Ja het was zeker 5 uur geweest misschien wel 6 uur,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat kan. Dat moet <knip> geweest zijn. <knip> Maar dat moet na 5 uur vanavond geweest zijn.
<knip>
ik ken "bedrijven" waar ik liever op bezoek gaquote:
Heb je enig idee waar de <knip> vandaan komen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ken "bedrijven" waar ik liever op bezoek ga
er is wel enig verschil denk ik tussen <knip>quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar de <knip> vandaan komen?
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb afgelopen zomer bijbaan gehad bij de vuilnis inzameling hier, en ik vond het het fijnste werken in de kamp / tuig buurten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef Iuc het volgende:
Ik heb graag met kampers te doen. Eerlijk en direct.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Woensdag kan ik trouwens mijn nieuwe, aangepaste rijbewijs ophalen.
Met de categorie C erbij dus.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Woensdag kan ik trouwens mijn nieuwe, aangepaste rijbewijs ophalen.
Met de categorie C erbij dus.
ik heb ook niks tegen kampers, alleen hoe de <knip> zich hier in de omgeving af en toe gedraagt daar word je niet altijd gelukkig van maar goed het gaat hier over de lkw'squote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef Iuc het volgende:
Die <knip> waar ik kom zijn wel de klanten waar ik t liefst kom.
En dat meen ik serieus. Altijd een bakkieen wat fooi
Ook zijn dat de enige bedrijven waar ik nooit de wagen uit hoef om bakken te wisselen. De kabels worden daar altijd door hun zelf los en vast gemaakt.
Ik heb graag met kampers te doen. Eerlijk en direct.
Kampers zijn wat dat betreft net de drie musketiers. Alleen zijn ze met iets meer dan 3
Nee, en reiskostenvergoeding kun je ook wel vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:42 schreef motaro het volgende:
die kan je opvullen door bij de ah te gaan werken.![]()
Want de lonen gaan ook niet omhoog.
Iemand die trouwens vandaag naar Nieuwegein is geweest?
Weet je wat het probleem alleen is? Die chauffeurs gaan niet staken. Dat roepen ze wel elke keer maar omdat het meer een roeping is dan werk gaan ze toch maar weer rijden. Daarom heeft het allemaal zover kunnen komen. Daarom kunnen werkgevers en overheid zoveel flikken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef motaro het volgende:
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=6755
Ik heb 29 hele euro's op mijn loonstrookje staan als reiskostenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en reiskostenvergoeding kun je ook wel vergeten.
Wat was er in Nieuwegein?
Toen ik nog uitzendkracht was kreeg ik ze wel. Maar goed, dat was bij lange na niet kostendekkend.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb 29 hele euro's op mijn loonstrookje staan als reiskosten![]()
Maar ja.. daar heb je geen auto voor.. zelfs geen fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |