Oja, ik moet die band nog luisteren. Schijnt goed te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet met hem en één van zijn oh zo toffe Conorach shirts aan?.
Hoezo, "schijnt"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Oja, ik moet die band nog luisteren. Schijnt goed te zijn.
Ik sleep haar wel eens mee naar een concertquote:
Hoe moet ik zeker zijn als ik het nog niet beluisterd heb.quote:
Heb je dat nog niet gedaan?!?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe moet ik zeker zijn als ik het nog niet beluisterd heb.
tja, band ligt momenteel ff op z'n gat, dus wij hebben niet echt dingen bij te houden, maar goed, ik schrijf ideeën in gp en vervolgens gaan we daar ooit misschien weer eens wat mee doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb er genoeg, maar ik doe ook niet mee.
Wat ik interessante vind is; hoe houden jullie in jullie bands alles bij?
Wij hebben een forum waar wij alles met elkaar bespreken, ingedeeld per categorie (Administratie, Optredens, PR etc). Dan hebben wij nu ook een centrale agenda (google calendar) om al onze vakanties, gigs, interviews en meuk bij te houden.
Onze pronkstukje is wel dat wij een eigen server hebben (een Dell 2600) waar al onze bestanden op staan; live-opnames, documenten, teksten, promotiepaketten, maar ook de losse tracks van onze CD's en nog veeeeel meer
.
Zijn wij helemaal over the top gegaan of hebben andere bands ook dit soort dingen? Hoe communiceren jullie? Hoe wisselen jullie bestanden uit?
Veel plezier manquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen op vakantie![]()
Snowboarden![]()
Bij terugkomst nieuwe gitaar kopen![]()
Bij terug komst nieuwe versterker kopen
Jaja, komt goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan?!?!.
Deeeaaaaan!.
Muchos gracias! Maar om een of andere reden heb ik ook ziekelijk veel zin in de dag na mijn terugkeerquote:
Een strat man, doe normaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Muchos gracias! Maar om een of andere reden heb ik ook ziekelijk veel zin in de dag na mijn terugkeer
Ik kan me herinneren, toen jij net je koppie om de hoek kwam steken in dit topic dat jij als hardste schreeuwdequote:
gp = ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, band ligt momenteel ff op z'n gat, dus wij hebben niet echt dingen bij te houden, maar goed, ik schrijf ideeën in gp en vervolgens gaan we daar ooit misschien weer eens wat mee doen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Meursault het volgende:
Wat ga je kopen Menno? Volgens mij heb ik dat gemist.
Weet ik toch, ff lekker stokenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren, toen jij net je koppie om de hoek kwam steken in dit topic dat jij als hardste schreeuwdeTELE'S
... Look at you now
Komt een dag je minder bekrompen gaat denken en ook van echte muziek (maken) gaat houden
Pssst hou wel van je hoor!![]()
Kan je die niet gewoon in de signaallijn plaatsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Cynic het volgende:
Volgende week misschien een effectsloop in mijn Dual Terror laten bouwen.
Geen heel goedkoop klusje, maar als ik het zelf doe gaat het gegarandeerd fout en dat is een beetje zonde. En ik wil eigenlijk wel een delay of reverb kunnen gebruiken.
Haha ik hou van happenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik toch, ff lekker stoken
Hoeft niet perse hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ik hou van happenJe mag er straks best even op spelen als je lief blijft
Fuck yeahquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n LTD of Jim Root Signature dan?
Spelen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah
In die twee weken snel even leren spelen![]()
Hoi met je leerplichtambtenaar moet jij niet naar bed om morgen op tijd op sGool te zijnquote:
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon in de signaallijn plaatsen?
vandaar dat ik een dradenspagettie wil maken zodat die effecten dadelijk mooi via de loop gaan, en ik de dist van me amp een keer kan gaan gebruikenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.
Veel te lang en blijft niet hangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:31 schreef Gitaarmat het volgende:
...and the gods made coffee
wordt waarschijnlijk onze bandnaam.
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.
Wat voor soort band was het ook alweer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:31 schreef Gitaarmat het volgende:
...and the gods made coffee
wordt waarschijnlijk onze bandnaam.
Coffee Grindcorequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor soort band was het ook alweer?
The Coffeegrindersquote:
Ik.quote:
Ja, lekker slim om dat nu te gaan doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef Witchfynder het volgende:
Echte koffieliefhebbers noemen hun band Megadeth.
Ook een goede!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Daantke het volgende:
Matcore
Jij bent toch maar een jaartje ouder ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Daantke het volgende:
KaMo hoelang duurt het eigenlijk nog voor je mag stemmen? Wnat voor mn gevoel ben je nog 15 maar ik denk dat dat al wel ouder is
Nou ja dat vroeg ik me dus ook net af, of dat zo is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij bent toch maar een jaartje ouder ofzo?
Wat? Is KaMo al 15? Dat zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Daantke het volgende:
KaMo hoelang duurt het eigenlijk nog voor je mag stemmen? Wnat voor mn gevoel ben je nog 15 maar ik denk dat dat al wel ouder is
Je hebt iig de concentratie om een debat te volgen. Dat vind ik al redelijk volwassen van jequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nou ja dat vroeg ik me dus ook net af, of dat zo is.
Maar ik mag al stemmen
15 wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat? Is KaMo al 15? Dat zou je niet zeggen.
15 watt?quote:
Ja, 15 Wattquote:
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
coffee the cadaver
coffee against the machine
hmm dubbel daarnet stond hij er niet meerquote:
Krijg je dorst?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef Aresdreams het volgende:
al dat gecoffee crap mag nu wel over zijn...
Een soort salamiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
wat is een arpechio ofzo?
Dat is de Noord-Bulgaarse variant van cappuccinoquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de Noord-Bulgaarse variant van cappuccino
Meer koffie drinkenquote:
Ik geef je toch antwoord manquote:
ja ik snap daar geen hol vanquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik snap daar geen hol van
leg het even uit
quote:De term betekent dat de diverse noten van een akkoord na elkaar worden gespeeld.
nou, vooruit dan.quote:
quote:Ingrediënten van arpechio
* 3 deciliter tomatensap
* 3 deciliter olijfolie
* 1,5 deciliter rode wijnazijn
* 1,5 kilo vleestomaten
* 1 teentje knoflook
* 1 rode paprika
* 1 komkommer
* 1 ui
* peper en zout
Bereidingswijze van arpechio
Was de tomaten, paprika en komkommer. Schil de ui en maak de knoflook schoon. Snijd alles in grove stukken. Meng de tomatensap met de olie en azijn. Meng alle ingrediënten in een blender. Zeef het geheel en breng het op smaak met zout en peper.
dus stel ik pak een e akkoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |