Stoelen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef GuidooH het volgende:
In China doen ze dat wel toch, daar eten ze alles met 4 poten behalve ...... ?
..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Bulletslut het volgende:
Ik stelde me iets anders voor bij die TT
Kat smaakt ongeveer als konijn, maar dan malser.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wilde ook zoiets posten, gezeik altijd. Katten of honden zijn vies en het is niet voor te stellen dat je zoiets zou eten, maar een konijn met kerst of een kalkoentje is geen probleem
Tja... er zijn nu wel meer zaken verboden die toen heel gewoon waren.quote:Bigazzi zelf begrijpt weinig van de ophef. "In de jaren dertig en veertig was het eten van kattenvlees in Italië heel normaal", aldus de kok.
Volgens mij is het in Nederland niet verboden om kat te eten. Dus wat let je....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef WallOfStars het volgende:
te Funny....en hypocriet, cat niet koe wel, hond niet varken wel.
sad humans.
Ach vlees is vlees, maarja als het bij wet niet mag.....
see sad person.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Kat smaakt ongeveer als konijn, maar dan malser.
En ja, ik spreek uit ervaring.
Hij had het niet over katten, maar over poezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Hypocriet. Varkens, koeien en kippen zijn geen probleem. Maar katten blijkbaar wel.
Tja sommigen hebben het net niet doorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij had het niet over katten, maar over poezen.
same herequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom je überhaupt sommige dieren wel mag eten, en andere weer niet (buiten bedreigde diersoorten en zulks).
Onze kat is vervelend... Geef maar recept.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederland niet verboden om kat te eten. Dus wat let je....
Kan je wel een recept geven....
Hond is ranzigquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef Ringo het volgende:
Ik zou het graag eens proberen.
In tegenstelling tothond
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is nog goedkoop ook, meestal kun je ze gratis afhalen bij mensen thuis.
Hé, ik was 9 jaar oud!!quote:
Tja, eerst koudmaken, natuurlijk. Dan jasje uittrekken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:58 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Onze kat is vervelend... Geef maar recept.
Ik heb wel eens ooit een reportage gelezen over het klaarmaken van honden. Die moest je de haren afschroeien boven een vuurtje van palmbladeren. En dan smaakten ze naar geit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hond is ranzig![]()
Maar waarom kat wel en hond niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |