Geen dank.quote:Sup niggah,
Bestellen?
Pommes frites
Auch vegaterische stuff
Wass drinken?
1 + 1 = 2
Spatah
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
O = Ober
D = Du
O: Gutendag
D: Gutentag
O: Was mochten Sie trinken?
D: Gib mir eine bier
O: JAWOHL Herr obersturmbahnfuhrer
D: SCHNELL ICH HABE NICHT VIEL ZEIT
O: Bitte, geniesen sie von ihren bier
D: Danke! JETZT GEHEN SIE NACH DEM OSTFRONT!!
O: JAWHOL! Heil Hitler
D: Heil Hitler
(ergens in 1943, in een Berlijnse kroeg)
Best aardig, maar ik zou nog even kijken naar spelfouten en grammatica.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Prevy het volgende:
Gemaakt en klaar (H)
Ober: Guten Tag!
Klant: Guten Tag!
Ober: Was würden Sie damit
Klant: Was ist heute im Angebot
Ober: Heute ist unser Angebot Tomatensuppe
Ober: Wenn Sie nicht essen Fleisch, haben wir auch vegetarische Gerichte.
Klant: Tun Sie mir nur eine Tomatensuppe
Ober: Möchten Sie etwas trinken?
Klant: Nein, danke
Ober: Tomatensuppe war zwei Euro und fünfzig Cent
Klant: Hier haben Sie zwei Euro und fünfzig Cent
Ober: Danke
Klant: Danke, Tschus!
Ober: Was würden Sie damit --> Echtquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Prevy het volgende:
Gemaakt en klaar (H)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
Vleestomaat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Igen het volgende:
En, uh, tomatensoep aanbieden en dan erop wijzen dat er ook vegetarische gerechten zijn? Zijn tomaten tegenwoordig niet meer vegetarisch?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Prevy het volgende:
Nee,
Hij vraagt was is de aanbieding voor vandaag.
Dan zegt de ober tomatensoep daarna zegt hij erachter, als uw geen vlees wilt dan hebben wij ook veg.............
Snapje?
op fok zitten alleen maar hbo/wo -ers in management functies..quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef Prevy het volgende:
Ja man,
Ik heb tenminste een leven.
Ik ga geen putje scheppen net als jou
Nee. De tomatensoep is al vegetarisch, dus dan is het toch al duidelijk dat ze vegetarische gerechten hebben? De tomatensoep namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Prevy het volgende:
Nee,
Hij vraagt was is de aanbieding voor vandaag.
Dan zegt de ober tomatensoep daarna zegt hij erachter, als uw geen vlees wilt dan hebben wij ook veg.............
Snapje?
Nee wij jou huiswerk doen grappig is..quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Prevy het volgende:
Hoerenzonen man die Fok.
Dat het zo erg is geworden op deze fora.
Al die kaaskoppen die grappig willen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
jounequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Prevy het volgende:
Igen iedereen die stuurt van die fake zinnen in dus ik kan de joune moeilijk zien maar als je me toch serieus wou helpen bedankt!
Du bist drinke ofzoeitsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef Prevy het volgende:
Ober: Guten Tag
Klant: Guten Tag
Ober: Du bist drinke ofzoeits :$ (ben slecht in duits)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Pixie. het volgende:
Maak zelf is je huiswerk pauper
Ah, het failliet van het onderwijs is daar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Prevy het volgende:
Wij hebben geen boeken meer maar laptops.
En op de website waar we moeten leren staat niks :S
je gebruikt het woord joune...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Prevy het volgende:
wat joune,
aap dat je bent.
Als je iets zegt wees dan duidelijker.
Oh, ja, mondeling. Als je mijn zinnetjes gebruikt komt het i.i.g. wel authentiek over.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Prevy het volgende:
Igen iedereen die stuurt van die fake zinnen in dus ik kan de joune moeilijk zien maar als je me toch serieus wou helpen bedankt!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS is een kankerdebiel, ik zou hem graag willen raken met mijn vuisten.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS is een kankerdebiel, ik zou hem graag willen raken met mijn vuisten.
Zoiets had ik wel verwacht toen ik jou zag typen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Prevy het volgende:
Wij hebben geen boeken meer maar laptops.
En op de website waar we moeten leren staat niks :S
je bent zelf een homo, luie kut buitenlander.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Prevy het volgende:
No man,
Volgende topic is, Waar woont RedFever007
Want dan ga jij zien als jij zo door blijft gaan met je homo reacties.
1. ik ben geen aapquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef Prevy het volgende:
Hee,
Aap..
1. Ik heb geen scooter.
2. Ik rook niet.
3. Je kan gewoon niet tegen dat wij beter zijn dan jullie kaaskoppen.
Nounouquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Prevy het volgende:
is goed man ik wil jou ook wel aanraken, dan ga jij zien niet groot praten via internet hoerenzoon.
Jij weet niet wie ik ben.
Lieve Prevy,quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef Prevy het volgende:
SamStar,
Ik ben zowiezo beter dan jou anders zal je geen tijd verspillen in mij :S ...
Jij moet niet zo dom doen, schelden via internet durven die Nederlanders het wel maar als je voor me staat.
gast, je scheld zelf ook via internet, beetje hypocriet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Prevy het volgende:
Hou je kanker bek dicht :S
Hoerenzoon, gast, als je zo groot bent he?
Geef je adres en die shit, kijken of je in het echt ook zo gaat praten.
Lieve Prevy,quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Prevy het volgende:
dan ben je een turkse mongool namelijkquote:
Halloquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef Prevy het volgende:
Hallo,
Ik heb morgen iets mondelings en ze willen dat ik dit gesprek uitvoer met een vriend.
Het moet hierover gaan:
Jij laat de volgende zaken aan de orde komen tijdens het gesprek:
1.Begroeting klant.
2. Vraag de klant wat hij/zij wilt bestellen.
3. Vertel welk gerecht vandaag in aanbieding is.
4. Geef aan dat er ook vegetarische gerechten zijn, als de klant geen vlees eet.
5. Vraag wat de klant wilt drinken.
6. Reken uit hoeveel alles bij elkaar kost
7. Neem afscheid.
Nu moet ik dus met me vriend doen net of ik de ober ben en hij de klant is dus hij gaat zitten dat ik dan naar hem toe moet, wie kan me misschien helpen met de preciese tekst,
het liefst zoals:
Ober: Guten Tag
Klant: Guten Tag
Ober: Du bist drinke ofzoeits :$ (ben slecht in duits)
Alvast bedankt
Kes lan. Kime hava atıyorsun? Kendine gel, doğru dürüst davran, hareket ve sözlerine dikkat et.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef Prevy het volgende:
Fuck jullie kanker racisten,
Geef je adres kanker aap.
KOM DAN JONGEN KOM DAN! DAN OOK GEEN GEZEIK HEquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef Prevy het volgende:
Nee, bij TS is dit volgens mij realistischer:quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hallo
Hallo
Was willst du bestellen?
Das liegt daran, was ist in die Anbietung?
Die Tomatensoepe mit Koninchen ist in die Anbietung, aber er sind auch vegetärische gerächten, für wenn du kein Fleisch esst.
Oké, ich neme die Tomatensoepe.
Was willst du drinken?
Eistee, wenn es kan.
Oké, das ist fünften euro.
Alstüblif, danke.
zo klopt het 100%
Uh... ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Prevy het volgende:
Hoezo?
Ben je er ingetrapt kaaskop?![]()
fuck jullie allemaal...
Cut man. Wie denk je pronken? Gedraag je, gedragen zich goed, besteden aandacht aan beweging.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Wxqpr het volgende:
[..]
Kes lan. Kime hava atıyorsun? Kendine gel, doğru dürüst davran, hareketlerine dikkat et.
Gedraag je.
Stoer man. Wat ga je doen, een paar medekoters optrommelen of een ruit ingooien? Dat je je überhaupt laat opnaaien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Prevy het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS: Gutentag, ich möchte gerne etwas trinken, ein fristi bitte
Ober: Heil Hitler, kein fristi für ausländer, Ausländer kannen nur wasser trinken!!
TS: Sie sind rassistisch eingestellt!! Geben Sie mir dein adres.
Ober: Nein, wir mussen die auslander ausruhen, sie sind scheinhunden, besonders die schwarzen!!!
TS: Scheisse!!!
Zijn de buitenlanders dan zo vermoeid?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:13 schreef Lord_Cardigan het volgende:
TS: Gutentag, ich möchte gerne etwas trinken, ein fristi bitte
Ober: Heil Hitler, kein fristi für ausländer, Ausländer kannen nur wasser trinken!!
TS: Sie sind rassistisch eingestellt!! Geben Sie mir dein adres.
Ober: Nein, wir mussen die auslander ausruhen, sie sind scheinhunden, besonders die schwarzen!!!
TS: Scheisse!!!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef Prevy het volgende:
Hij heeft ook wel spange beats op zijn hyves zeg! Vooral 'lean wit it', een pareltje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef ObviousTroll het volgende:
[ afbeelding ]
Spange boy checkt het raam.
De raam. Het is "Spange boy checkt de raam", net zoals het origineel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:23 schreef ObviousTroll het volgende:
[ afbeelding ]
Spange boy checkt het raam.
Lieve Prevy,quote:
Een royale fooi!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Iblis het volgende:
Sehr Geehrte Kunde (Kundin), ich möchte Ihnen einen schönen Tag wünschen.
Herzlichen dank!
Möchten Sie vielleicht etwas bei mir bestellen? Heute haben wir Kaiserschmarrn mit Bratwurst und Sauerkraut im Angebot, falls Sie kein Fleisch essen gibt’s auch Kaiserschmarrn nur mit Sauerkraut.
Ich hätte Kartoffelknödel und Käsespätzle.
Möchten Sie auch etwas dazu Trinken?
Gerne, ein Hefeweizen bitte.
Das kostet in gesammt 31,4159265358€
Machen Sie 10π€ davon! Bitte sehr!
Auf Wiedersehen!
Auf Wiedersehen!
Na, das ist doch prima! Verstehe wirklich nicht woruber TS sich beschwert.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. De tomatensoep is al vegetarisch, dus dan is het toch al duidelijk dat ze vegetarische gerechten hebben? De tomatensoep namelijk.
Maar goed.
Ober: Tach!
Klant: Moin moin!
Ober: Was wollnse?
Klant: Wat gibbet denn dann?
Ober: Heute hamma Tomatensuppe.
Ober: Aber wennse kein Fleisch essen, hamma auch Vegetarisches.
Klant: Dann häddich gern die Tomatensuppe.
Ober: Ein Getränk dazu?
Klant: Nö.
Ober: Das ist denn zwei fummfzich.
Klant: Bitte
Ober: Danke, ciao!
Klant: Ciao!
Zuerst mein Fahrrad zurück, danach das Trinkgeld!quote:
hij bedoelde het liefkozendquote:
spring voor de trein, negert.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Prevy het volgende:
Hoerenzonen man die Fok.
Dat het zo erg is geworden op deze fora.
Al die kaaskoppen die grappig willen doen.
goed idee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
Moet je Gerard Eckdom even mailen, die weet het wel...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
O = Ober
D = Du
O: Gutendag
D: Gutentag
O: Was mochten Sie trinken?
D: Gib mir eine bier
O: JAWOHL Herr obersturmbahnfuhrer
D: SCHNELL ICH HABE NICHT VIEL ZEIT
O: Bitte, geniesen sie von ihren bier
D: Danke! JETZT GEHEN SIE NACH DEM OSTFRONT!!
O: JAWHOL! Heil Hitler
D: Heil Hitler
(ergens in 1943, in een Berlijnse kroeg)
Ik denk niet dat je als ober een klant wil tutoyeren in Duitsland, dat is sowieso een beetje "not done" bij vreemden onderling, en is eigenlijk alleen vanzelfsprekend als je op heel vertrouwde voet met elkaar staat (vrienden e.d.). Je ziet vaak collega's nog Sie en Herr/Frau tegen elkaar zeggen na 20 jaar samenwerkingquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hallo
Hallo
Was willst du bestellen?
Das liegt daran, was ist in die Anbietung?
Die Tomatensoepe mit Koninchen ist in die Anbietung, aber er sind auch vegetärische gerächten, für wenn du kein Fleisch esst.
Oké, ich neme die Tomatensoepe.
Was willst du drinken?
Eistee, wenn es kan.
Oké, das ist fünften euro.
Alstüblif, danke.
zo klopt het 100%
Het tutoyeren is echt niet het grootste probleem bij dat stukje Duits hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:37 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als ober een klant wil tutoyeren in Duitsland, dat is sowieso een beetje "not done" bij vreemden onderling, en is eigenlijk alleen vanzelfsprekend als je op heel vertrouwde voet met elkaar staat (vrienden e.d.). Je ziet vaak collega's nog Sie en Herr/Frau tegen elkaar zeggen na 20 jaar samenwerking
Nederlanders zijn gewend een stuk informeler/jovialer te zijn in vergelijking met de meeste buitenlanders, wat bij zakelijke gesprekken (wat klant/ober contact ook is) dus de verkeerde indruk kan geven.
Laten we het maar niet hebben over veel andere conversaties in dit topic, wtf![]()
![]()
Echt, waarom maak je er een topic over als je het vervolgens zelf gaat maken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Prevy het volgende:
Gemaakt en klaar (H)
Ontkennen heeft geen zin hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Prevy het volgende:
Hoezo?
Ben je er ingetrapt kaaskop?![]()
fuck jullie allemaal...
Auch für den Geist der stets verneint?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin hoor.
wow.... een serieuze reactiequote:Op zondag 21 februari 2010 04:37 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als ober een klant wil tutoyeren in Duitsland, dat is sowieso een beetje "not done" bij vreemden onderling, en is eigenlijk alleen vanzelfsprekend als je op heel vertrouwde voet met elkaar staat (vrienden e.d.). Je ziet vaak collega's nog Sie en Herr/Frau tegen elkaar zeggen na 20 jaar samenwerking
Nederlanders zijn gewend een stuk informeler/jovialer te zijn in vergelijking met de meeste buitenlanders, wat bij zakelijke gesprekken (wat klant/ober contact ook is) dus de verkeerde indruk kan geven.
Laten we het maar niet hebben over veel andere conversaties in dit topic, wtf![]()
![]()
Daar krijg je vast geen Duitsquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:31 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik gok op de 2e van de Praktijkschool!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |