Ik geef bier de schuldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet als ik t zo terug lees.
Dat wil ze waarschijnlijk niet doen.quote:[..]
Ok zit wat in. Ze heeft dan ook niet geantwoord op mn vraag.
Wilders als premier is het slechtste wat Nederland kan overkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
En we mogen weer stemmen
Paars II, Balkenende I t/m IV en straks Wilders I en II, 7 opeenvolgende kabinetten die het niet vol maken... zucht...

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaan

Sucseks maar dan alvastquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Murmeli het volgende:
ik heb weer es zin in sex......
nog een paar uurtjes wachten

daar heb ik altijd wel zin inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:25 schreef Murmeli het volgende:
ik heb weer es zin in sex......
nog een paar uurtjes wachten

geil ding dat je bentquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik altijd wel zin in

Dat wist ik ja maar hoef je daardoor meteen niet meer terug te komen? Heb je je rechtsbijstands verzekering al op de hoogte gesteld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaan

Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
voorlopig werk ik er nog maar probeer jezelf maar es te motiveren voor iets waarvan je weet dat je er over 2/3 maanden weg moet
mijn vakbond is er van op de hoogte

hee jij deed heel pessimistisch over jezelf een paar pagina's terug....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?
Ok en wat zeiden ze?

Ik?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee jij deed heel pessimistisch over jezelf een paar pagina's terug....foei!!
komt echt wel goed met jou![]()
![]()

de wetgeving is zo aangepast dat ie in voordeel werkt voor de werkgever, gaat ook niet zomaar, kost ze sowieso geld en ze moeten het kunnen hard maken bij een rechter als ik ze daar voor daag. De unie zegt dat ik ff voorstel moet afwachten en dan weer contact met ze moet opnemen. Als ze het op economische gronden doen heb ik pech, is het vanwege medische gronden dan maak ik kans maar als ik dan win heb ik een verstoorde arbeidsrelatie en dat is ook niet prettig werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ze kunnen je toch niet zo maar ontslaan?
Ok en wat zeiden ze?

Dat is idd niet prettig werken maar dan kan je wel aan je herstel werken en als je hersteld bent zelf op zoek gaan naar een andere baan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de wetgeving is zo aangepast dat ie in voordeel werkt voor de werkgever, gaat ook niet zomaar, kost ze sowieso geld en ze moeten het kunnen hard maken bij een rechter als ik ze daar voor daag. De unie zegt dat ik ff voorstel moet afwachten en dan weer contact met ze moet opnemen. Als ze het op economische gronden doen heb ik pech, is het vanwege medische gronden dan maak ik kans maar als ik dan win heb ik een verstoorde arbeidsrelatie en dat is ook niet prettig werken

vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd niet prettig werken maar dan kan je wel aan je herstel werken en als je hersteld bent zelf op zoek gaan naar een andere baan.

ja, maar ja, als ze nu al zeggen dat ze volgende maand met een voorstel komen dan heb je daar toch nu de stress al van. ik vind het echt een hufterige kutstreek. zo ga je niet met werknemers om. ik begrijp prima dat ze niet blij zijn ivm je ziekmeldingen enzo, maar ze kunnen het op zn minst een beetje beleefd aanpakken.en misschien moet je proberen een outplacement traject af te dwingen ofzo. dat ze je in dienst moeten houden tot je wat anders hebt ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookwoensdag gelukkig weer naar chiropractor

Ik begrijp dat je daar gestrest van wordt maar als je dan hersteld ben kunnen ze je er helemaal niet zo maar uit gooien! Ben benieuwd naar hun voorstel. Een werknemer heeft meer rechten dan je denkt. Ik hoop voor je dat ze met een voorstel komen zoals Murm zegt. Anders kan je dat zelf eisen. Of probeer een omscholing voor elkaar te krijgen. Zo doen ze dat nu bij de TNT ook. Daar kan je een opleiding krijgen naar een ander vakgebied als je weg gaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat ze volgende maand pas met het voorstel komen, dan ben ik gereintegreerd maar stress slaat wel behoorlijk op me rug en nek trouwens ookwoensdag gelukkig weer naar chiropractor

lolquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoorde gewoon net pas dat t kabinet gevallen wasvan mn josti's nog wel

maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
duitsmeisje niet online vandaag.... met zware kopfschmerzen naar bed gegaan

jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je duits gaat duidelijk met sprongen vooruit

je bedoelt tjap tjoy??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's toevallig, ik had chopchoy in de wok

interglot.comquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja ich lerne viel deutsch von deutschmadchen (meer van google translate en mijnwoordenboek.nl)

dankquote:

Van de week nog een mail gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geil ding dat je bent
oh tijn, hoe is het eigenlijk nou met die dame waar je toen mee gesext had? heb je weer wat meer gehoord na die mail ene paar weken terug?

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef sararaats het volgende:
ik ben een beetje verdrietig vandaag. zie signature

Ik heb een leven maar of dat sociaal isquote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
iedereen hier last van een sociaal leven?? zo rustig

De limburgse hardrockband volgens Urbanusquote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()

nog leuke avond gehad???quote:Op zondag 21 februari 2010 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer boven water
ow en heideroosjes![]()

hey tijnquote:

whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |