel. Daarin heeft JPB gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |