abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:41:29 #41
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78107233
Jammer dat de oorspronkelijk TS geen nieuw topic heeft geopend, nou zijn de verkeerde posts blauw Nou ja, dan maar wat meer moeite doen om mee te lezen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_78107290
dat koop je dus niet even zo nieuw

Colbertje 300 euro
paar broeken van 150 euro
ga zo maar door! en ik baal er ook inderdaad van dat mn laptop met al mijn vakantie foto's etc weg is maargoed we zullen het vanavond zien

Dat had ik overigens al in mijn bezit voordat ik hier kwam wonen. Anyway ik hoop wel dat de cam van me pa werkt want mijn eigen cam is dus ook weg
Of wel?
pi_78107368
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Pikachu21 het volgende:

Colbertje 300 euro
ga zo maar door! en ik baal er ook inderdaad van dat mn laptop met al mijn vakantie foto's etc weg is maargoed we zullen het vanavond zien

Dat had ik overigens al in mijn bezit voordat ik hier kwam wonen. Anyway ik hoop wel dat de cam van me pa werkt want mijn eigen cam is dus ook weg
Wat een verhaal. En die lul zegt niet waar hij het gelaten heeft?
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:44:59 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78107370
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef wonderer het volgende:
Jammer dat de oorspronkelijk TS geen nieuw topic heeft geopend, nou zijn de verkeerde posts blauw Nou ja, dan maar wat meer moeite doen om mee te lezen.
Je zal mijn posts lezen Gnagnagna
Je moeder is een hamster
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:45:36 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78107397
wat een stormlooptopique!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78107446
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ja, right ja.. Als één of andere huurbaas er met mijn zooi vandoor gaat, dan ga ik niet op fok zitten, dan ga ik naar die huisbaas toe en dan ga ik niet weg zonder mijn spullen.

Dat hij het uit dat huis haalt is nog tot daar aan toe, maar ze dan niet teruggeven...

Edit: en al helemaal als de politie weigert om hun werk te doen. (Aangifte)
Dat was mijn plan gistere avond ook hoor;) had de schanieren er al uit maar heb me toch bedacht dat ik eerst wou weten wat er vandaag uit zou komen.
Helaas gaat dit ook niet zo maar 123

eten is bijna klaaar! begin zenuwachtig te worden
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:47:30 #47
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_78107467
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Dat was mijn plan gistere avond ook hoor;) had de schanieren er al uit maar heb me toch bedacht dat ik eerst wou weten wat er vandaag uit zou komen.
Helaas gaat dit ook niet zo maar 123

eten is bijna klaaar! begin zenuwachtig te worden
Wat ga je eten?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_78107472
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Pikachu21 het volgende:

Colbertje 300 euro

Maar de huurbaas zegt dat hij niks gezien heeft? Van wat niet? Alleen die kleding niet? Of je spullen niet? De rest van de inboedel, bed, bank, tafels, tv? Daar moet ie dan toch ook wat mee gedaan hebben? En wat zegt de huurbaas nou eigenlijk: ja, je hebt je huur niet betaald dus je komt er niet meer in? Wat heeft ie gezegd toen jij vroeg; wtf is aan de hand man
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:49:16 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78107547
Stom van je dat je niet bij de GBA ingeschreven hebt. Bij de woningbouwvereniging waar ik huur is dát ook een reden om me uit m'n huis te flikkeren . Gelukkig ben ik wel zo slim geweest .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78107586
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Green1 het volgende:

[..]

Wat een verhaal. En die lul zegt niet waar hij het gelaten heeft?
Hij ontkent het.. hij gaf toe dat het pand ontruimd was 'Ja dat krijg je ervan heh als je niet achterloopt'
Toen ik vroeg waar mijn kleren etc waren wist hij van niks?
Hij had niks zien liggen toen hij het pand ontruimde

terwijl dit dus gewoon dikke bullshit is! maar daar zit je dan.. probeer dit maar ns te bewijzen.

daarom ga ik er ook strakjes langs ( bij mn oude huis dan )
Of wel?
pi_78107595
Ga je echt vannacht of vanavond? Ik zit hier ook gewoon een beetje zenuwachtig te zitten te zijn!
Succes! Hoop ECHT dat je spulletjes er nog zijn. Anders de winkel beneden even leeg halen als onderpand
pi_78107668
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:53:03 #53
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_78107697
Wat nou ladder?!

I'm Back Again!
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:54:37 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78107757
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pikachu21 het volgende:
Dankjewel dacht al waarom kan ik niet reageren in het topic!

Anyway ik ga inderdaad maar ns contact opnemen met die advocaat van JCC vnvnd ga ik toch de ladder ff op.
Dan kan het slecht idee of niet zijn! maar ik moet dit gewoon weten.
Gatver wat een ellende man. Echt horror is dit dus ik leef met je mee (al heb je daar er niks aan natuurlijk)
Mag ik vragen huurde je bij een woningstichting/corporatie of een onderverhuurder/louche pandbezitter?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 17-02-2010 18:04:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78107765
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Maar de huurbaas zegt dat hij niks gezien heeft? Van wat niet? Alleen die kleding niet? Of je spullen niet? De rest van de inboedel, bed, bank, tafels, tv? Daar moet ie dan toch ook wat mee gedaan hebben? En wat zegt de huurbaas nou eigenlijk: ja, je hebt je huur niet betaald dus je komt er niet meer in? Wat heeft ie gezegd toen jij vroeg; wtf is aan de hand man
Lees het topic door.....

kort op een rijtje

- verhuurder gooit me eruit na achterstand
- Speelt eigen rechter, heb geen kantonrechter vonnis gehad, geen aangetekende brief of wat dan ook
- slot van mn voordeur is vervangen.
- verhuurder ontruimd het pand
- verhuurder ontkent spullen te hebben gezien zoals kleren, laptops & het dergelijke
- verhuurder zeg dat ik moet kappe met belle & hangt op
- Politie doet moeilijk met aangifte opnemen omdat dit een civiele zaak is iets tussen 2 burgers!
- Mijn complete administratie is dus weg ook het huur contract, enige wat ik nog over heb is als bewijs afschrijvingen uitdraaien!
- Stortings papier omdat ik 1x cash de huur heb overgemaakt
Of wel?
pi_78107807
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gatver van een ellende man. Echt horror is dit dus ik leef met je mee (al heb je daar er niks aan natuurlijk)
Mag ik vragen hurde je bij een woningstichting/corporatie of een onderverhuurder/louche pandbezitter?
Het was van een particulier maar die man staat niet echt bekend als een vriendelijke gozer waar je redelijk mee kan praten. Tis een huisjes melker!
HIj mag nu toch even in zn handjes knijpen dat het hele pand ook is opgeknapt
Of wel?
pi_78107868
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Het was van een particulier maar die man staat niet echt bekend als een vriendelijke gozer waar je redelijk mee kan praten. Tis een huisjes melker!
HIj mag nu toch even in zn handjes knijpen dat het hele pand ook is opgeknapt
Of het huis ligt morgen op onverklaarbare wijze in de as
pi_78107877
Wel een beetje verwarrend nu met een andere TS, was je nou ondertussen al binnen?
pi_78108015
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

Lees het topic door.....

kort op een rijtje

- verhuurder gooit me eruit na achterstand
- Speelt eigen rechter, heb geen kantonrechter vonnis gehad, geen aangetekende brief of wat dan ook
- slot van mn voordeur is vervangen.
- verhuurder ontruimd het pand
- verhuurder ontkent spullen te hebben gezien zoals kleren, laptops & het dergelijke
- verhuurder zeg dat ik moet kappe met belle & hangt op
- Politie doet moeilijk met aangifte opnemen omdat dit een civiele zaak is iets tussen 2 burgers!
- Mijn complete administratie is dus weg ook het huur contract, enige wat ik nog over heb is als bewijs afschrijvingen uitdraaien!
- Stortings papier omdat ik 1x cash de huur heb overgemaakt
Ik heb het topic gevolgd, maar vind je gewoon onduidelijk. Mijn huis staat vol met spullen, wat je echt niet zo 1,2,3 eruit krijgt. Grote kasten e.d. dus ik vraag me gewoon af wat er allemaal instond, om me voor te stellen hoe zoiets heeft plaats gevonden en de details van je gesprek met je huurbaas waar je zelf duidelijkheid hebt proberen te krijgen.
quote:
oke im fucked! huurbaas net gesproken
hij ontkent dus alles! welke kleren? ik heb helemaal niks zien liggen.
deze post en de daaropvolgende over dat gesprek zijn allesbehalve duidelijk.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:06:56 #60
3542 Gia
User under construction
pi_78108128
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ik stond nog ingeschreven bij mijn ouderlijk huis dus GBA is geen optie.
Vraag me af of TS wel echt een huurcontract had, of er alleen woonde op basis van 'goodwill'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')