Nee hoor 6 uurquote:
Ik denk dat ik express mijn weegdag naar woensdag zet ipv maandagquote:Op zondag 28 februari 2010 16:22 schreef winka het volgende:
Mijn weekenden zijn ook heel raar.. Ik vind het dan het allermoeilijkste om normaal te eten![]()
Toch ben ik in een goed humeur, had me net even gewogen zo midden op de dag, 77.3![]()
![]()
Als ik jouw menu zou nemen ik denk dat ik werkelijk om kom van de hongerquote:Op zondag 28 februari 2010 18:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik weeg me te vaak eigenlijk zou ik me ook maar 1 keer per week moeten wegen.
O Yoghurt
T Kaas
T ei
L Rundervink met champignons
T ei
T komkommer
D paksoi/champignons/knoflook/kikomangroen
Valt wel mee hoor eiwitten reduceren het honger gevoel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik jouw menu zou nemen ik denk dat ik werkelijk om kom van de honger
Of wiebelig en dizzy in het hoofd
quote:en wat is kikomangroen?
Ah tofquote:Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor eiwitten reduceren het honger gevoel.
[..]
[ afbeelding ]
Sojasaus waarin minder zout zit
Misschienquote:Op zondag 28 februari 2010 20:36 schreef Troel het volgende:
Gaan we nog wat plannen in verband met topic #300?
Wat een heerlijk oppeplijstjequote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Misschien
Trouwens bij deze wil ik alle dieeters een compliment geven![]()
op de FOK! dieetclub is er al meer dan 172 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
We zijn goed bezig op naar een betere gezondheid en een beter gevoel over jezelf![]()
Denk eens aan de zomer we hebben nog 3 maanden om een gezonder BMI te bereiken ik ben hard aan het sparen voor de zomer omdat ik allemaal nieuwe kleding ga kopen om te flaneren over de mooiste stranden![]()
Kom op allemaal we kunnen het![]()
![]()
![]()
En dan zeggen ze dan dat ik weinig eetquote:Op zondag 28 februari 2010 18:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik weeg me te vaak eigenlijk zou ik me ook maar 1 keer per week moeten wegen.
O Yoghurt
T Kaas
T ei
L Rundervink met champignons
T ei
T komkommer
D paksoi/champignons/knoflook/kikomangroen
Vergeet niet dat er een flink aantal mensen van de lijst zijn "afgevallen". Als die er weer bij staan zijn we als groep zo meer dan 500 kilo kwijtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Misschien
Trouwens bij deze wil ik alle dieeters een compliment geven![]()
op de FOK! dieetclub is er al meer dan 172 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
We zijn goed bezig op naar een betere gezondheid en een beter gevoel over jezelf![]()
Denk eens aan de zomer we hebben nog 3 maanden om een gezonder BMI te bereiken ik ben hard aan het sparen voor de zomer omdat ik allemaal nieuwe kleding ga kopen om te flaneren over de mooiste stranden![]()
Kom op allemaal we kunnen het![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |