En omdat ze haar telefoon niet bij zich had wist ze niet meer dat ze een date had?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Jepjep, vrijdag EN zaterdagavond, date van eergisteren liep wel ernstig in de soep, die meid kwam niet eens opdagen, ze zei dat ze haar telefoon thuis had laten liggen dus toen ik haar belde had ze het niet door...ze maakte het echter de dag erna wel goed
quote:Beste deelnemer aan de Whisky Minicruise,
Met genoegen kunnen we u mededelen dat de Whisky minicruise doorgaat!
Zoals vermeld was een minimum van 50 personen voor deze reis vereist en inmiddels zijn er ruim voldoende aanmeldingen!
Momenteel zijn wij druk bezig alle facturen en de reisinformatie klaar te maken. Het kan echter zo zijn dat het nog een aantal dagen duurt eer u deze ontvangt.
Wij vragen daarom nog even u geduld.
Wij verwelkomen u graag aan boord op 9 april!
quote:
Nee ze gaf wel eerlijk toe dat ze het eigenlijk ook vergeten was, maar zoals ik zei...she made up with mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En omdat ze haar telefoon niet bij zich had wist ze niet meer dat ze een date had?
Ze vergeet een date met jou en als goedmakertje mag je er overheen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee ze gaf wel eerlijk toe dat ze het eigenlijk ook vergeten was, maar zoals ik zei...she made up with me
Nee als goedmaker ging ze over mij heenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze vergeet een date met jou en als goedmakertje mag je er overheen?
De scenic tour van Edinburgh is erg de moeite waard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef iamredleader het volgende:
Spannend vanmiddagautootje kijken
hele leuke Scenic gezien, hoop dat het ook echt wat is
(half) gedumpt en toch neuken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee als goedmaker ging ze over mij heen
Mijn bevestiging is van gisteren, 12.05 uur...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanaf nu dus maar regelmatig mijn mail checken of ik die bevestiging ook krijg.
Ik heb nog niks binnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn bevestiging is van gisteren, 12.05 uur...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] = Quesadillas. Schoenen say whut?
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen gaat het ook om lokale politiek, vaak toch wel iets anders dan de landelijke politiek. Ook al zou je een landelijke partij kiezen, dan kunnen de lokale standpunten van die partij vaak afwijken van de landelijke standpunten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met de gemeenteraadsverkiezingen wel op een lokale partij stemmen, landelijk gaat het écht nergens meer over
Woon je in een 'rechtse' gemeente? Ik heb in Amstelveen ooit Groen-Links gestemd, terwijl ik helemaal niet zo links ben. Bij ons is de SP ws. rechtser dan de VVD in Nijmegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan, maar ik was echt verbaasd wat een rare standpunten de meeste partijen erop na houdenIk kwam duidelijk het meest overeen met PvdD en GroenLinks, maar ik ben toch nog wel wat liberaler dan zij geloof ik. Ze hadden echt een paar heel tuttige denkbeelden
dus nu weet ik nog niet wat ik ga stemmen
het is ook meer als statement bedoeld dan iets anders, want de landelijke partijen willen die zetels toch graag hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen gaat het ook om lokale politiek, vaak toch wel iets anders dan de landelijke politiek. Ook al zou je een landelijke partij kiezen, dan kunnen de lokale standpunten van die partij vaak afwijken van de landelijke standpunten.
Waarom kan je niet stemmen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan zelf niet stemmen maar laat mijn ouders dat doen...weet iemand welke partij in Amstelveen positief tegenover het herbouwen etc van skatebanen staat? Verder boeit de politiek me in Amstelveen totaal niet
Ik denk niet dat dat één van de pijlers van welke partij dan ook is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik kan zelf niet stemmen maar laat mijn ouders dat doen...weet iemand welke partij in Amstelveen positief tegenover het herbouwen etc van skatebanen staat? Verder boeit de politiek me in Amstelveen totaal niet
Ik woon in rood bolwerk Groningenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Woon je in een 'rechtse' gemeente? Ik heb in Amstelveen ooit Groen-Links gestemd, terwijl ik helemaal niet zo links ben. Bij ons is de SP ws. rechtser dan de VVD in Nijmegen
Warum?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou naar Finland gaan, maar dat gaat helaas niet door.
Als dat je enige reden is om te stemmen, dan zou ik helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef DiabloSam het volgende:
Ik ga niet stemmen. Punt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga niet stemmen!
[sub]want wij hebben later verkiezingen ivm een fusie van een aantal gemeenten[sub]
Waar je woont maakt toch niets uit voor wat je idealen zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik woon in rood bolwerk Groningenmaar ik heb blijkbaar een mening die deels aansluit bij de VVD (
) en deels bij de PvdD
Eigenlijk wel vanwege een goede zaak. Mijn pa kon ineens volgende week terecht voor een hernia operatie.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vanwege een goede zaak. Mijn pa kon ineens volgende week terecht voor een hernia operatie.![]()
Dus hebben we met z'n allen besloten de vakantie te cancellen.
Nee maar het maakt wel uit hoe de gemeenteraad ingedeeld is. Hier zit een hele grote groep GroenLinksers in de gemeenteraad geloof ik, met de SPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar je woont maakt toch niets uit voor wat je idealen zijn?
Tenzij je in Staphorst woont misschien...
Eigenlijk wel balen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel balen.De temperatuur in het dorp waar we naar toe zouden gaan ligt de komende dagen rond de -40.
De laatste keer dat ik er was heb ik (echt waar) mijn uitgeademde lucht als sneeuw zien neervallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn fijne temperaturen waarbij je drinkbeker spontaan bevriest
Vrienden van me waren er bij -20/-22 en hun biertje was na een paar slokken opeens "crunchy"
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.quote:
Geef dan gewoon een stemmachtiging aan red.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.
Enige punt wat mij echt boeit dat zijn de skatebanen, verder kan Amstelveen de tering krijgen, ben het liefst ergens anders dan hier.
Hoi Diaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ben weer aan het werk na een weekje ziek zijn... druk druk.
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skatersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een stemmachtiging aan red.
Over een jaar of 14 is Jair ook een skater.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skaters)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
Enige punt wat mij echt boeit dat zijn de skatebanen, verder kan Amstelveen de tering krijgen, ben het liefst ergens anders dan hier.
Hij krijgt geen export vergunning.quote:
Beetje Wildersachtig?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Het is op 5 maart ofzoiets, en dan ben ik nog op wintersport...maar niet stemmen vind ik zoiezo onzin, dan kan je achteraf wel zeggen ik heb niet op hem/ze gestemd, maar het is ook niet alsof je met iets anders/beters kwam...btje Wilders achtig gedrag vind ik dat, gewoon alles roepen wat fout gaat maar met geen oplossing komen.
Wilders achtig?quote:
Wie is de "pro-Jair groepering" ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef DiabloSam het volgende:
Hell no, die gaat stemmen op de pro-jair groepering (niet dat ik daar iets op tegen heb, maar die mensen hebben het niet zo op skaters)
Daar probeer ik ook achter te komenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie is de "pro-Jair groepering" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |