Ik vind eigenlijk dat ze die mobieltjes moeten verbieden in die zaal. Ze voeren derden, derden voeren hun, ze letten niet voldoende op, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Bos dus netjes twitter had bijgehouden was er eigenlijk niets aan de hand?
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel dat ze nou allemaal een klein beetje liegen, dan heb ik toch wel respect voor de stalen ballen die ze tonen.
Verhagen niet en dat siert hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.
Vragen kunnen ontstaan, gaande het debat he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Marrije het volgende:
Kant had geen behoefte aan een 3e termijn.
Nu toch wel.
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhagen niet en dat siert hem.
Verhagen moet gewoon ondertussen tien keer over zijn woorden nadenkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje Klucht Kant is ook nog wakker.Verhagen niet meer gezien zijn spraaksnelheid.
Misschien is Moeder Verhagen wel heul gesjellug.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomt
Dat zou ook wel héél verrassend zijn, als dat nu alsnog zou lukken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef rudedeltadude het volgende:
mooi he, de oppositie is nu alleen maar aan het houthakken... alleen krijgen ze de boom niet om
Tenzij ze niet liegen en de waarheid sprekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
"als we dan toch tot 't gaatje gaan"
Je zou toch denken dat iemand zich ooit moet verspreken.
Dan zit ik nog liever in de rechtbank.quote:
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tenzij ze niet liegen en de waarheid spreken
Juist daarom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |