quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou er verdrietig van worden als ik in NL zou wonen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel fijn dat ze me even tijd geven om te pissen, dankuwel mevrouw de Voorzitter.
Het was in jouw voordeel, jurk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We nemen 't mee in de beraadslaging.
Gert gedaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was in jouw voordeel, jurk!
Jij hebt de OP verneukt
Dit moet berusten om een misverstand. Gert heeft de OP uit deel 3 aangepast ivm een dode link. Daarom kon ik er niet meer aan en vroeg ik een moderator dat te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert gedaan. Hij heeft m'n, met grootst mogelijke zorgvuldigheid toegevoegde link ook weggehaald
. Dit wordt een kabinetscrisis.
ZE WILLEN M STUK MAKEN!quote:@Borisham: D66 en groenlinks vragen 3de termijn aan. Onvrede over gebrek aan antwoorden van minister Bos.
Rellen??? Het begrip 'rellen' is met de start van Studio Vlemmix opnieuw uitgevonden en verbeterd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoi ja, ik heb je gemist hier en daar. Is het nog wat daar? Valt er nog wat te rellen?
Heb je een link of iets dergelijks, ik ruik bloed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rellen??? Het begrip 'rellen' is met de start van Studio Vlemmix opnieuw uitgevonden en verbeterd.![]()
De Vlemmixchat is een verzameling van de rel-elite van FOK! en VOL. En ook de regelmatige confrontaties met Sly en zijn Nowlivemeute ontbreken niet.
Daarom verbaasde me het al dat je daar nooit te vinden bent.
Dat zijn van die mensen die expres op het verkeerde klikken in topics die ze niet boeien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Zozo, het zijn er al 4 die niet willen de het kabinet sneuvelt.
Als je maar hard genoeg slaat. Verdonk kan dat welquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijgen ze Bos aan het janken denk je?
Ik wil m ook wel ff op zijn bek tikken hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg slaat. Verdonk kan dat wel
ICH HABE ES NICHT GEWUSST!!!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert gedaan. Hij heeft m'n, met grootst mogelijke zorgvuldigheid toegevoegde link ook weggehaald
. Dit wordt een kabinetscrisis.
Wie komt er met een motie?
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die expres op het verkeerde klikken in topics die ze niet boeien.
Doe ik zelf ook altijd, om te zieken.
Graag wel deze zin erin houden, Meneer de Voorzitter: De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak wel een gelikte OP binnenkort, want deze topicreeks gaat een topperrrtje worden.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil m ook wel ff op zijn bek tikken hoor...
http://streams.selfip.com/sv.aspquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je een link of iets dergelijks, ik ruik bloed.
Uitstekende suggestie, mocht u behoefte voelen om zelf de OP te bouwen: akkeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Graag wel deze zin erin houden, Meneer de Voorzitter: De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse.
Meneer de Voorzitter, dat laat ik graag aan u over. Ik pies er daarna wel overheenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitstekende suggestie, mocht u behoefte voelen om zelf de OP te bouwen: akkeurd.
"Ónze fractie vindt dat we dat elkaar moeten gúnnen."quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Opa Lobbes gunt ons een derde termijn!
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Ónze fractie vindt dat we dat elkaar moeten gúnnen."
vergeet het gips nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het kabinet komt dalijk met kleerscheuren en blauwe ogen aanstrompelen?
quote:@kuijpersp: als heel twitter weet dat er een 3e termijn komt, waarom weet de regering het niet dan?
Thanx....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/sv.asp
Het is nu vrij rustig, maar m.n. de woensdagavond met de Terror Jaap Show is het behoorlijk heftig!
En verder is de COS natuurlijk niet te missen
"Parmantig" was het woord dat ik er op msn voor gebruiktequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Marrije het volgende:
Dat loopje was wat gay.
Maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Parmantig" was het woord dat ik er op msn voor gebruikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |