abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:51:46 #76
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_78173704
Jeetje Keshet, wat verdrietig! Ook zo'n dubbel iets, omdat jullie meiske goed groeit en je daar natuurlijk hartstikke blij mee bent.

Volgens mij heb ik jullie nog niet eens gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

[ Bericht 7% gewijzigd door PM-girl op 20-02-2010 16:09:10 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_78173835
Keshet, wat verdrietig. Jullie mooie kleine meisje vecht zo dapper, en dan dit.
Wat klink je zelf dapper en liefdevol!
Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:58:44 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78173906
Wat een rotweer he. Ik had even naar buiten willen gaan, maar dat zit er nog even niet in...

Dikke kus voor de meiden die het even wat zwaar hebben. Het zonnetje gaat wel weer schijnen ooit, maar voor nu
pi_78173986
Ik wil ook graag even naar buiten en hier is het nu (nog) droog... maar die baby van mij wil maar niet wakker worden
pi_78174864
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik wil ook graag even naar buiten en hier is het nu (nog) droog... maar die baby van mij wil maar niet wakker worden
wet van Fok! ? Of anders klein beetje helpen... hihi
Hier is het nog wel droog, maar vrolijk wordt er niet van... Gelukkig komt mijn moeder en een vriendin zo hier en gaan we lekker lunchen in het dorp... Daarna met Minke naar het werk van mijn man, even de show stelen bij al die kerels daar!
pi_78174887
Keshet, een hele dikke knuffel voor jou, keshet-partner en je kleine teigetje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_78174922
Lieve, lieve Beessie, Ook ik vind het zo knap dat je dit doet! Ik doe het je echt niet na hoor. Ik had het allang opgegeven.
Je haalt alles uit de kast om je meisje dit te kunnen geven, zo knap! Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je blij bent dat het weekend is. Eindelijk rust en genieten inplaats van de hele tijd 'aan het werk' (zo zie ik dat)
En voel je niet bezwaard om te posten hoor, het is voor ons allemaal een uitlaatklep hier!

Lijnloos, wat lekker dat ze zo'n slapertje is!

Incantrix, wat sneu dat je kleine man weer zo onrustig is. Ik hoop dat de fysio er iets aan kan doen!

Amaranta, ik baal ook vreselijk van het weer. Ben zelfs nog nooit met Rienk te wandelen geweest met de wagen omdat ik niet door de sneeuw wil banjeren!

En hier dan weer wat over Rienk. Voor woensdag de 27e is aan afspraak gemaakt bij het MCL voor zn tongriempje. Ben benieuwd.
De afspraak is gemaakt omdat hij zo slecht drinkt en de fles en speen niet pakte maar u raadt het al. Sinds 2 dagen eet hij een speen en drinkt hij goed uit de fles! Wat een heerlijkheid zeg! Hij is veel rustiger nu dankzij de speen want we kunnen de tijden nu makkelijker rekken en heb ik dus niet meer zo veel bv's te geven. Nu is hij wakker, krijgt bv, valt in slaap van uitputting, wordt veeels te vroeg wakker voor volgende voeding en daar stoppen we nu de speen er in en hij valt weer in slaap! Soms wel tot na 3 uur! Dit was het schema van gister:

00:30 -overgegeven en bv
04:30
08:00
10:15
13:30
17:10
19:41
23:30 -90cc kv

En na de fles van 23:30 viel hij om 01:00 in slaap en werd pas om 06:00 wakker! Ik ben echt helemaal blij en gelukkig. Het plan is nu om 's avonds een fles kv of bv te geven.
Omdat ik dan gewoon zie wat hij binnenkrijgt en omdat J. die dan ook geven kan.

Zo. nu eerst ontbijt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78175168
BJ ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het echt heel erg knap van je dat je kolft voor je meisje. Dat vergt hartstikke veel van je maar je zet toch door. En zie hoe mooi jouw meisje groeit , daar mag je met recht hartstikke trots op zijn!!!
Misschien is het inderdaad een optie op 's nachts het kolven af te bouwen en te bekijken wat dat met je productie doet. Dan kun je tenminste wat langer slapen!

Heej wat super dat Rienk dat speen nu pakt!! Hopelijk zet dat door!
En fijn dat je een afspraak hebt voor het tongriempje, hopelijk is dat de oorzaak van het slechte drinken want dat is tenminste simpel op te lossen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Twinkly op 19-02-2010 21:50:29 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78175180
BJ

en voor alle andere dames, wat BE zegt.

ik ga straks wel even naar buiten denk ik, even eruit. Ik ben snotverkouden en heb bagger geslapen en frisse lucht knap ik dan altijd enorm van op.

En dan nog wat, mn meiske heeft eindelijk weer bedacht dat rollen toch wel leuk is!
ik ging eventjes naar de keuken en toen ik terugkwam had ze ineens een boekje vast waarvan ik me niet kon herinneren dat het op het speelkleed lag. Een half uur later lag ze ineens op haar buik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:43:17 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78175308
Go Amelie!

Kleine jongetjes worden groot. Het wiegje paste echt niet meer. Sasha over naar zijn grote bed en Oscar naar Sasha's bedje:

Past allemaal net:

Februari is geen goeie tijd voor een lastminute shopping ronde voor een klamboe! Wilde het wel graag omdat er ook een om he wiegje zat anders is het ineens zo open...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:43:18 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_78175310
Keshet. Ik word er helemaal stil van.

Vind het ook net als de andere meiden best moeilijk om wat te zeggen.

Tcoh wil ik even melden dat Jochem weer goedgekeurd is op het CB. 64 cm en 6235 gram Hij groeit beduidend minder kilo's op fv dan op bv Dat streelt mijn ego dan wel weer, ook al is het normaal dat hij minder snel groeit nu natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78175446
Wow BE wat lijkt hij zo groooooot!!! Die klamboe maakt er inderdaad een lekker knus huisje van

Jeeeej Amelietje aan het rollen !!!

Troel wat groeit Jochem goed Als bewijs hebben we veel meer foto's van hem nodig!!! hihi Niels blijft in lengte echt achter op Ivan en Jochem, het propje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78175814
Amelie

en Oscar in het ledikant. Hij lijkt inderdaad groot
Komt ook omdat Leah ook in een ledikant ligt (ik heb er twee, 1 in haar eigen kamer waar ze overdag slaapt en 1 naast mijn bed op zolder) en zij dus uiteraard veel kleiner is (en dus lager ligt).
pi_78176629
Oscar in een groot bedje! Past ook wel bij zo'n grote stoere vent natuurlijk

BJ, Lotte dronk de eerste paar dagen niet uit de borst en toen heb ik dus ook het ritme gehad wat jij hebt. Kolven, voeden, kolf wassen, kolven enz. Zat ik daar midden in de nacht met mn slaperige kop (en handkolf) 3 kwartier te kolven Ik weet nog heel goed wat ik toen dacht: Ik hou dit nooit vol, langer dan een week. Dus diep respect dat jij je meiske nog steeds BV geeft, ondanks de tijd, energie en moeite die er extra in gaat zitten. Ik weet niet hoe Evie nu met d'r lijntjes zit, maar ze ziet eruit als een "op tijd" geboren baby, niet als een te vroeggeborene. Misschien helpt het voor je om te denken dat jij dat voor elkaar hebt gekregen met bv. Enne...FV kindjes zijn ook heel lief en mooi voor jou

Twinkly, is er een mogelijkheid om Niels bij opa en oma te laten logeren, of er overdag te laten, dat je een gezellig dagje met je lief kan hebben? voor jullie, komt goed, echt!

Amélie aan het rollen Heb je de fysio al gebeld Huups, voor het fijne nieuws?

Enne...waarom gaan jullie niet naar buiten dan met de sneeuw? Het lag hier kniehoog, maar ik ben toch echt elke dag met Lotje naar buiten geweest. Anders zitten we de hele winter binnen, is toch niks aan? Ow, en ze strooien hier niet
Lotte!
Noah!
pi_78177331
Oscar wat groot al weer in dat ledikant!

En dikke voor Twinkly!

En wij zitten hier weer op geboortegewicht Toffe baby heb ik!
En na gisteren onrustig en om de 2 uur drinken is het vandaag óf helder en wakker en gelukkig óf lekker slapen. En drinken om de 3,5 uur
Geniaal!

Maar gisteravond was echt niet leuk. Van 10-11 KRIJSEN. Paars aangelopen, trappelen met de beentjes, niet stil te krijgen
pi_78177562
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
Enne...waarom gaan jullie niet naar buiten dan met de sneeuw? Het lag hier kniehoog, maar ik ben toch echt elke dag met Lotje naar buiten geweest. Anders zitten we de hele winter binnen, is toch niks aan? Ow, en ze strooien hier niet
Ik ben allergisch voor sneeuw en kou

Nee, serieus, ik vind er helemaal niks aan...die koude rommel, bah.
En ik kwam wel buiten want mijn kinderen moeten naar school en naar karate en naar scouting en naar vriendjes etc maar zonder Leah als het even kon want met de wagen ging niet en met de draagdoek ook niet.

Tijdens mijn zwangerschap had ik het altijd vreselijk warm. echt niet normaal meer. Maar na mijn bevalling sloeg dat totaal om; koud koud koud heb ik het!
pi_78178901
bleeghh ik zit dr vandaag echt ff doorheen en net vandaag heeft ook Evie haar dag niet.. ik hoop van harte dat ze na de volgende fles een middagdutje wil doen; want ik ben dr echt zoooo hard aan toe..

*kan je nu nog kraamtranen hebben overigens/??*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78178939
Dat zijn geen kraamtranen BJ. Helaas. Ow, en ze gaan ook nooit meer weg
Lotte!
Noah!
pi_78179024
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Linda2205 het volgende:
Dat zijn geen kraamtranen BJ. Helaas. Ow, en ze gaan ook nooit meer weg
haha dat geeft de burger moed... moet gewoon ff een paar uur slapen, daarna voel ik me vast veel beter..
(gistermiddag heeft Evie wel bijna 3 uur geslapen; dus help me duimen..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78179133
Keshet Ik word er helemaal naar van in mijn buik toen ik het las. Ik wil jullie heel veel kracht toewensen en neem jullie mee in mijn gebeden.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78179216
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha dat geeft de burger moed... moet gewoon ff een paar uur slapen, daarna voel ik me vast veel beter..
(gistermiddag heeft Evie wel bijna 3 uur geslapen; dus help me duimen..)
Dat scheelt altijd wel en vanavond komt je lief thuis en dan mag je morgen lekker slapen en zondag en maandag
Lotte!
Noah!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:13:15 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_78179264
Twinkly
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78179607
Twinkly, een baby is de meest serieuze test die je relatie maar kan ondergaan. Het is ook zwaar om er met zijn 2en uit te komen, helemaal als je een beetje anders over dingen denkt.
Ik herken het wel.
Toch is het misschien ook een idee om af en toe ook zijn ideeen op te volgen. Het is immers niet zo dat jij alles beter weet toch? Soms is een gedachte uit een andere hoek heel verhelderend.
En blijkt het voor je kindje toch ook te werken. Daarbij, als je hem alleen maar bij je houdt, en het op jezelf aan laat komen zit je er straks net zo bij als ik nu. En geloof me, dat wil je niet.
Maar goed, ik weet hoe moeilijk het is.

En Vlindur, mooi zeg dat Rienk het flesje en de speen nu pakt geeft ook een beetje rust voor jou!

BJ een knuffel die kant op!

Ik neem mijn portie ellende toch maar even mee naar het andere topic.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78179713
Wow, Oscar, wat lig je mooi in je stoere bed!! Leuke klamboe BE!
Twinkly, wat Karin zegt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24:55 #100
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78179763
Keshet, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte voor jullie en Teigetje!
En toch ook een omdat jullie Teigetje zo goed is aangekomen. Sterk meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')