Goedemorgen lieve lieverds

Keshet, wat had ik toch vreselijk gehoopt dat deze tegenvaller jullie bespaard was gebleven. Met tranen in mijn ogen las ik je berichtje en meis, het is zo oneerlijk! Jullie meisje en jullie zelf moeten al zo vreselijk vechten.. Ik ben blij dat er ook mooi nieuws te melden is, maar ik kan me zó goed indenken dat jullie hier toch ook flink verdriet van hebben. Mensen die zeggen "maar ze doet het verder toch goed? Hier redt ze het wel mee" hebben zelf geen kinderen, anders wisten ze wel hoeveel zeer het een vader en een moeder doet als hun kind iets mankeert.. Lieverd, ik en mijn lief (die leest mee over mijn schouder als jij weer gepost hebt) wensen jullie veel sterkte en kracht, maar bovenal duimen we voor het best mogelijke nieuws onder deze omstandigheden, en natuurlijk blijven we ook duimen dat dat kleine, sterke meisje ook blijft aankomen en het goed zal blijven doen. Alleen nog maar bv is sowieso al een mijlpaal!!

BJ, ik vind het zo vreselijk knap dat jij al die tijd al kolft voor je meisje, dat ik het eigenlijk al van ontzettend sterke wil vind getuigen dat je er nú pas moe genoeg van bent om je beklag even een keer te doen

Je geeft je meissie een ontzettend goede basis, maar het kost veel moeite en dat mag je best eens zeggen hoor!

Meis, fijn dat je lief je in elk geval zal kunnen bijstaan de komende dagen, ik hoop echt dat je even bij zal kunnen tanken!
Ca.ra, wat ontzettend verdrietig dat je bv op die manier moest eindigen, dat lijkt me echt pijnlijk

Hopelijk kun je het snel een plek geven..
Lijnloos, dikke

voor jou en Minke!
Stef was gisteren wederom erg onrustig. Huolerig, dreinerig en bij het voeden ging het ook allemaal onrustig en stressig.. Ik begin me een beetje af te vragen wat er mis is, gisteren heeft hij ook 2 uur lang liggen huilen en prutten in zijn bedje eer we hem in slaap kregen

Gelukkig straks naar de fysio, kunnen we kijken of er misschien iets mis is met zijn nek en anders ga ik maandag misschien maar even de ha bellen, anders weet ik het echt niet..