en het begon allemaal met zo een leuke grapquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken even dat jullie met zijn allen mij aan gaan zitten vallen hier. Dat ken je toch zien of niet?
Wat lees je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn boek heb ik nog lang niet uit. En ik denk dat er naar kijken al genoeg is om in slaap te pleuren
Maar van pijpen wordt je toch niet zwangerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Apparently. En ik zal wel heel goed zijn in pijpen zonder die tanden!
Echt welquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar van pijpen wordt je toch niet zwanger![]()
Nou m,n Marokkaanse ex kwam hier niet naartoe voor het weer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
_!
Mensen die denken dat ze het in belasting-betalen-voor-Balkie-Nederland zoveel beter hebben.
we zijn weer aan het scoren!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
wil er ook wel 2 pakken hoorben nie zo moeilijk
Het leven gaat wel meer tegenvallen. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken even dat jullie met zijn allen mij aan gaan zitten vallen hier. Dat ken je toch zien of niet?
Dan bij deze een goeie tip van ome Krea (want vanaf 11, beslissen ze zelf): --> Puber- & Tienertalkquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit alleen niet in PUB. Dat scheelt.
Is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar van pijpen wordt je toch niet zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het meiske is pas 16! Verstand van sarcasme komt wel met de jaren!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef rival het volgende:
[..]
en het begon allemaal met zo een leuke grap
Voor de prachtwijken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou m,n Marokkaanse ex kwam hier niet naartoe voor het weer.
LOLquote:
Zo lief en onschuldig en onbedorvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef rival het volgende:
[..]
en het begon allemaal met zo een leuke grap
Ik heb hier gisteravond mijn eerste post gezet...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie zijn serieus veel kinderachtiger dan ik. En maar vol blijven houden dat ik een puber ben, terwijl jullie hier overdreven gaan zitten reageren op me en het hechte clubje zijn die me buitensluiten whooo.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt me wijs maken dat je in Marokko een lekker leven lijdt in je kleihut?
NANANANA NANANANA NANANANA NANANANA NANANA *Ik hoor je lekker toch niet!!!! *quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
*vingers in je oren* IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET!!!
Dat soort dingen zijn snel vergeten na het tonen van je pronte cupjes B.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie zijn serieus veel kinderachtiger dan ik. En maar vol blijven houden dat ik een puber ben, terwijl jullie hier overdreven gaan zitten reageren op me en het hechte clubje zijn die me buitensluiten whooo.
Dat ligt aan je definitie van gezellig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
is het hier al wat gezelliger?
jullie zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |