Oja, ik moet die band nog luisteren. Schijnt goed te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet met hem en één van zijn oh zo toffe Conorach shirts aan?.
Hoezo, "schijnt"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Oja, ik moet die band nog luisteren. Schijnt goed te zijn.
Ik sleep haar wel eens mee naar een concertquote:
Hoe moet ik zeker zijn als ik het nog niet beluisterd heb.quote:
Heb je dat nog niet gedaan?!?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe moet ik zeker zijn als ik het nog niet beluisterd heb.
tja, band ligt momenteel ff op z'n gat, dus wij hebben niet echt dingen bij te houden, maar goed, ik schrijf ideeën in gp en vervolgens gaan we daar ooit misschien weer eens wat mee doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb er genoeg, maar ik doe ook niet mee.
Wat ik interessante vind is; hoe houden jullie in jullie bands alles bij?
Wij hebben een forum waar wij alles met elkaar bespreken, ingedeeld per categorie (Administratie, Optredens, PR etc). Dan hebben wij nu ook een centrale agenda (google calendar) om al onze vakanties, gigs, interviews en meuk bij te houden.
Onze pronkstukje is wel dat wij een eigen server hebben (een Dell 2600) waar al onze bestanden op staan; live-opnames, documenten, teksten, promotiepaketten, maar ook de losse tracks van onze CD's en nog veeeeel meer
.
Zijn wij helemaal over the top gegaan of hebben andere bands ook dit soort dingen? Hoe communiceren jullie? Hoe wisselen jullie bestanden uit?
Veel plezier manquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen op vakantie![]()
Snowboarden![]()
Bij terugkomst nieuwe gitaar kopen![]()
Bij terug komst nieuwe versterker kopen
Jaja, komt goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan?!?!.
Deeeaaaaan!.
Muchos gracias! Maar om een of andere reden heb ik ook ziekelijk veel zin in de dag na mijn terugkeerquote:
Een strat man, doe normaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Muchos gracias! Maar om een of andere reden heb ik ook ziekelijk veel zin in de dag na mijn terugkeer
Ik kan me herinneren, toen jij net je koppie om de hoek kwam steken in dit topic dat jij als hardste schreeuwdequote:
gp = ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, band ligt momenteel ff op z'n gat, dus wij hebben niet echt dingen bij te houden, maar goed, ik schrijf ideeën in gp en vervolgens gaan we daar ooit misschien weer eens wat mee doen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Meursault het volgende:
Wat ga je kopen Menno? Volgens mij heb ik dat gemist.
Weet ik toch, ff lekker stokenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren, toen jij net je koppie om de hoek kwam steken in dit topic dat jij als hardste schreeuwdeTELE'S
... Look at you now
Komt een dag je minder bekrompen gaat denken en ook van echte muziek (maken) gaat houden
Pssst hou wel van je hoor!![]()
Kan je die niet gewoon in de signaallijn plaatsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef Cynic het volgende:
Volgende week misschien een effectsloop in mijn Dual Terror laten bouwen.
Geen heel goedkoop klusje, maar als ik het zelf doe gaat het gegarandeerd fout en dat is een beetje zonde. En ik wil eigenlijk wel een delay of reverb kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |