Teveel Bamiquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Verhagen heeft het zwaar.
Zeker, daarom ben ik ook TEGEN schorsingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Gert het volgende:
Pechtold probeert het bewonderenswaardig, maar vak K heeft de kieren dichtgemetseld lijkt het.
dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Marrije het volgende:
Neeeee Verdonk!!! 2 feb was Bos afwezig en DAAROM kon ie die brief & inhoud niet zien aankomen
Ik vind eigenlijk dat ze die mobieltjes moeten verbieden in die zaal. Ze voeren derden, derden voeren hun, ze letten niet voldoende op, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Bos dus netjes twitter had bijgehouden was er eigenlijk niets aan de hand?
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel dat ze nou allemaal een klein beetje liegen, dan heb ik toch wel respect voor de stalen ballen die ze tonen.
Verhagen niet en dat siert hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, ballen hoor, als een huilie in je stoel blijven hangen.
Vragen kunnen ontstaan, gaande het debat he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Marrije het volgende:
Kant had geen behoefte aan een 3e termijn.
Nu toch wel.
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhagen niet en dat siert hem.
Verhagen moet gewoon ondertussen tien keer over zijn woorden nadenkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutje Klucht Kant is ook nog wakker.Verhagen niet meer gezien zijn spraaksnelheid.
Misschien is Moeder Verhagen wel heul gesjellug.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen verkoopt zijn eigen moeder als hem dat goed uitkomt
Dat zou ook wel héél verrassend zijn, als dat nu alsnog zou lukken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef rudedeltadude het volgende:
mooi he, de oppositie is nu alleen maar aan het houthakken... alleen krijgen ze de boom niet om
Tenzij ze niet liegen en de waarheid sprekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
"als we dan toch tot 't gaatje gaan"
Je zou toch denken dat iemand zich ooit moet verspreken.
Dan zit ik nog liever in de rechtbank.quote:
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tenzij ze niet liegen en de waarheid spreken
Juist daarom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.
Het gaat nergens over Pietje. Ze zouden zo moeten debatteren over besluiten, niet over geneuzel. Daarin heeft JPB gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, daarom wordt er nu zo keihard gezaagd.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kan allemaal gewoon een kwestie van slechte communicatie en management zijn.
Nee man, daar kwam de vraag vandaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thieme sms't rustig door tijdens de interruptie.
Precies, haar souffleur zit thuis op de bank naast zn vrouwquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, daar kwam de vraag vandaan
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
De vraag van Thieme kwam dus binnen per SMS? Dat vind ik dus echt niet kunnen![]()
Doe het verdomme op eigen kracht!
Ik denk dat vak K liever had gehad dat het wél een tentamen wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.
DE KUTHOER!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei Gerdi nou "De Heer Koenders" ?
Het is verdomme "minister van ontwikkelingssamennwerking" luie trut!
Misschien moeten ze ons commentaar laten geven tussendoor. Net als bij de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
DE KUTHOER!!!![]()
Echt, debatten kunnen zoveel leuker.
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzettend dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, denk ik dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Het is geen tentamen.
Mee eens, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzetten dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, dan ik dan.
Of ons laten sms'sen met Marianne.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ons commentaar laten geven tussendoor. Net als bij de Olympische Spelen.
Ik heb dat liever dan mensen zoals Hamer die overduidelijk niet eens op zitten te letten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik verwacht slimheid van mijn volksvertegenwoordigers en ik verwacht dat ze ingelezen zijn. Dat souffleren door derden vind ik zo ontzetten dom. Net zoals dat twitteren naar buiten toe tijdens een debat. Concentreer je op je werk, dan ik dan.
Gefeliciteerd.quote:
Dat betreft meer dan 50% van de gesproken tekst. Alleen als dat per notitie gaat valt het wat minder op. De mensen die het woord voeren zijn dan ook niet meer dan woordvoerders. Wel een leuk baantje trouwens hoor, woordvoerders a la minute van tekst voorzien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem vieze woordjes in zettenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat betreft meer dan 50% van de gesproken tekst. Alleen als dat per notitie gaat valt het wat minder op. De mensen die het woord voeren zijn dan ook niet meer dan woordvoerders. Wel een leuk baantje trouwens hoor, woordvoerders a la minute van tekst voorzien.
Twitteren hoeft van mij ook niet zo nodig. Maar je door een deskundige die meekijkt laten informeren, niks mis mee. Het kabinet heeft die mogelijkheid ook, met hun monitortjes die in het kateder zijn gebouwd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die lul heeft verdomme helemaal niets gedaan, hij heeft het recht niet er doorheen te zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van Geel zit er volledig doorheen
[ afbeelding ]
quote:
"Zullen we samen een boekweitbolletje knabbelen, geile vuige vega van me?"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou er stiekem vieze woordjes in zetten
Dat is offtopic.quote:
Oeps, het lijkt de 2e kamer wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, het lijkt de 2e kamer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |