Ik zou me eerder zorgen gaan maken om je ondertitel dan je lengte als je bij Defensie wilt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:29 schreef sararaats het volgende:
hier verder
en ik kon echt iets andes verzinnen, dit popte eruit.
m'n ondertitel moet je niet serieus nemenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen gaan maken om je ondertitel dan je lengte als je bij Defensie wilt...
Zolang je je maar aan mijn sig houdquote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef Pumatje het volgende:
Esses van mij
en daar houd ik me aan als het doorgaat ook
ik bedoelde ook jou!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zolang je je maar aan mijn sig houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Moeten jullie beiden maar naar de meet komen op 6 maart!quote:
Dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moeten jullie beiden maar naar de meet komen op 6 maart!
Vroege dienst?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Esses het volgende:
Zal ik het er maar op houden dat je slecht bent in censureren... Pumatje.. Hoe komt het dat ik morgen om 04:00 uur op moet, maar dit niet tot mij doordringt
Ik geil op het uniform. Maar op de manier dat ik er één aan wil, niet op de manier dat ik een vent wil die er één uittrekt in mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Zitten er hier eigenlijk wel militaire meiden? Of alleen meiden die op militairen geilen?
Het druipt er vanaf.
telt bijna ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Zitten er hier eigenlijk wel militaire meiden? Of alleen meiden die op militairen geilen?
Het druipt er vanaf.
Dat is echt een militaire opmerking...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Het druipt er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Tss kinderen... En rechtzaken tegen de gemeentequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
telt bijna ook
Was hier: http://www.13mechbrig.nl/ ingedeeld, maar door een rechtzaak die ik tegen de gemeente Maastricht had lopen en er nog geen uitspraak was, is dat niet doorgegaan.
Jammer.
En toen kreeg ik een kindje en dan laat je je plannen weer varen
En nu ben ik te oud
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is echt een militaire opmerking...
Maak er maar van wat je wilt, zolang ik maar beter weetBij welk onderdeel wil je eigenlijk solliciteren? Of is dat al een keer gezegd en heb ik het weer eens over het hoofd gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peace through power!!
En ook dat in de USA krijgsmacht "fraternisation" ten strengste verboden is en de bevelsstructuur een stuk strakker is dan hier in Nederland. (wat niet persé beter is, maar in dit geval waarschijnlijk wel).quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Napalm het volgende:
Zo, de USA gaat vrouwen aan boord van de onderzeeers toelaten.
Wedden dat hier in NL de nitwitten er ook voor gaan pleiten. Jammer allen dat ze dan even vergeten dat zo`n Los Angelos sub net ff wat groter is dan een Walrus.
Op Curacao moesten wij een paar maanden terug een nucleaire sub beveiligen. En die gasten waren totaal niet blij met de keuze die gemaakt zou worden. Dat kan gewoon niet goed gaan als ze 4 maanden onder water zitten. Een paar kantoorlui die nooit op een onderzeeer zitten en ook niet weten hoe het eraan toe gaat erop hebben dat beslist. Dit waren de woorden van de meesten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Napalm het volgende:
Wedden dat hier in NL de nitwitten er ook voor gaan pleiten. Jammer allen dat ze dan even vergeten dat zo`n Los Angelos sub net ff wat groter is dan een Walrus.
Ben benieuwd na hoeveel operationele vaardagen ze op dat besluit terugkomenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Napalm het volgende:
Dat vraag ik me ook af ja.... denk niet dat het gaat werken...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd na hoeveel operationele vaardagen ze op dat besluit terugkomen
Hmm is al geprobeert.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Napalm het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:00 schreef Maitje het volgende:
Vrouwen en mannen op zo'n (kleine) ruimte op elkaar is idd gewoon niets...
Ik zeg: "vrouwenonderzeeër"
Als de cultuur in dat land dusdanig is dat mannen en vrouwen van jongs af aan (semi-)naakt in elkaars aanwezigheid zijn geweest (zoals bijvoorbeeld Zweden - sauna's e.d.) dan zou het dus weinig problematisch moeten zijn. Zweden heeft ook gewoon gemengd personeel op hun onderzeeboten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter, Nederland is daarvoor te Calvinistisch en USA hypocriet en te preuts, dus dat gaat niet werken.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Hmmm als je die vergelijking doortrekt, dan mogen homo's/biseksuelen dus ook niet dienen op een onderzeeër.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Esses het volgende:
En jij denkt dat een zweed na 4 maanden nog steeds niet zoiets heeft van die wil ik wel eens flink te grazen nemen? Ik kan je vertellen, ook die hebben dat. Ookal zijn ze altijd halfnaakt of naakt in elkaars aanwezigheid geweest, doet er niet echt iets toe. Hormonen... Hormonen...
Op Zweedse onderzeeërs zitten maar 24 mensen, en ze blijven maar relatief kort onder water.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als de cultuur in dat land dusdanig is dat mannen en vrouwen van jongs af aan (semi-)naakt in elkaars aanwezigheid zijn geweest (zoals bijvoorbeeld Zweden - sauna's e.d.) dan zou het dus weinig problematisch moeten zijn. Zweden heeft ook gewoon gemengd personeel op hun onderzeeboten.
Echter, Nederland is daarvoor te Calvinistisch en USA hypocriet en te preuts, dus dat gaat niet werken.
Daar heb je tegenwoordig een prikpil/pil/ankertje voor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op Zweedse onderzeeërs zitten maar 24 mensen, en ze blijven maar relatief kort onder water.
Het kan zo maar dat je ruim een week niet kan douchen of wassen, lekker fris als die snee gat bloeden
Die snee hoeft niet te bloeden. Zat mogelijkheden om dat maandenlang uit te stellen. (zelfs als ze er niet voor kiezen, zijn tampons hygiënisch genoeg en merk je niks van die bloedende snee).quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op Zweedse onderzeeërs zitten maar 24 mensen, en ze blijven maar relatief kort onder water.
Het kan zo maar dat je ruim een week niet kan douchen of wassen, lekker fris als die snee gat bloeden
Woehoehahahahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen én mannen hebben gewoon lichaamsgeur. Vrouwen ruiken dan naar rotte vis en mannen naar kopkaas.
Ik hoop toch echt dat je het laatste deel niet serieus nam? Het was niet heel erg serieus bedoeld...quote:
Het was grappig...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je het laatste deel niet serieus nam? Het was niet heel erg serieus bedoeld...
Zo zou je het kunnen zien, ik deel hem alleen niet. Ook op marineschepen is gewoon gebleken dat man-vrouw relaties of werkomstandigheden op zo'n kleine omgeving incluis weinig privacy nogal wat problemen opleveren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm als je die vergelijking doortrekt, dan mogen homo's/biseksuelen dus ook niet dienen op een onderzeeër.
What the fucking fuck?! LA-sub of niet, dit moet je gewoon niet doehoeoen! Dat weet iedereen bij de Marine nou wel. Politiek-correctheid kan de praktijk niet in de weg staan. Niet doen en ophouden met erover te zeiken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Napalm het volgende:
Eens.quote:
Als je nog niet iedereen had weggejaagd met je TT dan weet je nu zeker dat deze SC zeker een maand gaat durenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Maitje het volgende:
Schande! Al 2 dagen niets hier gepost..
Kom op vrouwen..een topic naar ons hart...
Vrrrrrrrrrrrrouwen powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tenzij ze hem zelf volspamtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je nog niet iedereen had weggejaagd met je TT dan weet je nu zeker dat deze SC zeker een maand gaat duren
Ik had hem niet opgestart...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je nog niet iedereen had weggejaagd met je TT dan weet je nu zeker dat deze SC zeker een maand gaat duren
Dan zou ik echt over moeten gaan op lijfstraffenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daarom.. zou ik namelijk nooooooooit durven! Ben ik veelste lief voor
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan zou ik echt over moeten gaan op lijfstraffen![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
Woehoehahaha
Leuk UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij Dirt 2. Voor de rest is het erg aangenaam aan de oogjesquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
Woehoehahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef Esses het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Dit is Sierra Charlie ja. Niet het Kilo Lima Echo Foxtrot topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef Esses het volgende:
Lotusss... Dit is Sierra Charlie... Kom op... zeik niet zo... Dat doen we toch? Slow Chatten? Toch?
Inderdaad dat is een hele mooie topictitel danquote:Op zondag 28 februari 2010 18:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit is Sierra Charlie ja. Niet het Kilo Lima Echo Foxtrot topic.
Heb je meteen een topictitel voor het volgende deel als deze vol is
Een band creëren? WIe is concreet bezig met het organiseren van een [DEF] meet? En wie "kunnen" er niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Inderdaad dat is een hele mooie topictitel danMaar je moet je niet zo misdragen als wij hier bezig zijn met groepsbinding binnen het forum. Alleen maar positief, zelfs een militair raakvlak. Juist het tegen elkaar aanzeuren op deze wijze zorgt dat mensen een band krijgen, alhoewel dat nooit geuit zal worden op de manier waarop het hier gezegd word
Dat noem je nou grote mond klein hartje.
Overigens, lang leve de Nederlandse Spoorwegen
Geen antwoord op mijn vraag. Maar boeiend, het is slowchat.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef Pumatje het volgende:
Lekker boeiend, het is slow-chat.
Als dit op het moment de chat is, is het de chat.
Wil je een ander onderwerp lotuss, go your gang..
Niet zo zeuren.
Een band creëren met elkaar, geen probleem.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Maar boeiend, het is slowchat.
Gewoon, omdat het kan.
Ik heb het idee dat Maitje en Esses in dit geval "buddy" iets te letterlijk nemen. Heb er meteen een beeld bij dat ze naakt bij elkaar in de slaapzak liggen als ze op oefening zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een band creëren met elkaar, geen probleem.
GOBS ( gevechts opleiding buddy systeem ) is er niet voor niets.
ik vond dr geen reet aan, mijn instructeur was nogal van het met beleid door het terrein. met de 4tonner had ik een andere instructeur, die was meer van het doorrijden en de bagger opzoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Erasmo het volgende:
Volgende week terreincursus MB&Laro @ Oirschot![]()
Gaat nog leuk worden met dit weer
Ach het is beter dan de normale werkweekquote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik vond dr geen reet aan, mijn instructeur was nogal van het met beleid door het terrein. met de 4tonner had ik een andere instructeur, die was meer van het doorrijden en de bagger opzoeken
Ah je weet dat je max in je ondergoed in een slaza ligtquote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Maitje en Esses in dit geval "buddy" iets te letterlijk nemen. Heb er meteen een beeld bij dat ze naakt bij elkaar in de slaapzak liggen als ze op oefening zijn.
Want lichaamswarmte is natuurlijk de meest ideale manier om een onderkoeld iemand op te warmen
(ja dat weet ik toevallig, ruim 8 jaar EHBO, mét praktijkervaring)
Op dit moment? Ben jij diegene die concreet de meet organiseert maar doet dat er iets toe ^^ Als mensen dan niet kunnen, waar je overigens die aanhalingstekens beter weg kunt laten, want dienst hebben is gewoon niet kunnen, dan moeten ze dat gemis toch op een andere manier oplossen?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een band creëren? WIe is concreet bezig met het organiseren van een [DEF] meet? En wie "kunnen" er niet?
By the way, als er twee mensen aan het kleffen zijn in een groep, is dat dan eerder een "band creëren" of zich van de rest afzonderen?
En jij als je overstapt nog VPV-B :pquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt al burger B neem ik aan? Dan krijg je idd na militaire module je rijbewijs. Je kunt in Best ff pasfoto's laten maken. Gewoon aan je instructeur vragen of je tijdens t lessen ff naar Best kunt rijden
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:28 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij als je overstapt nog VPV-B :p
Jup heb ikquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt al burger B neem ik aan? Dan krijg je idd na militaire module je rijbewijs. Je kunt in Best ff pasfoto's laten maken. Gewoon aan je instructeur vragen of je tijdens t lessen ff naar Best kunt rijden
Het is een vrij land.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
![]()
Ach jee... kom op!
Beetje slowchat kleffe en beffe mag toch wel!
Het is goedkoper met mijn eigen cameraquote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Bouke-p het volgende:
Op het NS Station in Best staat een pasfotoautomaat
Neequote:
Ruiimdenkendquote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik voel me totaal niet achtergesteld.
Het is alleen dat als ik een kleffie & beffie verhaal wil lezen, dat ik dan wel een bouquetromannetje pak, niet een [DEF] slowchat.
Net zomin als dat ik het kan waarderen als mensen elkaar in het openbaar aflebberen. Ik ben zelf heel ruimdenkend, maar doe het dan wel zodat anderen er geen last van hebben.
Als je het niet eens bent met mijn vergelijking, prima, maar dit is mijn mening.
Ik lees nu al 2 keer het woord beffen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:![]()
Ach jee... kom op!
Beetje slowchat kleffe en beffe mag toch wel!
Serieus? hmm nouja A heb ik gelukkig al een hele tijd. maar die motorfunctie moet er ooit komenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee![]()
Je krijgt geld om je A rijbewijs te halen als jij een motorfunctie hebt, als jij die niet hebt, dan mag je hem zelf betalen (A) En dan kan je alsnog op kosten des baas een VPV-A halen
Maar het lessen daadwerkelijk is in de burgermaatschappij.
Als ik over mijn ruimdenkendheid wil posten, dan doe ik dat wel in KPD of in KEL. Neem maar van mij aan dat ik ruimdenkend zat ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ruiimdenkend![]()
Maar laten we een biertje drinken ooit en 't daar maar bij laten.
[..]
Ik lees nu al 2 keer het woord beffen?Sorry hoor :")
Ander onderwerp xD
Dan ga je de VPV-A opleiding doen, allemaal extra rijvaardigheidsshit, je moet minimaal 6 maanden rijervaring hebben, maar die heb je blijkbaar wel. En dan daarbij ga je naar Oirschot ff weekje lekker rondkrossen, blauw blauw uitproberen, en dan krijg je hem xDquote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Bouke-p het volgende:
Serieus? hmm nouja A heb ik gelukkig al een hele tijd. maar die motorfunctie moet er ooit komenIk ziemezelf wel rijden op een FJR1300
Ok, laat ik mijn mond dan maar houden over je ruimdenkendheidquote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik over mijn ruimdenkendheid wil posten, dan doe ik dat wel in KPD of in KEL. Neem maar van mij aan dat ik ruimdenkend zat ben.
Maar blijkbaar staat ruimdenkendheid voor jou gelijk aan er op welk tijdstip dan ook geen probleem mee hebben dat het voor je neus gebeurt.
Ik heb mijn mening ge-uit, ik hoop maar dat anderen mijn mening respecteren.
Erom lachen deed ik al, zie post 101.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok, laat ik mijn mond dan maar houden over je ruimdenkendheidEn je mening respecteer ik ook wel hoor, maar daar om lachen meg ik ook wel. Dat is dan het stukje wederzijds respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |