Lieve, lieve Beessie, Ook ik vind het zo knap dat je dit doet! Ik doe het je echt niet na hoor. Ik had het allang opgegeven.
Je haalt alles uit de kast om je meisje dit te kunnen geven, zo knap! Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je blij bent dat het weekend is. Eindelijk rust en genieten inplaats van de hele tijd 'aan het werk' (zo zie ik dat)
En voel je niet bezwaard om te posten hoor, het is voor ons allemaal een uitlaatklep hier!

Lijnloos, wat lekker dat ze zo'n slapertje is!
Incantrix, wat sneu dat je kleine man weer zo onrustig is. Ik hoop dat de fysio er iets aan kan doen!
Amaranta, ik baal ook vreselijk van het weer. Ben zelfs nog nooit met Rienk te wandelen geweest met de wagen omdat ik niet door de sneeuw wil banjeren!
En hier dan weer wat over Rienk. Voor woensdag de 27e is aan afspraak gemaakt bij het MCL voor zn tongriempje. Ben benieuwd.
De afspraak is gemaakt omdat hij zo slecht drinkt en de fles en speen niet pakte maar u raadt het al. Sinds 2 dagen eet hij een speen en drinkt hij goed uit de fles! Wat een heerlijkheid zeg! Hij is veel rustiger nu dankzij de speen want we kunnen de tijden nu makkelijker rekken en heb ik dus niet meer zo veel bv's te geven. Nu is hij wakker, krijgt bv, valt in slaap van uitputting, wordt veeels te vroeg wakker voor volgende voeding en daar stoppen we nu de speen er in en hij valt weer in slaap! Soms wel tot na 3 uur!

Dit was het schema van gister:
00:30 -overgegeven en bv
04:30
08:00
10:15
13:30
17:10
19:41
23:30 -90cc kv
En na de fles van 23:30 viel hij om 01:00 in slaap en werd pas om 06:00 wakker! Ik ben echt helemaal blij en gelukkig. Het plan is nu om 's avonds een fles kv of bv te geven.
Omdat ik dan gewoon zie wat hij binnenkrijgt en omdat J. die dan ook geven kan.
Zo. nu eerst ontbijt