Oh lieverd, wat vreselijk toch allemaal voor julliequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Ja.
Van haar tenen is dat voor 99% zeker. Haar voorvoet is ook flink aangetast.
Het is op dit moment al voorbij hopen dat het goedkomt; het is nu afwachten of en welk deel van haar voetje gespaard kan worden.
Had ik al gezegd dat ik me kut voel?
dat is dan natuurlijk ontzettend goed nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Keshet het volgende:
Er is trouwens ook nog goed nieuws te vertellen!
Ze is aangekomen! Drie dagen geleden woog ze 507 gram. Vandaag 533!
De hoeveelheid voeding is vanaf vanmiddag opgehoogd naar 24 keer per dag 3 mililiter!![]()
Doordat ze van 2,5 naar 3 is gegaan hoeft ze ook geen sondevoeding meer. Nu krijgt ze alleen maar borstvoeding!
Dat vind ik wel een heel goed idee. Ik kan het me levendig voorstellen dat je het even niet ziet zitten, BJ. Ik heb mezelf een tijd gek gemaakt door te denken dat borstvoeding een kwestie van alles of niets was, maar misschien zie jij het al veel zonniger in als je niet meer voor de nachtvoedingen hoeft te kolven. Waarschijnlijk ben je je nu voorzichtig aan het voorbereiden op het weer gaan werken en geeft zoiets je een geruster gevoel daarover.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:58 schreef amaranta het volgende:
BJ is het in idee om de nachtvoeding af te bouwen? Dat je dán dus 1 voeding KV geeft al dan neit gecombineerd met BV? Je borsten moeten er dan even aan wennen maar misschien heb jij dan meer rust?
Ik buig echt enorm diep voor je hoe jij het aan het doen bent, met het kolven. Ik zou het nooit getrokken hebben, en al helemaal 's nachts niet!
Ja, daar baal ik dus ook van, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Grrr wat een gruwelijk k*tweer. Mijn verlof is zo goed als voorbij (ja niet echt, maar mijn zw.verlof zeg maar) en ik ben denk ik welgeteld 5 keer buiten geweest met de kinderen. Het is écht zo'n rotweer.
Niet goed benut, zo voelt het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik dus ook van, inderdaad.
Ik vind het niet heel erg dat ik straks moet gaan werken maar ik heb mijn verlof niet zo goed benut, zeg maar. Door het weer.
Voelt niet goed
Misschien komt het wel juist daardoor dat ik het niet erg vind om weer te gaan werken, bedenk ik me net.
wet van Fok! ? Of anders klein beetje helpen... hihiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil ook graag even naar buiten en hier is het nu (nog) droog... maar die baby van mij wil maar niet wakker worden
Ik ben allergisch voor sneeuw en kouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
Enne...waarom gaan jullie niet naar buiten dan met de sneeuw? Het lag hier kniehoog, maar ik ben toch echt elke dag met Lotje naar buiten geweest. Anders zitten we de hele winter binnen, is toch niks aan? Ow, en ze strooien hier niet
haha dat geeft de burger moed...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Linda2205 het volgende:
Dat zijn geen kraamtranen BJ. Helaas. Ow, en ze gaan ook nooit meer weg
Dat scheelt altijd welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat geeft de burger moed...moet gewoon ff een paar uur slapen, daarna voel ik me vast veel beter..
(gistermiddag heeft Evie wel bijna 3 uur geslapen; dus help me duimen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |