quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Meursault het volgende:
Wat ga je kopen Menno? Volgens mij heb ik dat gemist.
Weet ik toch, ff lekker stokenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren, toen jij net je koppie om de hoek kwam steken in dit topic dat jij als hardste schreeuwdeTELE'S
... Look at you now
Komt een dag je minder bekrompen gaat denken en ook van echte muziek (maken) gaat houden
Pssst hou wel van je hoor!![]()
Kan je die niet gewoon in de signaallijn plaatsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Cynic het volgende:
Volgende week misschien een effectsloop in mijn Dual Terror laten bouwen.
Geen heel goedkoop klusje, maar als ik het zelf doe gaat het gegarandeerd fout en dat is een beetje zonde. En ik wil eigenlijk wel een delay of reverb kunnen gebruiken.
Haha ik hou van happenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik toch, ff lekker stoken
Hoeft niet perse hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ik hou van happenJe mag er straks best even op spelen als je lief blijft
Fuck yeahquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n LTD of Jim Root Signature dan?
Spelen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah
In die twee weken snel even leren spelen![]()
Hoi met je leerplichtambtenaar moet jij niet naar bed om morgen op tijd op sGool te zijnquote:
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon in de signaallijn plaatsen?
vandaar dat ik een dradenspagettie wil maken zodat die effecten dadelijk mooi via de loop gaan, en ik de dist van me amp een keer kan gaan gebruikenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.
Veel te lang en blijft niet hangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:31 schreef Gitaarmat het volgende:
...and the gods made coffee
wordt waarschijnlijk onze bandnaam.
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, als je time-based effecten gebruikt moeten die eigenlijk in de loop. Clean wil het allemaal wel, maar als je de distortion van de versterker gaat gebruiken dan wordt bijvoorbeeld een delay heel erg rommelig en lelijk.
Wat voor soort band was het ook alweer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:31 schreef Gitaarmat het volgende:
...and the gods made coffee
wordt waarschijnlijk onze bandnaam.
Coffee Grindcorequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor soort band was het ook alweer?
The Coffeegrindersquote:
Ik.quote:
Ja, lekker slim om dat nu te gaan doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef Witchfynder het volgende:
Echte koffieliefhebbers noemen hun band Megadeth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |