tweedekamer.nl ; live streamquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke zender zit jij te kijken? Want ik zie niets.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Bos zit wel flink te zuchten in die microfoon
Dat is toevallig, want dat doet die ene vrouw uit de video van de vorige post ook...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ministers die weglopen voor de stemming!
Ja ik vond het ook gekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ministers die weglopen voor de stemming!
Oh was die aangenomen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
Stemming: Militairen die uitgezonden zijn nu voor einde dienstverband al Veteraan.
quote:
De motie van Kant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Wat werd er nou net verworpen ivm Uruzgan?
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?quote:
Dus alle opties voor een verlenging zijn weer aanwezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er nu verworpen dat de missie niet verlengd wordt?
Die Amerikanen zijn echt fucked up.quote:"A Pennsylvania high school is using laptops they issued to students to spy on them in homes and outside of school. According to a class action filling the webcams and microphones in these laptops could be remotely activated by school officials, and have been used in this role. One student was accused of 'improper behavior in his home' and the school provided a photo taken via his laptop as proof."
En dat is dan het volk welk de ongecensureerde versie van het dagboek van Anne Frank uit de scholen wil hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn echt fucked up.
Ik zie al snel een "school official" een webcammetje aanzetten van een lekkere studentenchick die nietsvermoedend haar huiswerk doet terwijl ze net onder de douche is geweest.
Wat ik wel weet is dat ik nu even een lekker bakkie koffie pak.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Bos mag stikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed, morgen een spannende dag voor het Kabinet. Gaat het slikken of stikken worden voor Bos?
Mwah, kan gebeuren. Ik vind Twitter wel leuk, met name omdat ik redelijk wat mensen in het echt ken die ook twitteren. Ik zie Twitter daarom meer als een forum dat ik zelf kan samenstellen dan als een platform waarop ik iets te melden moet hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een tijdje getwitterdMaar ik had absoluut niet het idee dat ik iets nuttigs te melden had, dus daar ben ik mee gestopt
I know!! Ben in goed gezelschapquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
OMG
Ik zit een herhaling van Sex and the City te kijken en Charlotte zat bij een sorority Kappa Kappa Gamma
Ik heb nu een lang weekend. 8 dagen.quote:
Ik zou naar Finland gaan, maar dat gaat helaas niet door.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijne duurt maar 2 dagen helaas.
Heb je nog plannen voor je weekend dan?
Helaas wel. Vandaag de derde kans in deze week om te vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef De_Hertog het volgende:
Mogguh. Is er nog een kabinet deze ochtend?
Dan kan de PvdA zichzelf wel opheffen na al het geschreeuw van deze week. Ook mooi, en zonder PvdA is er alsnog geen kabinetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas wel. Vandaag de derde kans in deze week om te vallen.
Al verwacht ik dat de PvdA (weer) draait en accoord gaat met een verlenging van de/nieuwe missie.
De PvdA heeft vannacht DE kans verprutst om hun standpunt te behouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan kan de PvdA zichzelf wel opheffen na al het geschreeuw van deze week. Ook mooi, en zonder PvdA is er alsnog geen kabinet
/wishfull thinking
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De PvdA heeft vannacht DE kans verprutst om hun standpunt te behouden.
Zij hebben tegen de motie van Kant gestemd. De motie die een nieuwe missie onmogelijk zou maken.
Bos mag dus nu, namens de PvdA kamerleden, legaal draaien en voor een nieuwe missie stemmen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.
En natuurlijk onnodig te vermelden dat Hamer weer verzaakt heeft actief deel te nemen aan het debat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een schoothondjes zijn het toch ook. Nou ja, op naar de 6 zetels dan maar.
Uiteraard. Volgens mij is de enige reden dat ze daar nog zit dat de PvdA nu iemand heeft om eruit te schoppen als de verwoestende uitslagen van 3 maart binnenkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk onnodig te vermelden dat Hamer weer verzaakt heeft actief deel te nemen aan het debat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Uiteraard. Volgens mij is de enige reden dat ze daar nog zit dat de PvdA nu iemand heeft om eruit te schoppen als de verwoestende uitslagen van 3 maart binnenkomen
En? Weer een date?quote:
Jepjep, vrijdag EN zaterdagavondquote:
En omdat ze haar telefoon niet bij zich had wist ze niet meer dat ze een date had?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Jepjep, vrijdag EN zaterdagavond, date van eergisteren liep wel ernstig in de soep, die meid kwam niet eens opdagen, ze zei dat ze haar telefoon thuis had laten liggen dus toen ik haar belde had ze het niet door...ze maakte het echter de dag erna wel goed
quote:Beste deelnemer aan de Whisky Minicruise,
Met genoegen kunnen we u mededelen dat de Whisky minicruise doorgaat!
Zoals vermeld was een minimum van 50 personen voor deze reis vereist en inmiddels zijn er ruim voldoende aanmeldingen!
Momenteel zijn wij druk bezig alle facturen en de reisinformatie klaar te maken. Het kan echter zo zijn dat het nog een aantal dagen duurt eer u deze ontvangt.
Wij vragen daarom nog even u geduld.
Wij verwelkomen u graag aan boord op 9 april!
quote:
Nee ze gaf wel eerlijk toe dat ze het eigenlijk ook vergeten was, maar zoals ik zei...she made up with mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En omdat ze haar telefoon niet bij zich had wist ze niet meer dat ze een date had?
Ze vergeet een date met jou en als goedmakertje mag je er overheen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee ze gaf wel eerlijk toe dat ze het eigenlijk ook vergeten was, maar zoals ik zei...she made up with me
Nee als goedmaker ging ze over mij heenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze vergeet een date met jou en als goedmakertje mag je er overheen?
De scenic tour van Edinburgh is erg de moeite waard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
Spannend vanmiddagautootje kijken
hele leuke Scenic gezien, hoop dat het ook echt wat is
(half) gedumpt en toch neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee als goedmaker ging ze over mij heen
Mijn bevestiging is van gisteren, 12.05 uur...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanaf nu dus maar regelmatig mijn mail checken of ik die bevestiging ook krijg.
Ik heb nog niks binnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn bevestiging is van gisteren, 12.05 uur...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] = Quesadillas. Schoenen say whut?
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen gaat het ook om lokale politiek, vaak toch wel iets anders dan de landelijke politiek. Ook al zou je een landelijke partij kiezen, dan kunnen de lokale standpunten van die partij vaak afwijken van de landelijke standpunten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met de gemeenteraadsverkiezingen wel op een lokale partij stemmen, landelijk gaat het écht nergens meer over
Woon je in een 'rechtse' gemeente? Ik heb in Amstelveen ooit Groen-Links gestemd, terwijl ik helemaal niet zo links ben. Bij ons is de SP ws. rechtser dan de VVD in Nijmegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan, maar ik was echt verbaasd wat een rare standpunten de meeste partijen erop na houdenIk kwam duidelijk het meest overeen met PvdD en GroenLinks, maar ik ben toch nog wel wat liberaler dan zij geloof ik. Ze hadden echt een paar heel tuttige denkbeelden
dus nu weet ik nog niet wat ik ga stemmen
het is ook meer als statement bedoeld dan iets anders, want de landelijke partijen willen die zetels toch graag hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen gaat het ook om lokale politiek, vaak toch wel iets anders dan de landelijke politiek. Ook al zou je een landelijke partij kiezen, dan kunnen de lokale standpunten van die partij vaak afwijken van de landelijke standpunten.
Waarom kan je niet stemmen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan zelf niet stemmen maar laat mijn ouders dat doen...weet iemand welke partij in Amstelveen positief tegenover het herbouwen etc van skatebanen staat? Verder boeit de politiek me in Amstelveen totaal niet
Ik denk niet dat dat één van de pijlers van welke partij dan ook is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan zelf niet stemmen maar laat mijn ouders dat doen...weet iemand welke partij in Amstelveen positief tegenover het herbouwen etc van skatebanen staat? Verder boeit de politiek me in Amstelveen totaal niet
Ik woon in rood bolwerk Groningenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Woon je in een 'rechtse' gemeente? Ik heb in Amstelveen ooit Groen-Links gestemd, terwijl ik helemaal niet zo links ben. Bij ons is de SP ws. rechtser dan de VVD in Nijmegen
Warum?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou naar Finland gaan, maar dat gaat helaas niet door.
Als dat je enige reden is om te stemmen, dan zou ik helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik ga niet stemmen. Punt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga niet stemmen!
[sub]want wij hebben later verkiezingen ivm een fusie van een aantal gemeenten[sub]
Waar je woont maakt toch niets uit voor wat je idealen zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik woon in rood bolwerk Groningenmaar ik heb blijkbaar een mening die deels aansluit bij de VVD (
) en deels bij de PvdD
Eigenlijk wel vanwege een goede zaak. Mijn pa kon ineens volgende week terecht voor een hernia operatie.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vanwege een goede zaak. Mijn pa kon ineens volgende week terecht voor een hernia operatie.![]()
Dus hebben we met z'n allen besloten de vakantie te cancellen.
Nee maar het maakt wel uit hoe de gemeenteraad ingedeeld is. Hier zit een hele grote groep GroenLinksers in de gemeenteraad geloof ik, met de SPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar je woont maakt toch niets uit voor wat je idealen zijn?
Tenzij je in Staphorst woont misschien...
Eigenlijk wel balen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel balen.De temperatuur in het dorp waar we naar toe zouden gaan ligt de komende dagen rond de -40.
De laatste keer dat ik er was heb ik (echt waar) mijn uitgeademde lucht als sneeuw zien neervallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn fijne temperaturen waarbij je drinkbeker spontaan bevriest
Vrienden van me waren er bij -20/-22 en hun biertje was na een paar slokken opeens "crunchy"
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.quote:
Geef dan gewoon een stemmachtiging aan red.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.
Enige punt wat mij echt boeit dat zijn de skatebanen, verder kan Amstelveen de tering krijgen, ben het liefst ergens anders dan hier.
Hoi Diaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ben weer aan het werk na een weekje ziek zijn... druk druk.
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skatersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een stemmachtiging aan red.
Over een jaar of 14 is Jair ook een skater.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skaters)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
Enige punt wat mij echt boeit dat zijn de skatebanen, verder kan Amstelveen de tering krijgen, ben het liefst ergens anders dan hier.
Hij krijgt geen export vergunning.quote:
Beetje Wildersachtig?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.
Wilders achtig?quote:
Wie is de "pro-Jair groepering" ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef DiabloSam het volgende:
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skaters)
Daar probeer ik ook achter te komenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie is de "pro-Jair groepering" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |