Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[...]
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert even de OP erin want ik kan er zelf niet meer bij
Nee, daar geloof ik geen moer van. Dan zou ze er niet lang zittenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Het wordt steeds gênanter: kamervoorzitter Verbeet moet nu haar partijgenoot Bos ondersteunen.
Nou hè? Die zou het niet best doen als minister.quote:
het gebeurt tochquote:
Maar hij keek nog alsof hij het lekker vond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bos voelt zich aan alle kanten genaaid
En de zitting wordt maar gauw even geschorst. Pfff, adem en overleg! Snel, voordat ze in de gaten hebben dat we de Kamer wéér voor de gek houden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bos voelt zich aan alle kanten genaaid
Ja, want als ie moest staan dan zegt ie ook alleen maar 'ik heb niks toe te voegen aan wat ik in het eerste termijn heb gezegd'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Wouter er nou mee weg komen door gewoon te blijven zitten?
Ga maar naar Vlemmix, ik praat je vannacht wel bijquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Schakelen tussen Nova, Politiek24 en Vlemmix.. Het is eigenlijk niet te doen voor een gewone sterveling..
Ik zou er verdrietig van worden als ik in NL zou wonen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, dit spul regeert wel ons land. Het is om scheel van te gaan kijken
Ik verlang terug naar figuren als Dijkstal en consorten. Die generatie politici was toch wel van een andere orde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou er verdrietig van worden als ik in NL zou wonen.
Heeee TB!!!quote:
Meneer de Voorzitter, die eerste link verwijst naar deel 2, bij mijn weten hoort die te verwijzen naar deel 3. Waarvoor dankquote:
Deze generatie is tenminste ook door mij te begrijpenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar figuren als Dijkstal en consorten. Die generatie politici was toch wel van een andere orde.
nou dat motie stemmen is de moeite van het kijken niet waardquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat er in de 3e termijn nou nog iets gebeuren, of alleen 't motie-stemmen?
Mijnheer de Voorzitter, Ik kan u garanderen dat dit achter al bekent was en we aan het onderzoeken zijn wat we er aan kunnen doen. Pietje was hier van op de hoogte dus dit kan niet als een verrassing zijn gekomen. Verder heb i niets toe te voegen aan wat ik in de eerste termijn heb gezegd en denk ik dat ik erg duidelijk ben geweest en dat we moeten oppassen dat we niet in herhaling vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meneer de Voorzitter, die eerste link verwijst naar deel 2, bij mijn weten hoort die te verwijzen naar deel 3. Waarvoor dank
Klopt, denk dan ook dat 't wel voorbij is nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat motie stemmen is de moeite van het kijken niet waard
Tevens was de dode link van de OP uit deel 1 wederom klakkeloos gekopieerd, mevrouw de veurster.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meneer de Voorzitter, die eerste link verwijst naar deel 2, bij mijn weten hoort die te verwijzen naar deel 3. Waarvoor dank
Hoi ja, ik heb je gemist hier en daar. Is het nog wat daar? Valt er nog wat te rellen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeee TB!!!
Long time no see.. Ik had je zo af en toe wel bij het Vlemmix-gebeuren verwacht.
Die komt zo nog wel even met een mokerslag. Verbeet heeft de kamer net gekapitteld over de fatsoensnormen, dat maakt Wilders doorgaans nog recalcitranter. Dus na de schorsing verwacht ik nog wel wat verbaal vuurwerk.quote:
Dat waren nogeens tijden. Kunnen ze iets van leren.quote:
We nemen 't mee in de beraadslagingquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Mevrouw de Voorzitter, ik wil een schorsing! Topic 10 minuten op slot, graag!
Motie stemmen denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat er in de 3e termijn nou nog iets gebeuren, of alleen 't motie-stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |