abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:02:43 #176
279894 winka
There is no place like home..
pi_78807188
Goed zeg!

Ik ben ook in een - bui, vanochtend weer even op de weegschaal gestaan, 76.2 (ik ben ongesteld en houd dan van te voren veel vocht vast)
pi_78807254
Ik sla deze week over (ook ongesteld en ik zit niet zo lekker in mijn vel)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:10:07 #178
279894 winka
pi_78807316
Waardeloos is dat he? Ik voelde me de afgelopen dagen echt als een natte krant. Ik moest al huilen als mijn veters loszaten Sterkte

Het enige waar ik dan naar uitkijk is het moment waarop het allemaal losbarst.. Ik weet dat ik namelijk dan sowieso afgevallen ben
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:04:29 #179
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78813038
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:01 schreef winka het volgende:

[..]

Thanks!

Ha wat een verhaal over de de calorieën I Hoe weet je dat allemaal?

k ben dus niet aan de 10.000 cl gekomen Ik heb drie bacardi cola-light gedronken en 2 rode wijn. Dat door elkaar drinken zal ook wel geholpen hebben aan de misselijkheid
Voor de nieuwsgierigheid een keer opgezocht, gezien ik op de crosstrainer altijd wel zag dat ik in mijn work-out van 60 minuten rond de 1200 calorieën verbrande, maar dus geen idee had hoeveel dat eigenlijk was
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_78815827
1200 kcal in 60 minuten? Volgens mijn crosstrainer verbrand ik 320kcal in 40 minuten (480 in 60 minuten dus). Ik begin uiteraard op een lekker laag tempo, en iedere 10 minuten verhoog ik het tempo.

Ik heb helaas nog niet zo'n goede conditie om op een nog hogere intensiteit te sporten.
pi_78815974
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
wat goed
Ja doei.
pi_78818707

Vanmorgen zat ik op de helft. Maar het telt past bij 3 dagen, dus nog geen extra ...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:13:44 #183
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78820972
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
1200 kcal in 60 minuten? Volgens mijn crosstrainer verbrand ik 320kcal in 40 minuten (480 in 60 minuten dus). Ik begin uiteraard op een lekker laag tempo, en iedere 10 minuten verhoog ik het tempo.

Ik heb helaas nog niet zo'n goede conditie om op een nog hogere intensiteit te sporten.
Ik crosstrain op niveau 17 (van de 25), op 10-11 km per uur gemiddeld. Dan wil het wel
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_78839037
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:13 schreef Vido het volgende:

[..]

Ik crosstrain op niveau 17 (van de 25), op 10-11 km per uur gemiddeld. Dan wil het wel
10-11km/h? Is dat niet erg langzaam? Als ik onder de 20km/h kom begin ik het erg saai te vinden.

Yep, dat is één van mijn problemen. Ik leg de lat vaak te hoog, zoals ook bij fietsen: in plaats van een uur rustig fietsen fiets ik een kwartier te hard waarna ik bijna uitgeput van m'n fiets val.
pi_78840663
Dus je geeft al antwoord op je eigen vraag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 7 maart 2010 @ 13:22:22 #186
277120 Vido
Jeuheu!
pi_78844522
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

10-11km/h? Is dat niet erg langzaam? Als ik onder de 20km/h kom begin ik het erg saai te vinden.

Yep, dat is één van mijn problemen. Ik leg de lat vaak te hoog, zoals ook bij fietsen: in plaats van een uur rustig fietsen fiets ik een kwartier te hard waarna ik bijna uitgeput van m'n fiets val.
Ik denk dat jij een ander soort crosstrainer hebt dan waar ik op train. 20 kilometer per uur is namelijk onmogelijk op de crosstrainers bij ons op de sportschool, meer dan 17-18 heb ik nog nooit iemand zien halen. En dat houden ze dan ook maar 2 minuten vol.

Heb je zo'n huis-, tuin- en keuken-crosstrainer voor thuis? Dan zeggen de nummertjes die ie weergeeft namelijk erg weinig heb ik ondervonden toen ik er een keer voor de grap op ging staan bij de Sport 2000
pi_78849962
3,5 jaar geleden heb ik ¤ 495 neergeteld voor de Infiniti ST950. Niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.
pi_78856845
Ik zou graag ook willen meedoen met jullie!

Ik begin morgen aan het Dr. Frank dieet (weinig koolhydraten en veel eiwitten). De reden dat ik voor dit dieet heb gekozen, is omdat ik diabetes heb en veel diabetici goede ervaringen met het dieet hebben, als in: veel afvallen én minder insuline te hoeven spuiten . Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik ben de laatste 3 maanden zo'n 5 kilo aangekomen dankzij de insuline o.a.

Oh ja, voor in het lijstje: ik ben 1.65 m en weeg 88 kilo. Mijn bmi is 32 en mijn streefgewicht is 70 kilo.
And so the lion fell in love with the lamb
  zondag 7 maart 2010 @ 22:02:09 #189
279894 winka
pi_78865595
Succes Bamba met afvallen en welkom in het topic In de OP staat hoe je gegevens in het lijstje kunnen komen
pi_78872066
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Bamba het volgende:

Ik begin morgen aan het Dr. Frank dieet (weinig koolhydraten en veel eiwitten). De reden dat ik voor dit dieet heb gekozen, is omdat ik diabetes heb en veel diabetici goede ervaringen met het dieet hebben, als in: veel afvallen én minder insuline te hoeven spuiten . Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik ben de laatste 3 maanden zo'n 5 kilo aangekomen dankzij de insuline o.a.

Oh ja, voor in het lijstje: ik ben 1.65 m en weeg 88 kilo. Mijn bmi is 32 en mijn streefgewicht is 70 kilo.
Hoi,

Ik heb ook het Dr. Frank boek en las daar idd in dat het in sommige gevallen zelfs kan leiden tot het niet meer hoeven toevoegen van insuline. Ik hoop voor je dat dit jou ook lukt

Succes

Trouwens ik heb me netjes gedragen in dit weekend en ben er trots op
Veel verleidingen heb ik kunnen weerstaan niet alle maar ik heb de schade beperkt kunnen houden.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  maandag 8 maart 2010 @ 00:29:41 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78872590
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Bamba het volgende:

als je diabeet bent moet je koolhydraatloze dieten, zoals dr Frank NOOIT zomaar doen. altijd in overleg met je internist! ook diabeten hebben koolhydraten nodig.

ik snap dat t frustrerend is als je aankomt van de insuline, maar speel alsjeblieft niet met je gezondheid

edit: het Dr Frank dieet is sowieso ongezonde idiotie - dr of niet... het bevat veel te weinig kcal, en ondanks dat dr frank zegt dat je het max tien weken mag doen gaan mensen die er lekker van afavllen (zal niet ontkennen dat je snel afvalt) er natuurlijk te lang mee door.

maar goed. ik heb dat al eerder gezegd, en de fans luisteren toch niet, net als met sonja bakker destijds (dit is serieus even slecht hoor...) en nu komen ze ook allemaal weer kilo's aan Dr Frank
Kwak
pi_78876848
your BMI index is 29.1

Ondanks het weekend gaat het nog steeds gestaag omlaag

Had ik dit maar jaren eerder geweten ....

Maar goed we leven in het heden en nu kan ik er makkelijk iets aan doen
pi_78876940
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je diabeet bent moet je koolhydraatloze dieten, zoals dr Frank NOOIT zomaar doen. altijd in overleg met je internist! ook diabeten hebben koolhydraten nodig.

ik snap dat t frustrerend is als je aankomt van de insuline, maar speel alsjeblieft niet met je gezondheid

edit: het Dr Frank dieet is sowieso ongezonde idiotie - dr of niet... het bevat veel te weinig kcal, en ondanks dat dr frank zegt dat je het max tien weken mag doen gaan mensen die er lekker van afavllen (zal niet ontkennen dat je snel afvalt) er natuurlijk te lang mee door.

maar goed. ik heb dat al eerder gezegd, en de fans luisteren toch niet, net als met sonja bakker destijds (dit is serieus even slecht hoor...) en nu komen ze ook allemaal weer kilo's aan Dr Frank
Sorry hoor maar waarop baseer je je uitspraken?

Het Dr Frank dieet reduceert het aantal koolhydraten tot 20 a 30 gram per dag. Dat is wat anders als helemaal geen koolhydraten.

En natuurlijk zijn er mensen die zich niet aan het advies van Dr Frank (En vele andere) houden en te lang door gaan.
Advies is na 10 % afname van gewicht stoppen lange dieetpauze nemen en dan eventueel verder gaan.

Na het stoppen met diëten wordt aangeraden om niet met je oude eetpatroon door te gaan maar nog steeds op te letten op wat je eet.

Ik ga lekker door hoor met een Koolhydraatarm dieet
pi_78877029
en wat doe je erna? weer 'gewoon' eten?
Ja doei.
pi_78877091
quote:
Op maandag 8 maart 2010 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
en wat doe je erna? weer 'gewoon' eten?
Weer "gewoon eten" met wat je geleerd hebt.

Dus letten op suikers en koolhydraten je kan ze wel af en toe eten maar niet zo veel als voorheen.

Maar voor elk dieet geldt dat je na het eigenlijke afvallen op moet blijven letten.

Als je dat niet doet kan je net zo goed nergens aan gaan beginnen
pi_78877604
en je denkt dat je dat vol gaat houden?

'oppassen' met koolhydraten en suikers is iets anders dan ze minimaliseren....

dieten.. ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die ze doen.... 'ja, nee, deze is echt anders! bij deze houd je wel resultaat!!!!' ! ja, dat zeiden de andere 104 dietisten met hun geweldige idee ook crashen --> 'gewoon leven' werkt niet... crashen --> zo door leven --> gezondheid..

wat is er mis met gewoon gezond eten en meer sporten zonder allerlei 'trucjes' ?
Ja doei.
pi_78878160
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Vido het volgende:

[..]

Voor de nieuwsgierigheid een keer opgezocht, gezien ik op de crosstrainer altijd wel zag dat ik in mijn work-out van 60 minuten rond de 1200 calorieën verbrande, maar dus geen idee had hoeveel dat eigenlijk was
Dat is totaal niet realistisch, zelfs niet als je vrij zwaar bent. De berekeningen op zo'n apparaat zijn verre van nauwkeurig.
pi_78878627
Zou kunnen dat het om kiloJoules gaat en niet om kilocalorieën, apparaten meten vaak in joules. 1200 kcal in een uur klopt idd van geen kant.
pi_78882448
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb overlegd met mijn huisarts en diabetesverpleegkundige en die vonden het juist een heel erg goed idee! Je eet dan wel minder koolhydraten, maar kcal krijg je nog steeds binnen hoor! Net zoals je ook nog koolhydraten binnen krijgt, alleen wel veel minder, wat weer een positieve werking heeft op mijn bloedsuiker. En ik denk dat het met alle diëten geldt dat je geleidelijk aan weer in een gezond en evenwichtig eetpatroon moet komen uiteindelijk.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_78882759
het probleem zit hem in dat 'weer in een gezond en evenwichtig eetpatroon'. Dat houdt dus in dat het dieet dat niet is, en daarom vraag ik me af wat de meerwaarde is van het volgen van zo'n dieet en weten dat het ongezond is, boven meteen gezond en evenwichtig leven en dan maar wat minder snel afvallen?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')