Dat briefje hing niet op de deur, maar op het raam.......aan de binnenkant.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daarbij komt dat het niet aantoonbaar is dat er diefstal of huisvredebreuk is gepleegd. Dat er een briefje hangt, wil niet zeggen dat men daadwerkelijk in je huis is geweest.
Een Pro-deo advocaat is toch niet gratis. Daar betaal je toch nog 150-200 euro voor dacht ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:49 schreef nachtdier3 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet. Over kosten van een rechtzaak hoef je je geen zorgen te maken. Als je geen vermogen hebt, kun je een advocaat op basis toevoeging krijgen.
Indien interesse, weet ik wel iemand die je op die manier bij kunt staan. Een kraakadvocaat, maar wel een toffe! Je kunt me een pm'tje sturen dan, dan mail ik je zn naam door. Die zal je zeker bijstaan denk ik en zit ook nog eens in je regio als ik het me dat goed herinner.
Er is inderdaad een inkomensafhankelijke bijdrage. Maar je hebt geen dure advocaat die voor elke paar minuten een gepeperde rekening stuurt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een Pro-deo advocaat is toch niet gratis. Daar betaal je toch nog 150-200 euro voor dacht ik.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:53 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een inkomensafhankelijke bijdrage. Maar je hebt geen dure advocaat die voor elke paar minuten een gepeperde rekening stuurt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:41 schreef JCC het volgende:
[...] Maar dat is iets heel anders. [...]
Nee joh...mijn tvp bedoelde ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach en wee, de moraalridder is er ook
Ik zou niet durven...quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je het over de mijne had![]()
Dat vind ik dus inderdaad ook vreemd. Hij kon één nachtje bij zijn vader slapen!! Waarom niet meer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:27 schreef Viper_74 het volgende:
Slaap je nou in de auto ?
Kan je niet bij je ouders slapen ?
Dat draagt wel bij aan de hoax-factor van dit verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus inderdaad ook vreemd. Hij kon één nachtje bij zijn vader slapen!! Waarom niet meer?
Als mijn zoon zoiets zou overkomen, zou ik hem zeker wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |