...en foto's, paspoort, bankpasjes, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef loqdawq het volgende:
Die gast is gewoon door al je spullen gegaan.. stel je had ergens je spaargeld verstopt...
De naam van een chocoladereep is eerder in dit topic in een brief gespot. De kans daarop is dus groot.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef wwwever het volgende:
TS, heet die huisbaas toevallig Cor V?
Tja ik gok dat TS wel een kleine 1000¤ aan cash in zijn kastje had zitten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef loqdawq het volgende:
Tering, als ze dat bij mij zouden doen... Volgens mij sta ik niet voor mezelf in.
Die gast is gewoon door al je spullen gegaan.. stel je had ergens je spaargeld verstopt...
Ik zou er moordneigingen van krijgen... Gelukkig betaal ik wel altijd mijn huur netjes optijd.. maar shit gaat tefurrrr
Ik zit ook met volle verbazing te lezen dat dit kan (want, dit kan toch niet? toch? toch?)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Klein beetje ingelezen en bizar dat dit zomaar kan gebeuren anno nu!
pure diefstal zeg, ben heel erg benieuwd wat voor afloop dit gaat krijgen.
Enne TS succes.
Ja, alleen woont hij niet in Leersum (AFAIK) en lijkt hij me een beetje te groot voor deze onzin.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
De naam van een chocoladereep is eerder in dit topic in een brief gespot. De kans daarop is dus groot.
Even googlen levert een site op waar wat foto's op staan van vastgoed. Veel (kleinere) winkelpandjes met woonruimte erboven.
Kans is dus groot dat zijn verhuurder deze Cor Chocoladereep is...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:10 schreef Sjeen het volgende:
tvp's worden vanaf nu weggehaald...
Leuk, thanks, fijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |