gelukkig niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die weddenschap de laatste jaren vaker gedaan?
Vandaag veel interrupties verwacht. Ze zullen wel heldere formuleringen wensen, maar ik verwacht veel gedraai.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef rubbereend het volgende:
Ik verwacht veel wollige antwoorden van Bos en Balkenende wat betreft die brief om daar om te beginnen eerst maar uit te komen
Die heb ik nog niet gehoord(?) Wat was dit(?)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef Ritmo het volgende:
Die beschuldiging van Halsema over het meeschrijven, hoeveel bewijs is daarvoor? Vind ik nogal wat.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef De_Hertog het volgende:
Rutte refereerd nog even mooi aan hun motie van wantrouwen. Echt regeren kon je dat gedoe van de laatste week niet noemen inderdaad.
Ja, dat is zo irri aan haar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef RedFever007 het volgende:
reesjie
Gaat nog niet over de daadwerkelijk inhoud. Daar ontbreekt het wel vaker aan. Het wordt steeds meer een ordinair spel in de media en dat is vaak geen goede basis voor politiek bedrijven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef Reya het volgende:
Wat een sneue vertoning. Leuk voor de buhne, maar daar houdt het ook wel mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |