Ik heb het idee dat Maitje en Esses in dit geval "buddy" iets te letterlijk nemen. Heb er meteen een beeld bij dat ze naakt bij elkaar in de slaapzak liggen als ze op oefening zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een band creëren met elkaar, geen probleem.
GOBS ( gevechts opleiding buddy systeem ) is er niet voor niets.
ik vond dr geen reet aan, mijn instructeur was nogal van het met beleid door het terrein. met de 4tonner had ik een andere instructeur, die was meer van het doorrijden en de bagger opzoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Erasmo het volgende:
Volgende week terreincursus MB&Laro @ Oirschot![]()
Gaat nog leuk worden met dit weer
Ach het is beter dan de normale werkweekquote:Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik vond dr geen reet aan, mijn instructeur was nogal van het met beleid door het terrein. met de 4tonner had ik een andere instructeur, die was meer van het doorrijden en de bagger opzoeken
Ah je weet dat je max in je ondergoed in een slaza ligtquote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Maitje en Esses in dit geval "buddy" iets te letterlijk nemen. Heb er meteen een beeld bij dat ze naakt bij elkaar in de slaapzak liggen als ze op oefening zijn.
Want lichaamswarmte is natuurlijk de meest ideale manier om een onderkoeld iemand op te warmen
(ja dat weet ik toevallig, ruim 8 jaar EHBO, mét praktijkervaring)
Op dit moment? Ben jij diegene die concreet de meet organiseert maar doet dat er iets toe ^^ Als mensen dan niet kunnen, waar je overigens die aanhalingstekens beter weg kunt laten, want dienst hebben is gewoon niet kunnen, dan moeten ze dat gemis toch op een andere manier oplossen?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een band creëren? WIe is concreet bezig met het organiseren van een [DEF] meet? En wie "kunnen" er niet?
By the way, als er twee mensen aan het kleffen zijn in een groep, is dat dan eerder een "band creëren" of zich van de rest afzonderen?
En jij als je overstapt nog VPV-B :pquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt al burger B neem ik aan? Dan krijg je idd na militaire module je rijbewijs. Je kunt in Best ff pasfoto's laten maken. Gewoon aan je instructeur vragen of je tijdens t lessen ff naar Best kunt rijden
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:28 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij als je overstapt nog VPV-B :p
Jup heb ikquote:Op zondag 28 februari 2010 19:21 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt al burger B neem ik aan? Dan krijg je idd na militaire module je rijbewijs. Je kunt in Best ff pasfoto's laten maken. Gewoon aan je instructeur vragen of je tijdens t lessen ff naar Best kunt rijden
Het is een vrij land.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
![]()
Ach jee... kom op!
Beetje slowchat kleffe en beffe mag toch wel!
Het is goedkoper met mijn eigen cameraquote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Bouke-p het volgende:
Op het NS Station in Best staat een pasfotoautomaat
Neequote:
Ruiimdenkendquote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik voel me totaal niet achtergesteld.
Het is alleen dat als ik een kleffie & beffie verhaal wil lezen, dat ik dan wel een bouquetromannetje pak, niet een [DEF] slowchat.
Net zomin als dat ik het kan waarderen als mensen elkaar in het openbaar aflebberen. Ik ben zelf heel ruimdenkend, maar doe het dan wel zodat anderen er geen last van hebben.
Als je het niet eens bent met mijn vergelijking, prima, maar dit is mijn mening.
Ik lees nu al 2 keer het woord beffen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:![]()
Ach jee... kom op!
Beetje slowchat kleffe en beffe mag toch wel!
Serieus? hmm nouja A heb ik gelukkig al een hele tijd. maar die motorfunctie moet er ooit komenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee![]()
Je krijgt geld om je A rijbewijs te halen als jij een motorfunctie hebt, als jij die niet hebt, dan mag je hem zelf betalen (A) En dan kan je alsnog op kosten des baas een VPV-A halen
Maar het lessen daadwerkelijk is in de burgermaatschappij.
Als ik over mijn ruimdenkendheid wil posten, dan doe ik dat wel in KPD of in KEL. Neem maar van mij aan dat ik ruimdenkend zat ben.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ruiimdenkend![]()
Maar laten we een biertje drinken ooit en 't daar maar bij laten.
[..]
Ik lees nu al 2 keer het woord beffen?Sorry hoor :")
Ander onderwerp xD
Dan ga je de VPV-A opleiding doen, allemaal extra rijvaardigheidsshit, je moet minimaal 6 maanden rijervaring hebben, maar die heb je blijkbaar wel. En dan daarbij ga je naar Oirschot ff weekje lekker rondkrossen, blauw blauw uitproberen, en dan krijg je hem xDquote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Bouke-p het volgende:
Serieus? hmm nouja A heb ik gelukkig al een hele tijd. maar die motorfunctie moet er ooit komenIk ziemezelf wel rijden op een FJR1300
Ok, laat ik mijn mond dan maar houden over je ruimdenkendheidquote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik over mijn ruimdenkendheid wil posten, dan doe ik dat wel in KPD of in KEL. Neem maar van mij aan dat ik ruimdenkend zat ben.
Maar blijkbaar staat ruimdenkendheid voor jou gelijk aan er op welk tijdstip dan ook geen probleem mee hebben dat het voor je neus gebeurt.
Ik heb mijn mening ge-uit, ik hoop maar dat anderen mijn mening respecteren.
Erom lachen deed ik al, zie post 101.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok, laat ik mijn mond dan maar houden over je ruimdenkendheidEn je mening respecteer ik ook wel hoor, maar daar om lachen meg ik ook wel. Dat is dan het stukje wederzijds respect
Ieders mening wordt gerespecteerd...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik over mijn ruimdenkendheid wil posten, dan doe ik dat wel in KPD of in KEL. Neem maar van mij aan dat ik ruimdenkend zat ben.
Maar blijkbaar staat ruimdenkendheid voor jou gelijk aan er op welk tijdstip dan ook geen probleem mee hebben dat het voor je neus gebeurt.
Ik heb mijn mening ge-uit, ik hoop maar dat anderen mijn mening respecteren.
uh ja, 6 jaar alweerquote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan ga je de VPV-A opleiding doen, allemaal extra rijvaardigheidsshit, je moet minimaal 6 maanden rijervaring hebben, maar die heb je blijkbaar wel. En dan daarbij ga je naar Oirschot ff weekje lekker rondkrossen, blauw blauw uitproberen, en dan krijg je hem xD
Perfectquote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Bouke-p het volgende:
Op het NS Station in Best staat een pasfotoautomaat
Ga voor een P&B functie op schiphol (politie en beveiliging) is een leukere functie, daar zie ik mezelf ook nog wel lopen, kan je ook lekker op de motor enzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:49 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uh ja, 6 jaar alweerIk sla de vrijwillig verplichte kutfunctie wel over en ga gelijk op de motor beginnen, lijkt me wel een goed plan
![]()
Wat maakt het jou uit wat voor band esses en Maitje creëren..quote:Op zondag 28 februari 2010 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Maitje en Esses in dit geval "buddy" iets te letterlijk nemen. Heb er meteen een beeld bij dat ze naakt bij elkaar in de slaapzak liggen als ze op oefening zijn.
Want lichaamswarmte is natuurlijk de meest ideale manier om een onderkoeld iemand op te warmen
(ja dat weet ik toevallig, ruim 8 jaar EHBO, mét praktijkervaring)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |