quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
dankquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
even een dikke knuf voor KZom te beginnen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
Boerekool met spek en worst aan t maken is!![]()
ik zou dat gewoon aangeven in je brief/ mail. "eerder heb ik een functie binnen uw bedrijf afgeslagen, maar nu wil ik toch graag alsnog solliciteren naar de functie van ....." zoiets?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm hoe groot is de kans dat als ik bij een bedrijf soliciteer waar ik aangenomen was toen heb gezegd van nee ik doe het toch niet dat ik weer aangenomen word??? werk is saai maar is beter dan geen werk
je kunt gewoon alleen naar de bank gaan om de ander van de gezamenlijke rekening te laten halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Cyntiaa het volgende:
mijn ex is zo'n kleuter!
Wonen al een half jaar niet meer samen en hij heeft nog van alles niet geregeld, wordt er nog steeds geld van mijn rekening gehaald.. *Zucht*
precies mooi storneren en laat maar eens een leuke deurwaarder bij mn aanbellen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Het waren dingen die normaal van mijn rekening afgeschreven werden en wat hij moest veranderen naar zijn rekeningnummer. Heeft die loser dat nooit gedaan... Ik laat mooi alles storneren. Morgen tik ik even een brief naar dat bedrijf, klaaaar.
Kan er zo boos om worden, kleuter dat hij is en blijft!
kan ik me voorstellen... exen kunnen n hoop problemen veroorzakenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben blij dat het toen goed ging met mijn ex....
Softiequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik luister softe muziek![]()
nooit van de man in kwestie gehoord, maar wel catchy deuntje
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:03 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer. de buitenwereld moet niet zo zeuren.
hoiquote:
niet zo mooi als jijquote:
ze houdt haar buik teveel in waardoor middenrif teveel naar voren komt, das nie mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah ik zou zo'n lichaam niet heel erg vinden heur
Hoe zo'n lichaam? Digitaal? Ziet er imo niet echt uit als een foto, maar meer een digitale tekening...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah ik zou zo'n lichaam niet heel erg vinden heur
Johquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe zo'n lichaam? Digitaal? Ziet er imo niet echt uit als een foto, maar meer een digitale tekening...
Wel een mooie vrouw
Een jaren 80 feest van PFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Loodje het volgende:
Ow leuk, voor wat?
Thanks, gaat helemaal goed komen! Lekker in een legging met beenwarmers rondhupsen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Loodje het volgende:
Wahaha dat is super lekkerHave fun alvast
quote:
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw "e:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha
hoe staat het met de bruiloftvorderingen?
Ik was gisteravond nog online hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag maar... Heb je al tijden niet meer op MSN gesproken
Gister zat ik met mn kop in het debatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nog online hoor..
Heb totaal geen idee met wie ik thuis ga komen, hopelijk met Roland want dan kan er in ieder geval iemand mij de trap op tillenVermoed dat het een avond wordt met heeeel veel wijn.
leve de liefdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
Just a friend, just a friend.. haha!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gister zat ik met mn kop in het debat
Ennuh, succes met Roland
wat gaan jullie aantrekken? echt helemaal pak en witte sprookjesjurk enzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw &is opgemeten voor de kleren.
ja word nu wel ineens onzeker van moet ik het wel doen enzo nu het realistisch lijkt te wordenquote:
Mss dat er foto's gepost worden, maar ik mag nu nog niets zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat gaan jullie aantrekken? echt helemaal pak en witte sprookjesjurk enzo?
uh-huh... Ik geloof je echt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Just a friend, just a friend.. haha!
jullie gingen op mijn verjaardag trouwen toch ( de 8e) ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er foto's gepost worden, maar ik mag nu nog niets zeggen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie gingen op mijn verjaardag trouwen toch ( de 8e) ?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn, daar gaat mijn vrije dag.. Collega heeft haar arm uit de kom gehad en is er de hele week al niet.
Kan ik maandag dus mooi komen opdraven.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
ik krijg dikwijls te horen dat ik geen relatie kan hebben omdat ik veel alleen ben.
ik verlang naar een knuffel
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
ik krijg dikwijls te horen dat ik geen relatie kan hebben omdat ik veel alleen ben.
Gelukkig welquote:
dank je. ik voel me ineens een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hier een knuffel.
Wat is er mis met alleen willen zijn? Als je in een relatie bent met iemand moet dat gewoon kunnen.![]()
Ik heb daar ook behoefte aan alleen zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik voel me ineens een stuk beter.
dan heb je dus iemand nodig die ook er van houdt om op z'n tijd alleen te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
Hier nog 1. Ik heb gewoon pijn in mn spieren! Nee geen spierpijn maar pijn in mn spieren. Geloof mij das heul wat anders!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Ik ben kapot. Deze week was een aanslag op mij. Die ik ternauwernood overleefd heb.
* Outpost76 Geeft sararaats een heule dikke knuffel en fluistert in r oor dat er niets mis is met all1 zijn!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik heb gewoon pijn in mn spieren! Nee geen spierpijn maar pijn in mn spieren. Geloof mij das heul wat anders!!
Ik weet t maar deze pijn is wel heul erg vaag........quote:
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2quote:
online bestellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
Heuy we zijn hier in t subforum sex dus dan mag t.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
tgaat al weer helemaal de verkeerde kant op hier
de winkel was toe???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
En doe je daar wat mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappig
yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
de winkel was toe???U komt uit België zeker?
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
online bestellenkomen ze m ook nog brengen
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
I go both waysquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en jij baby, jij ook nog n voorkeur?
Bij de drogist tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjes
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?quote:
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de drogist tegenwoordig ook
Dat tweedequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?
Dat is waar. Maar het is tegenwoordig wel makkelijker om aan een seksspeeltje te komen dan 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijn
ik heb in elk geval wel speeltjes gezien bij EXPOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijn
Zo'n futuristisch geval zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb in elk geval wel speeltjes gezien bij EXPO
nee, dat zijn de lavalampenquote:
Die hebben wel een fallusvormquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, dat zijn de lavalampen
Tarzan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarschijnlijk. geef mij maar stevig en volle kracht.
Vast welquote:
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.Ben je echt zo down of heb je dat zelf niet meer in de gaten?
whut?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.Ben je echt zo down of heb je dat zelf niet meer in de gaten?
Nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
whut?ik ben en niet depressief en dat slaan is omdat ik het leuk vind hoor
![]()
Maak je om mij maar geen zorgen, gaat prima met me
Zo lang ik mag slaan welquote:
Sorry verkeerde gequote.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
whut?ik ben en niet depressief en dat slaan is omdat ik het leuk vind hoor
![]()
Maak je om mij maar geen zorgen, gaat prima met me
Oh nu snap ik het weerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry verkeerde gequote.
Die post was bedoeld aan sararaats.
Dus nogmaals sararaats :
Dan begrijp ik je vorige post opeens een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef sararaats het volgende:
ik was zelfs in opname. ik heb dingen in het verleden meegemaakt die ik nooit helemaal verwerkt heb.
ik slik nog trouw m'n pilletjes en probeer vrolijk door het leven te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je vorige post opeens een stuk beter.Ik heb ook een overwerkt verleden.
Maar gelukkig heb ik dat nu deels kunnen afsluiten het afgelopen jaar.
![]()
Ik hoop dat het nu beter met je gaat.
Daarom vraag ik t ook! Haar one liners lijken meer op een depressie dan op ff down zijn imo. Juist daarom vraag ik t dus. Ik kreeg t idee dat idereen er overheen las en dus haak ik er nog ff op in want ik vind t erg belangrijk! Zo als ze hier t topic in kwam (voor mij) komt erg depri en down over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het weer![]()
Down voelen is niet leuk.![]()
Weet er alles van. Helaas heb je het soms te laat door dat je weer afgelijkt naar een depressie. Die spiraal doorbreken is heel erg moeilijk.
Gelukkig heb ik nog nooit pilletjes hoeven slikkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik slik nog trouw m'n pilletjes en probeer vrolijk door het leven te gaan
Okequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik t ook! Haar one liners lijken meer op een depressie dan op ff down zijn imo. Juist daarom vraag ik t dus. Ik kreeg t idee dat idereen er overheen las en dus haak ik er nog ff op in want ik vind t erg belangrijk! Zo als ze hier t topic in kwam (voor mij) komt erg depri en down over.![]()
Dat dacht ik al....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef sararaats het volgende:
ik was zelfs in opname. ik heb dingen in het verleden meegemaakt die ik nooit helemaal verwerkt heb.
Je hoeft niet te posten hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
m'n oneliners komen alleen maar als ik niet weet wat posten. ik probeer gewoon mee te praten met de rest
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat ooit ook te kunnen zeggen.......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit pilletjes hoeven slikken![]()
![]()
Alhoewel ik nare dingen heb meegemaakt en ik nog steeds problemen heb met bepaalde dingen gaat het eigenlijk best wel goed met mij. Ik mag best trots zijn op wat ik bereikt heb ik in het leven.![]()
Waarom niet?quote:OkeGoed dat je dat doet. Ik zou dat niet kunnen.
Onzin lullen is hier ook toe gestaan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
m'n oneliners komen alleen maar als ik niet weet wat posten. ik probeer gewoon mee te praten met de rest
Nah jij doet lekker posietief!quote:
Alhoewel ik dat nog eigenlijk zelf niet echt geloof is het toch echt zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat ooit ook te kunnen zeggen.......![]()
Omdat ik zulke dingen moeilijk vind. Ik kan niet (goed) aanvoelen wanneer en wat ik nu wel of niet kan vragen. (niet alleen in zo'n soort situatie. Maar altijd en overal.)quote:[..]
Waarom niet?Wat is t voor moeite om iemand verder te vragen enz enz?
Vaak is de vraag al genoeg en komt de rest vanzelf!En nee daarmee lijk je geen sensatie zoeker oid want jij bent juist de gene die wel de moeite neemt om die vraag te stellen!
Ik ben de zin van onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onzin lullen is hier ook toe gestaan!Kijk naar Tijnbrein die geeft vaak t goede voorbeeld!
[..]
Nah jij doet lekker posietief!
Ownee dat was t goede voorbeeld he! Onzin lullen.
Ik en dat. Ik weet soms ook niet of ik er nou goed aan doe om dat met silicone (transparant clear) kit te kitten of met silicone (transparant grijs) kit ed. Dan weer denk ik van dat deden we 5 wek3n geleden ook zo en is t nu ineens weer anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik dat nog eigenlijk zelf niet echt geloof is het toch echt zo.Ik kan best een heleboel alleen ik heb nog niet het zelfvertouwen om sommige dingen te doen.
![]()
Ik heb ooit geleerd dat alles wat je niet durft te vragen en dus niet vraagt tig x dommer is dan t niet stellen van die vraag.quote:Omdat ik zulke dingen moeilijk vind. Ik kan niet (goed) aanvoelen wanneer en wat ik nu wel of niet kan vragen. (niet alleen in zo'n soort situatie. Maar altijd en overal.)
Daardoor durf ik dat vaak niet. Omdat ik bang ben om het verkeerde te zeggen. Daarom uit ik vaak een steunbetuiging. Maar ik ga geen vragen stellen als ik niet goed weet wat ik moet vragen.
Als iemand dat bij mij doet vind ik dat ook erg vervelend namelijk.
Waardoor en waarom? Vertel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef sararaats het volgende:
humpf, ik krijg een ongemakkelijk gevoel maar dat zal wel overgaan als ik iets leuks zie
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
18 t/m 22 maart ben ik in berlijn
Nu al???? Maak je niet druk kanjer!!! T komt echt allemaal goed!quote:en nu dus al fucking nerveus van moet ik het wel doen wat als dit zus en zo....
Dat snap ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
18 t/m 22 maart ben ik in berlijn
en nu dus al fucking nerveus van moet ik het wel doen wat als dit zus en zo....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en dat. Ik weet soms ook niet of ik er nou goed aan doe om dat met silicone (transparant clear) kit te kitten of met silicone (transparant grijs) kit ed. Dan weer denk ik van dat deden we 5 wek3n geleden ook zo en is t nu ineens weer anders.![]()
Ik heb dus moeite met sociale interactie en heb daardoor geleerd(door schade en schande) dat ik soms maar beter niets kan vragen. Beter een welgemeende steunbetuiging dan een verkeerde vraag.quote:[..]
Ik heb ooit geleerd dat alles wat je niet durft te vragen en dus niet vraagt tig x dommer is dan t niet stellen van die vraag.
Goed planquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef sararaats het volgende:
humpf, ik krijg een ongemakkelijk gevoel maar dat zal wel overgaan als ik iets leuks zie
Succesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
zij is ook nerveus hoor, en als het niet klikt zoek ik gewoon volgende dag een hostel.... en neutraal terrein... dat word idd onmogelijk
Moet je nog douchen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Terug van het sporten.. Het was weer heerlijk! Heel mijn schema aan laten passen.
quote:
Ik douche bij de sportschool, hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je nog douchen?
Zo ja. Samen douchen?
Dat heb ik weerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik douche bij de sportschool, haha
Nu moet ik huilenquote:
Kom jij mij troosten dan?quote:
Gelukkig huil ik niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Daar ben ik nu niet echt toe in staat, kan slecht tegen huilende mensen..
Hips ik ben ook niet geheel nuchterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!
zit je aan de drank?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!
Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonenquote:
Bierquote:
quote:
tijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonen
Slaap lekker meis!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
liefies, ik ga slapengeniet van jullie ( al dan niet beschonken
) avond
Ik eigenlijk ook niet als ik t zo terug lees.quote:
Ok zit wat in. Ze heeft dan ook niet geantwoord op mn vraag.quote:Ik heb dus moeite met sociale interactie en heb daardoor geleerd(door schade en schande) dat ik soms maar beter niets kan vragen. Beter een welgemeende steunbetuiging dan een verkeerde vraag.
Heel handig als je sociaal gehandicapt bent![]()
Moggûh, Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh! nu dus nog minder in in werken dan normaal
Zo zullen er nog wel veul meer volgen als ze zo dom bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
En we mogen weer stemmen
Paars II, Balkenende I t/m IV en straks Wilders I en II, 7 opeenvolgende kabinetten die het niet vol maken... zucht...
Jezusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Ach, gelukkig wel net 270 gold uit mijn mailbox gepakt als level 25. En dat is voor WoW termen een heleboel. Nu 660g op zak. En dat is nog veel meer voor zo'n level. Gaat de goede kant opVerwacht dat ik voor level 80 wel de 10.000 grens doorbreek
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moggûh, Waarom dat dan?Weer meer last van je rug?
Ik geef bier de schuldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet als ik t zo terug lees.
Dat wil ze waarschijnlijk niet doen.quote:[..]
Ok zit wat in. Ze heeft dan ook niet geantwoord op mn vraag.
Wilders als premier is het slechtste wat Nederland kan overkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
En we mogen weer stemmen
Paars II, Balkenende I t/m IV en straks Wilders I en II, 7 opeenvolgende kabinetten die het niet vol maken... zucht...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaan
Sucseks maar dan alvastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Murmeli het volgende:
ik heb weer es zin in sex......
nog een paar uurtjes wachten
daar heb ik altijd wel zin inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Murmeli het volgende:
ik heb weer es zin in sex......
nog een paar uurtjes wachten
geil ding dat je bentquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik altijd wel zin in
Dat wist ik ja maar hoef je daardoor meteen niet meer terug te komen? Heb je je rechtsbijstands verzekering al op de hoogte gesteld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaan
Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
voorlopig werk ik er nog maar probeer jezelf maar es te motiveren voor iets waarvan je weet dat je er over 2/3 maanden weg moet
mijn vakbond is er van op de hoogte
hee jij deed heel pessimistisch over jezelf een paar pagina's terug....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?
Ok en wat zeiden ze?
Ik?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee jij deed heel pessimistisch over jezelf een paar pagina's terug....foei!!
komt echt wel goed met jou![]()
![]()
de wetgeving is zo aangepast dat ie in voordeel werkt voor de werkgever, gaat ook niet zomaar, kost ze sowieso geld en ze moeten het kunnen hard maken bij een rechter als ik ze daar voor daag. De unie zegt dat ik ff voorstel moet afwachten en dan weer contact met ze moet opnemen. Als ze het op economische gronden doen heb ik pech, is het vanwege medische gronden dan maak ik kans maar als ik dan win heb ik een verstoorde arbeidsrelatie en dat is ook niet prettig werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?
Ok en wat zeiden ze?
Dat is idd niet prettig werken maar dan kan je wel aan je herstel werken en als je hersteld bent zelf op zoek gaan naar een andere baan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de wetgeving is zo aangepast dat ie in voordeel werkt voor de werkgever, gaat ook niet zomaar, kost ze sowieso geld en ze moeten het kunnen hard maken bij een rechter als ik ze daar voor daag. De unie zegt dat ik ff voorstel moet afwachten en dan weer contact met ze moet opnemen. Als ze het op economische gronden doen heb ik pech, is het vanwege medische gronden dan maak ik kans maar als ik dan win heb ik een verstoorde arbeidsrelatie en dat is ook niet prettig werken
vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd niet prettig werken maar dan kan je wel aan je herstel werken en als je hersteld bent zelf op zoek gaan naar een andere baan.
ja, maar ja, als ze nu al zeggen dat ze volgende maand met een voorstel komen dan heb je daar toch nu de stress al van. ik vind het echt een hufterige kutstreek. zo ga je niet met werknemers om. ik begrijp prima dat ze niet blij zijn ivm je ziekmeldingen enzo, maar ze kunnen het op zn minst een beetje beleefd aanpakken.en misschien moet je proberen een outplacement traject af te dwingen ofzo. dat ze je in dienst moeten houden tot je wat anders hebt ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookwoensdag gelukkig weer naar chiropractor
Ik begrijp dat je daar gestrest van wordt maar als je dan hersteld ben kunnen ze je er helemaal niet zo maar uit gooien! Ben benieuwd naar hun voorstel. Een werknemer heeft meer rechten dan je denkt. Ik hoop voor je dat ze met een voorstel komen zoals Murm zegt. Anders kan je dat zelf eisen. Of probeer een omscholing voor elkaar te krijgen. Zo doen ze dat nu bij de TNT ook. Daar kan je een opleiding krijgen naar een ander vakgebied als je weg gaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookwoensdag gelukkig weer naar chiropractor
lolquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoorde gewoon net pas dat t kabinet gevallen wasvan mn josti's nog wel
maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
duitsmeisje niet online vandaag.... met zware kopfschmerzen naar bed gegaan
jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruit
je bedoelt tjap tjoy??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's toevallig, ik had chopchoy in de wok
interglot.comquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)
dankquote:
Van de week nog een mail gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil ding dat je bent
oh tijn, hoe is het eigenlijk nou met die dame waar je toen mee gesext had? heb je weer wat meer gehoord na die mail ene paar weken terug?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef sararaats het volgende:
ik ben een beetje verdrietig vandaag. zie signature
Ik heb een leven maar of dat sociaal isquote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
iedereen hier last van een sociaal leven?? zo rustig
De limburgse hardrockband volgens Urbanusquote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()
nog leuke avond gehad???quote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()
hey tijnquote:
whehehequote:
na de doodquote:
ik ben al getrouwdquote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt een mooi trouwliedje(het nummer van ellen degeneres en portia de rossi)
Als ik ooit ga trouwen dan wil ik op 29 februari trouwenquote:
scheelt weer trouwdagenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan wil ik op 29 februari trouwen
Daarom dus.quote:
aan het batsenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Braamyo het volgende:
jah, waar zijn jullie roddeltantes mee bezig
koffie graagquote:
no. more. coffeequote:
quote:
koffie is lekkerquote:
vind ik ookquote:
ik kan rustig een kop koffie drinken en daarna naar bed gaan en val meteen in slaapquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind ik ookmaar ik kan belabberd slecht tegen caffeine. n kop koffie na 7 uur s avonds houdt mij wakker tot minimaal 2:00
maar caffeinevrij vind ik voor mietjes![]()
pandoraquote:Op maandag 22 februari 2010 08:36 schreef RvLaak het volgende:
, ik ben er ook weer bij... Vanavond naar Avatar (3D, Deventer
)
Maar je treinticket is al geboekt...Of?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl, duitsmeisje heeft nu twijfels over ontmoeting....
Wrom?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl, duitsmeisje heeft nu twijfels over ontmoeting....
ja, dat maakt het dus ineens realistischquote:Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar je treinticket is al geboekt...Of?
omdat het dus nu realistisch is en zij nu last heeft van twijfel en angst. ene kant heeft ze zoiets van jaaaa aan andere kant van kut what if... heb hetzlef ook maar liever spijt van iets wat ik heb gedaan dan van iets wat ik heb gelaten en me ga afvragen maar wat als we wel gemeet hadden.... we klikken erg goed en vind haar over het internet heeeel leuk, iets te misschien. Ik denk dat zij erg bang is om verliefd te worden want we wonen toch een beheurlijk stukje uit elkaarquote:
Waar hebben jullie afgesproken?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja, dat maakt het dus ineens realistisch
[..]
omdat het dus nu realistisch is en zij nu last heeft van twijfel en angst. ene kant heeft ze zoiets van jaaaa aan andere kant van kut what if... heb hetzlef ook maar liever spijt van iets wat ik heb gedaan dan van iets wat ik heb gelaten en me ga afvragen maar wat als we wel gemeet hadden.... we klikken erg goed en vind haar over het internet heeeel leuk, iets te misschien. Ik denk dat zij erg bang is om verliefd te worden want we wonen toch een beheurlijk stukje uit elkaar
bij haar, in berlijnquote:
Wellicht helpt het als jullie de afspraak verplaatsen naar een publieke plek. Een café of zo. Ik snap haar angst namelijk wel.quote:
de ontmoeting zelf is op het station.....quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht helpt het als jullie de afspraak verplaatsen naar een publieke plek. Een café of zo. Ik snap haar angst namelijk wel.
Internet is allemaal leuk & aardig, maar je weet nooit wat voor persoon aan de andere kant zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |