He, das (ook) mijn tekst!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Al de ladder op geweest? Wat een bizarre situatie zeg
Ik zou hem aanbieden om de achterstallige huur alsnog te betalen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ben er overigens via marktplaats aan gekomen, particulier verhuur iemand nog tips wat ik in mn maitlje kan zetten?
Huh, ik mis een fok-feature?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef mime_negert het volgende:
Wel jammer dat Pikachu21 dit tweede deel niet zelf heeft geopend. Ik ga namelijk altijd opzoek naar het laatste blauwe gedeelte voor updates in een topic.
Kun je hier ook niet op marktplaats een klacht over indienen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ga hem niets aanbieden! ik heb mijn rechten! dus ik ga hem ook zeker niet meer tegemoet komen!
1 ding is zeker! ik ga er alles aan doen om die vent helemaal KAPOT te krijgen!
Ik had me huur beter moeten fixen dat is 1 ding! dus ik ben ook fout! maar dit gaat tever!
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Pikachu21 het volgende:
ik ga hem niets aanbieden! ik heb mijn rechten! dus ik ga hem ook zeker niet meer tegemoet komen!
1 ding is zeker! ik ga er alles aan doen om die vent helemaal KAPOT te krijgen!
Ik had me huur beter moeten fixen dat is 1 ding! dus ik ben ook fout! maar dit gaat tever!
Ja, ik ook. Waar vind je die?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, ik mis een fok-feature?
Maar van wat hij nog aan huurschuld heeft, kan hij ook een nieuwe garderobe kopen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.
ik heb vanmiddag al een gesprek met die man gehad! ik moest kappe met bellen! dus onderhandelen heeft geen zinquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je hem niks biedt, heb je geen onderhandelingsruimte. Dan weet ik bij voorbaat al dat je bot zult vangen.
Dan hoef je hem ook geen mailtje te sturen waarin je hem vriendelijk verzoekt om je spullen terug te geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag al een gesprek met die man gehad! ik moest kappe met bellen! dus onderhandelen heeft geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |