Want er is maar 1 computer in Marokko wou je zeggen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je via proxy fokt en je IP op poixie.tk een Marokkaans IP-adres was en dat was die van Nadiaschoonheid ook. Zo opgelost, weg nu.
Ja inderdaad. Hoewel dat laatste is het mist erg is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen had
Dat zou me niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat er is maar 1 computer in Marokko wou je zeggen?![]()
Ik ga het ook proberenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wel! Half 9 begint er iets van lief wil zien en dan ga ik er naast liggen (mijn voorwaarde was in bed kijken) en flikker ik toch in slaap!
HEYquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
* biertje gooit richting Rival
En je bent heel erg 16.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben hartstikke leuk, dat is hier alleen verknalt door jullie.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoewel dat laatste is het mist erg is.
Nou, veel meer zullen het er niet zijn en het is wel erg obvious omdat zij een troll was en jij bent ook een troll. Perfect match. Faggot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Een "tandenloze dronken walvis op het droge" komt meer in de buurt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wordt niet "uitgescholden"() voor "kut op benen"....
Okequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik geef je er wel gelijk 2 ok?
Ik vond 1 nog wel wat optimistisch eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bulletslut het volgende:
ik ben best trots op mezelf dat ik het niet gedaan hebquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat iemand die makkelijke opmerking wilde maken.
Ik vond het een kwart! Half vind ik nog te veelquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist misschien, maar ik moest wel lachen om kut op benen en die halve poging om taly de pies lauw te maken.
Wie speelt hier fagot?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, veel meer zullen het er niet zijn en het is wel erg obvious omdat zij een troll was en jij bent ook een troll. Perfect match. Faggot.
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander en niet in het minste aan jezelf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk, dat is hier alleen verknalt door jullie.
Is ze zwanger dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een "tandenloze dronken walvis op het droge" komt meer in de buurt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die veel oudere vrienden van je doen waarschijnlijk precies hetzelfde, want ik zie op dit moment niet in welk ander voordeel ze zouden hebben van je qua omgang.
Ontken even dat jullie met zijn allen mij aan gaan zitten vallen hier. Dat ken je toch zien of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander niet niet in het minste aan jezelf.
Typisch weer een puberuitspraak. Geen verantwoordelijkheid willen of kunnen nemen voor je woorden en/of daden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander niet niet in het minste aan jezelf.
Typisch weer een puberuitspraak. Geen verantwoordelijkheid willen of kunnen nemen voor je woorden en/of daden.
Engels antwoorden is stoer. Dat weet je toch, kreng.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
schijnbaar wel.. anders reageerde je er niet op
Hey, laat mij er even buiten jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken even dat jullie met zijn allen mij aan gaan zitten vallen hier. Dat ken je toch zien of niet?
Lijkt me best kut (op poten), zo in PUB een oude wijze te zijn, met heel veel aanhang en dan ineens weer onderaan te moeten beginnen als je met de grote mensen mee gaat praten.quote:
Wie, RealZeus?quote:
I'm sorry you biatchquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engels antwoorden is stoer. Dat weet je toch, kreng.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, veel meer zullen het er niet zijn en het is wel erg obvious omdat zij een troll was en jij bent ook een troll. Perfect match. Faggot.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me best kut (op poten), zo in PUB een oude wijze te zijn, met heel veel aanhang en dan ineens weer onderaan te moeten beginnen als je met de grote mensen mee gaat praten.
Mijn boek heb ik nog lang niet uit. En ik denk dat er naar kijken al genoeg is om in slaap te pleurenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberenIk wil m'n boek uit hebben... Maar eigenlijk ook niet
Ik zit alleen niet in PUB. Dat scheelt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me best kut (op poten), zo in PUB een oude wijze te zijn, met heel veel aanhang en dan ineens weer onderaan te moeten beginnen als je met de grote mensen mee gaat praten.
Apparently. En ik zal wel heel goed zijn in pijpen zonder die tanden!quote:
Ik had hem ook niet persé van jou verwacht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben best trots op mezelf dat ik het niet gedaan heb
Bij mij mag ze best bovenop beginnen hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
_!
Mensen die denken dat ze het in belasting-betalen-voor-Balkie-Nederland zoveel beter hebben.
wil er ook wel 2 pakken hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
het is je vergeven! (als je er straks nog 1 pakt)
Ga je er nu serieus op in? Dat zegt ook wel wat als je je bedreigt voelt door zo'n meiske.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander en niet in het minste aan jezelf.
*vingers in je oren* IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt altijd aan een ander en niet in het minste aan jezelf.
Ik had het even niet over jou.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Apparently. En ik zal wel heel goed zijn in pijpen zonder die tanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |