Nu jij er weer bent wel.quote:
Ze zijn groter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn snel vergeten na het tonen van je pronte cupjes B.
Valt me ook weer een keer mee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had het even niet over jou.![]()
RealZeus staat wat treetjes lager.
Euh...architectuur noemen we dat hier in Nederland.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
Weet je wat irritant is. Mensen die over 'jullie allemaal' spreken terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Mooi hotel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beweer ik inderdaad
Ohquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
uhu, je gaat weer goed vandaag!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ben je weer aan het afstrepen op je ckecklist?
Zonder pics zijn ze kleiner.quote:
Ja, ik heb het toch ook niet over zij die het niet doen.quote:
Ik lees een boek van Darren Shan. The vampire assistant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lees je?
Ik ben bezig in Eclips, maar ik kan m niet opzij leggen als ik eenmaal leesDus heb ik m in no time uit.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu jij er weer bent wel.![]()
Hoestie?
Jaquote:
Maak je niet zo druk en negeer ze dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie zijn serieus veel kinderachtiger dan ik. En maar vol blijven houden dat ik een puber ben, terwijl jullie hier overdreven gaan zitten reageren op me en het hechte clubje zijn die me buitensluiten whooo.
De medina van Marrakesh vind ik toch mooier dan de Bijlmer eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...architectuur noemen we dat hier in Nederland.
Watsdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beweer ik inderdaad
GMTAquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:15 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk
Hoe voelt dat nu eigenlijk, scoren met je tieten als je intelligentie tekort schiet? Is het dan net zo bevredigend als je scoort? Of voelt het toch een beetje als een teleurstelling?quote:
Leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees een boek van Darren Shan. The vampire assistant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |