Gatver wat een ellende man. Echt horror is dit dus ik leef met je mee (al heb je daar er niks aan natuurlijk)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef Pikachu21 het volgende:
Dankjeweldacht al waarom kan ik niet reageren in het topic!
Anyway ik ga inderdaad maar ns contact opnemen met die advocaat van JCCvnvnd ga ik toch de ladder ff op.
Dan kan het slecht idee of niet zijn! maar ik moet dit gewoon weten.
Lees het topic door.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Maar de huurbaas zegt dat hij niks gezien heeft? Van wat niet? Alleen die kleding niet? Of je spullen niet? De rest van de inboedel, bed, bank, tafels, tv? Daar moet ie dan toch ook wat mee gedaan hebben? En wat zegt de huurbaas nou eigenlijk: ja, je hebt je huur niet betaald dus je komt er niet meer in? Wat heeft ie gezegd toen jij vroeg; wtf is aan de hand man
Het was van een particulier maar die man staat niet echt bekend als een vriendelijke gozer waar je redelijk mee kan praten. Tis een huisjes melker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gatver van een ellende man. Echt horror is dit dus ik leef met je mee (al heb je daar er niks aan natuurlijk)
Mag ik vragen hurde je bij een woningstichting/corporatie of een onderverhuurder/louche pandbezitter?
Of het huis ligt morgen op onverklaarbare wijze in de asquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Het was van een particulier maar die man staat niet echt bekend als een vriendelijke gozer waar je redelijk mee kan praten. Tis een huisjes melker!
HIj mag nu toch even in zn handjes knijpen dat het hele pand ook is opgeknapt
Ik heb het topic gevolgd, maar vind je gewoon onduidelijk. Mijn huis staat vol met spullen, wat je echt niet zo 1,2,3 eruit krijgt. Grote kasten e.d. dus ik vraag me gewoon af wat er allemaal instond, om me voor te stellen hoe zoiets heeft plaats gevonden en de details van je gesprek met je huurbaas waar je zelf duidelijkheid hebt proberen te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Lees het topic door.....
kort op een rijtje
- verhuurder gooit me eruit na achterstand
- Speelt eigen rechter, heb geen kantonrechter vonnis gehad, geen aangetekende brief of wat dan ook
- slot van mn voordeur is vervangen.
- verhuurder ontruimd het pand
- verhuurder ontkent spullen te hebben gezien zoals kleren, laptops & het dergelijke
- verhuurder zeg dat ik moet kappe met belle & hangt op
- Politie doet moeilijk met aangifte opnemen omdat dit een civiele zaak is iets tussen 2 burgers!
- Mijn complete administratie is dus weg ook het huur contract, enige wat ik nog over heb is als bewijs afschrijvingen uitdraaien!
- Stortings papier omdat ik 1x cash de huur heb overgemaakt
deze post en de daaropvolgende over dat gesprek zijn allesbehalve duidelijk.quote:oke im fucked! huurbaas net gesproken
hij ontkent dus alles! welke kleren? ik heb helemaal niks zien liggen.
Vraag me af of TS wel echt een huurcontract had, of er alleen woonde op basis van 'goodwill'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik stond nog ingeschreven bij mijn ouderlijk huis dus GBA is geen optie.
Dat doet er niet zoveel toe, zolang je met bijv. afschriften kunt aantonen dat je maandelijks huur betaalde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me af of TS wel echt een huurcontract had, of er alleen woonde op basis van 'goodwill'.
dat komt omdat ik me gewoon druk maak over van alles moet ook nog ns n nieuwe baan vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb het topic gevolgd, maar vind je gewoon onduidelijk. Mijn huis staat vol met spullen, wat je echt niet zo 1,2,3 eruit krijgt. Grote kasten e.d. dus ik vraag me gewoon af wat er allemaal instond, om me voor te stellen hoe zoiets heeft plaats gevonden en de details van je gesprek met je huurbaas waar je zelf duidelijkheid hebt proberen te krijgen.
[..]
deze post en de daaropvolgende over dat gesprek zijn allesbehalve duidelijk.
ik was net te laat ':)quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef mime_negert het volgende:
Wel jammer dat Pikachu21 dit tweede deel niet zelf heeft geopend. Ik ga namelijk altijd opzoek naar het laatste blauwe gedeelte voor updates in een topic.
Ik beloof niks hoor! want ik denk dat ik maar heel eventjes terug kom bij me pa thuis om de ladder terug te brengen en hier even een update te plaatsen.quote:
Oke duidelijk! Het was door de verbouwing nog niet ingericht op wat kleine dingen na, dan snap ik ook waarom je focus zo op de kleding ligt, zeker als dat veel waard is. Heb je in de omgeving gekeken bij vuilcontainers? Wie weet heeft hij het gewoon in een vuilniszak naar buiten gewerkt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
dat komt omdat ik me gewoon druk maak over van alles moet ook nog ns n nieuwe baan vinden.
kasten had ik nog niet staan! ik had al een bank, kast etc alleen stond dat nog opgeslagen in een loods ik wou eigenlijk in december alles al over verhuizen alleen is het er keer op keer niet van gekomen ook omdat ik dus nog de plinten erop moest maken. dus ik had alleen mijn bed meegenomen;) zat ook in de slaapkamer een inbouwkast.
Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar kun je geen aangifte doen van inbraak, huisvredebreuk en/of diefstal? Dat is strafrecht en daar moeten ze dus wel een aangifte van opnemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Lees het topic door.....
kort op een rijtje
- Politie doet moeilijk met aangifte opnemen omdat dit een civiele zaak is iets tussen 2 burgers!
Ik was motherfucking ninjaquote:
Ja, dit kan (mits redelijk).quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik was motherfucking ninja![]()
OT:
Kun je niet gewoon een hotel zoeken en later in rekening brengen bij de verhuurder?
He, das (ook) mijn tekst!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Al de ladder op geweest? Wat een bizarre situatie zeg
Ik zou hem aanbieden om de achterstallige huur alsnog te betalen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ben er overigens via marktplaats aan gekomen, particulier verhuur iemand nog tips wat ik in mn maitlje kan zetten?
Huh, ik mis een fok-feature?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef mime_negert het volgende:
Wel jammer dat Pikachu21 dit tweede deel niet zelf heeft geopend. Ik ga namelijk altijd opzoek naar het laatste blauwe gedeelte voor updates in een topic.
Kun je hier ook niet op marktplaats een klacht over indienen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ga hem niets aanbieden! ik heb mijn rechten! dus ik ga hem ook zeker niet meer tegemoet komen!
1 ding is zeker! ik ga er alles aan doen om die vent helemaal KAPOT te krijgen!
Ik had me huur beter moeten fixen dat is 1 ding! dus ik ben ook fout! maar dit gaat tever!
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ga hem niets aanbieden! ik heb mijn rechten! dus ik ga hem ook zeker niet meer tegemoet komen!
1 ding is zeker! ik ga er alles aan doen om die vent helemaal KAPOT te krijgen!
Ik had me huur beter moeten fixen dat is 1 ding! dus ik ben ook fout! maar dit gaat tever!
Ja, ik ook. Waar vind je die?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, ik mis een fok-feature?
Maar van wat hij nog aan huurschuld heeft, kan hij ook een nieuwe garderobe kopen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.
ik heb vanmiddag al een gesprek met die man gehad! ik moest kappe met bellen! dus onderhandelen heeft geen zinquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.
Dan hoef je hem ook geen mailtje te sturen waarin je hem vriendelijk verzoekt om je spullen terug te geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag al een gesprek met die man gehad! ik moest kappe met bellen! dus onderhandelen heeft geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |